hur bra Betyg ger du warhead? :)

Medlem
hur bra Betyg ger du warhead? :)

jag sätter nog 7.5/10 vad säger ni andra?


signatur

Rawr

Medlem

Jag sätter 10 av 10, tycker spelet var fullständigt lysande på alla sätt och vis, de fixade de få problem som Crysis hade gällande både SP och MP och förbättrade mycket saker i spelet som redan var riktigt bra.

En brilljant expansion (Uppföljare etc, call it what you want) helt enkelt.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem

10 av 10, tveklöst. Warhead är det roligaste, snyggaste och bästa jag spelat hittills. Spelet speglar min smak så otroligt bra.

Medlem

Jävla massa 10:or...kanske är värt ett köp i alle fall


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Det är helt klart värt ett köp i min mening, bättre FPS får man leta länge efter... och fortfarande inte hitta.

Har du inte kört det första spelet skulle jag däremot rekommendera att skaffa det först, det ger en bättre inblick i storyn, kostar mindre att köpa nu ett år efter release, och dessutom är mainstoryn ungefär dubbelt så lång.

Crysis 129:-
http://www.webhallen.com/prod.php?id=57667&ref=Pricerunner&AI...

Crysis Warhead 199:-
http://www.spelbutiken.se/catalog/product/57268-crysis-warhea...


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem

Tänkte rösta fem, men gav det sex eftersom jag i alla fall spelade klart det. Vet inte riktigt varför dock, rätt segt och oengagerande spel.

Medlem

9 av 10 här för att i mina ögån så är 10 av 10 helt perfect och det finns inga spel som är perfecta


signatur

Remember remember the fifth of November

Medlem
Medlem

I stora drag verkar det ju som att gamers på dessa forum tagit spelet till sitt hjärta och gett CryTek tummen upp för ytterligare ett spel i serien.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem
Skrivet av Hukkie:

I stora drag verkar det ju som att gamers på dessa forum tagit spelet till sitt hjärta och gett CryTek tummen upp för ytterligare ett spel i serien.

Sen är det väl så att de som är intresserade av Crysis är de som tittar in på denna forumdelen och sätter betyg. De som inte tycker att Crysis är något att ha håller sig borta och hamnar därmed inte i statistiken.

Medlem

finns ju ändå folk som satt lägre


signatur

Rawr

Medlem

3 stycken som satt under 7 i betyg, 14 som satt över.... talar för sig själv om man ser till statistiken.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem
Skrivet av Hukkie:

3 stycken som satt under 7 i betyg, 14 som satt över.... talar för sig själv om man ser till statistiken.

Som jag precis påpekade inte var särskilt tillförlitlig...

Medlem
Skrivet av Hukkie:

3 stycken som satt under 7 i betyg, 14 som satt över.... talar för sig själv om man ser till statistiken.

Jag tipsar om boken "A och O i samhällsvetenskaplig forskning" skriven av Janet M. Ruane (översatt av Björn Nilsson). Finns att köpa HÄR.
Där kan man lära sig forskningsmetodik, något som du verkar behöva.

OnT: Varför 1-10 skala? 1-5 är ju mycket bättre.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av Hukkie:

3 stycken som satt under 7 i betyg, 14 som satt över.... talar för sig själv om man ser till statistiken.

Jag tipsar om boken "A och O i samhällsvetenskaplig forskning" skriven av Janet M. Ruane (översatt av Björn Nilsson). Finns att köpa HÄR.
Där kan man lära sig forskningsmetodik, något som du verkar behöva.

OnT: Varför 1-10 skala? 1-5 är ju mycket bättre.

Det vore en fördel om du förklarade varför du skrev det där, då det inte framgår av texten länken leder till, och jag inte har för avsikt att köpa den och läsa igenom den för att förstå vad du syftar på.

Backa upp dina kommentarer annars är de inte mycket värda.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem

Detta kör över FC2 med längder!!!

Medlem

HESTLÄNGDER!!!


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

1
Skriv svar