Vista och Crysis!!

Medlem
Vista och Crysis!!

fast jag väljer Fullscreen envisas vista att starta det i fönsterläge varje gång jag startar på nytt.
Inte kul att måste ändra detta varje gång jag ska spela. Det ska finnas nåt man kan göra för att Vista inte ska göra så här men minns inte vad vet någon här?


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem

Jag hade samma problem ett tag, tills jag installerade om spelet och pathade om totalt, efter det så fungerade det som det ska.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem

Ok! Orkar inte installera om så jag får leva med det istället;)


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem

Tar ett par sekunder att ställa om det då du startar spelet, inget som egentligen påverkar.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem

Tänk på att Crysis funkar bäst på Vista!:) om det blir Window mode på Spelet tryck bara Shif och Tab(pilarna som pekar förbi varandra)


signatur

hough I fly throught the valley of death, I shall no fear evil, for I am 80,000 feet and climbing

Medlem
Skrivet av Vic0506:

Tänk på att Crysis funkar bäst på Vista!:) om det blir Window mode på Spelet tryck bara Shif och Tab(pilarna som pekar förbi varandra)

Crysis funkar bäst på Vista?

och vart har du fått för dig detta?


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Crysis funkar ganska likvärdigt på XP och Vista.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem

För på Vista kan du ha Högsta prestanda


signatur

hough I fly throught the valley of death, I shall no fear evil, for I am 80,000 feet and climbing

Medlem

Det kan du på XP också bara du ändrar lite småsaker.

Snacka med Laxen om du vill kunna ställa in Very High på XP, jag vet att han sagt hur man gjorde förr, kommer bara inte ihåg vad det handlade om (Jag antar att det är vad Vic0506 syftar på).


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem

1. Bättre prestanda under xp dx9
2. Bättre grafik i vista under dx10, dock små skillnader
3. I princip samma grafik under xp med hjälp av en enkel modifiering av cvar filer.
4. Ökad grafik och/eller prestanda än original-Veryhigh med hjälp av custom configger som finns att ladda ner överallt, mster, xconfig, natural, CCC, HP, etc för att nämna ett par.


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

1
Skriv svar