Medlem
Crysis WAR

Tja, tänkte höra lite med er som lirar WAR på nätet.
Funkar det bra?
Många servrar uppe?
Mycket folk som spelar?
Några åsikter?

Funderar på ett nytt MP lir över nätet=)


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Det funkar riktigt bra nu, en bra sak är att de lagt till TeamInstantAction så man kan köra lagslakt istället för alla mot alla.

Det finns en hel del servrar uppe, jag har alltid hittils kunnat välja bana och ungefär hur mycket spelare jag velat köra med/mot och kunnat hitta en server som motsvarar detta rätt snabbt, oavsett tid på dygnet.

De har ordnat med ett av de största problemen Crysis MP hade, dvs respawns på instant action, då du spawnade och vart skjuten, för att spawna brevid samma kille och därmed starta en kedja av "skjut mig, skjut dig".

Jag gillar det skarpt, de tog det som vanliga Crysis missade på och polerade upp det ordentligt.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem

Fan va härligt! Blir en investering med andra ord=)
Så fort jag får sålt andra graffet=)


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Mitt tips är att testa det först innan du köper det ifall du har möjlighet, men det är mitt tips med alla spel i och för sig


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem
Skrivet av Hukkie:

Mitt tips är att testa det först innan du köper det ifall du har möjlighet, men det är mitt tips med alla spel i och för sig

Jo men tyckte spelet var väldigt bra så det blir nästan ett givet köp iaf, körde lite 1on1 i Lan med en polare i vanliga Crysis. Det var skitkul bara det=))


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av Hukkie:

Mitt tips är att testa det först innan du köper det ifall du har möjlighet, men det är mitt tips med alla spel i och för sig

Jo men tyckte spelet var väldigt bra så det blir nästan ett givet köp iaf, körde lite 1on1 i Lan med en polare i vanliga Crysis. Det var skitkul bara det=))

Ja och nya Crysis war är mycket bättre dessutom8)


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem

Wars är mycket bättre än original MP... Betydligt bättre balanserat och allt, vapnena är mer precisa och stabila, energin går inte åt lika snabbt när man springer, hoppar och använder cloak, dessutom laddar energin snabbare också. Finns flera fördelar och förbättringar... Lätt värt 250:-


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

What Laxen said, Crytek har verkligen arbetat igenom MP-läget ordentligt i Warhead.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Inaktiv

Alltså en sak jag inte fattar är, Är Crysis Warhead o Crysis War samma sak eller? Eller kallas MP i Warhead Crysis War?

Medlem

Crysis Wars, ja.

1
Skriv svar