Inaktiv
Färger

Jag skulle gärna vilja se att ni behöll färgerna på rubrikerna under "alla nyheter". mycket lättare att se det man vill se. Jag är mest intresserad av pc och xbox så då blev det att ögonen drogs mest till rött och grönt. Finns säkert fler som håller med mig


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

+1


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Wow, ja. En idé som var så bra struntar man totalt i när det är dags att bloata en sida. Tråkigt.

Redaktör

De färgade rubrikerna kommer inte återkomma är jag rädd. Istället kan man använda plattformsflikarna högst upp för att sortera material efter önskad plattform.


signatur
Medlem

Tack för att ni tar bort översikten ni hade och nu tvingar mig att gå in på undersidor för att snabbt få reda på vilken plattform nyheterna gäller.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Översikten på generation 5 var bra, nu är det bara skit.

Medlem
Skrivet av Tompa:

De färgade rubrikerna kommer inte återkomma är jag rädd. Istället kan man använda plattformsflikarna högst upp för att sortera material efter önskad plattform.

Ursäkta, men det är ganska retarderat. Att från ha ett mycket bra system för att få en snabb överblick och ändå inte behöva klicka runt eller att behöva läsa alla texter, och sedan gå till ett system som kräver mycket mer "arbete" av användaren och som dessutom kräver mer kraft av servrar och bandbredd är nog det dummaste jag någonsin sett.

Utan att vara taskig, men hur tänkte ni egentligen?

Redaktör

Vi tänker oss att ge läsarna en bättre upplevelse. Jag övertygad om att många kommer uppskatta det nya utseendet när det satt sig, när vi botat barnsjukdomarna och gjort en del justeringar utifrån den feedback vi får in. Jag tror också att andra kommer stå fast vid sin kritik och hävda att vårt förra utseende var bättre. Det var det säkerligen också på vissa punkter, och det nya kommer vara bättre på andra.

Ge den nya en chans, historien lär oss att nylanseringar är det bästa sättet att göra folk nostalgiska.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:

Vi tänker oss att ge läsarna en bättre upplevelse. Jag övertygad om att många kommer uppskatta det nya utseendet när det satt sig, när vi botat barnsjukdomarna och gjort en del justeringar utifrån den feedback vi får in. Jag tror också att andra kommer stå fast vid sin kritik och hävda att vårt förra utseende var bättre. Det var det säkerligen också på vissa punkter, och det nya kommer vara bättre på andra.

Ge den nya en chans, historien lär oss att nylanseringar är det bästa sättet att göra folk nostalgiska.

Du gav absolut inga skäl alls till varför ni valde bort det designvalet. Bara en massa "politiskt" ordbajsande. Kan du inte ta upp mina argument med de andra gubbarna som jobbar där också och se vad de har att säga. Ge mig några argument till varför det här valdes bort. =P
Det är väldigt mycket "ge det en chans" istället för att svara varför man gjorde valet ser jag från FZ-staff. Det lättaste är väl att svara varför designvalen som det klagas på gjordes och få det ur världen? Det är inte direkt som att jag rackar ner på allt, men det känns lite som att uppdateringen gjordes bara för att det skulle göras en uppdatering. Inte för att det egentligen behövdes en hel remake.

Redaktör

Vi diskuterade de färgade rubrikernas vara eller icke vara en hel del. Minns jag rätt togs de bort för att minska plottrigheten och få ett mer enhetligt rubrikutseende, samt för att det är ganska problematiskt med färgvalen när nyheterna gäller fler än ett format. Ungefär så om jag minns rätt.


signatur
Medlem

Får man fråga vems ide det var att ha rosa (Jag tror att det är rosa, är färgblind) rutor inne på nyheterna?

Det passar verkligen inte in med resten av sidan.

Redaktör

Jag har ingen aning om vem som valde rosa nyhetsrutor. Eller att de är rosa (jag är också färgblind).


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:

Vi diskuterade de färgade rubrikernas vara eller icke vara en hel del. Minns jag rätt togs de bort för att minska plottrigheten och få ett mer enhetligt rubrikutseende, samt för att det är ganska problematiskt med färgvalen när nyheterna gäller fler än ett format. Ungefär så om jag minns rätt.

Ok, tack! Även om jag inte kanske håller med (än) helt att det är skäl nog att ändra från det vinnande konceptet, så förstår jag skälen.

Inaktiv

Om Jag får säga min åsikt så tycker Jag första sidan har blivit helt ointressant då Jag måste gå in på varje nyhet för att få reda på vilken plattform den handlar om. Går det ställa in vilka nyheter som ska visas på sidan?


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Jee
Medlem

Vet inte om det funkar längre med det finns ett nyhetsfilter i kontrollpanelen men det är bara för PC/Mac och konsoller.


signatur

Eller inte?

Skägg.
10 Chambers

Om du är nyfiken på en specifik plattform kan du använda flikarna i högra övre kanten, en av många efterfrågad funktion.

Rubriksfärgerna va lika omtyckta som hatade, när de lanserades var "lunarstormigt!" ett ganska vanligt utrop.


signatur
Medlem

Rubrikfärgerna var det bästa som hänt FZ, någonsin.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Tycker också de är OK...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv
Skrivet av Zelaxe:

Rubrikfärgerna var det bästa som hänt FZ, någonsin.


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Inaktiv

Btw kan ni inte ha en omröstning på sidan om det?


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

GE MIG FÄRGADE RUBRIKER


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Jag tycker också att det är lite synd att färgerna försvann. Dock så är indelningen i menyer ett vinnande koncept. Vad jag däremot inte gillar är hur ful topbannern och bakgrunden blir på de flesta plattformar. Enligt mig så ser endast Xbox360 sidan bearbetad ut. De andra var 2 minuter i paint värda. Jobba lite på det så är det bättre än en iskall öl vid havet en vacker sommardag med 28 grader i skuggan!

Inaktiv

Ja tabbarna är bra men varför kan man inte ha båda?


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Redaktör

Man kan. Men som jag sa innan fattade vi beslutet att skippa färgerna för att minska plottrigheten.


signatur
1
Skriv svar