Hur bra tycker ni Crysis är?

Medlem
Hur bra tycker ni Crysis är?

Vill se hur stor intresse Crysis har fångat upp


signatur

Rawr

Medlem
Medlem

7/10 - Tycker det blir tråkigt när alla monster kommer :(.

Längtar efter Far Cry 2


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

gav den 5/10

+ Grafik / fysik
+ Spränga / sabba saker
+ NANOSUIT <333

- Sega kroeaner, man måste skuta länge för att dom ska dö
- Aliens

Medlem
Skrivet av Shisuke:

gav den 5/10

+ Grafik / fysik
+ Spränga / sabba saker
+ NANOSUIT <333

- Sega kroeaner, man måste skuta länge för att dom ska dö
- Aliens

se till och träffa huvudet på dom så dör dom fort ^^
sen kan du ju alltid smyga fram osynlig och sen ta max, strength och kasta iväg dom.
Håller också med dig om Aliens, dom är jätte tråkiga :/


signatur

Rawr

Medlem

Aliensarna (?) är ju de som är roligast, då de ger lite motstånd iaf. Har klarat spelet 2 gånger på "delta" för övrigt...


signatur

_______________________________________________
Psn: CseRoQ

Medlem

aliensen bara flyger runt ju


signatur

Rawr

Medlem

Recension: Första delen, innan rymdskeppet: en stark 8a Andra delen, efter rs. en svag 4


signatur

B lup

Medlem

hm...tough one, skulle nog säga 8.5


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Inaktiv

Orkade inte spela vidare efter att datorn krasha. Inte jätte spännande Single player.


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Inaktiv

8/10

Dåligt att spelupplevelsen är så beroende på vad datorn pallar.


signatur

ASUS P5Q, Q9550, 4096 MB RAM, HD4850, WD 500GB

Medlem

10/10

Koreanerna är inte sega, men sätter du en kula i bröstet på en kille som har en militärklassad skyddsväst så kommer han inte dö i verkligheten heller, däremot kommer han ofta inte ställa sig upp igen så snabbt.

Hur som helst bygger inte Crysis på ultrarealism så det är som det ska, hade man tålt så mycket som man gör (Ja även på Delta, spelar bara på den svårigheten, spelat igenom det flera gånger), och fienden dog direkt vore det ännu enklare än det redan är, och därmed tråkigt.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem

lol, jag lirade demot och tröttnade på spelet


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

När de var på väg att släppas hade jag stora förväntningar om att de skulle vara hur grymt som helst.

men sen när när demot släpptes så vart men lite besviken och hoppades på att hela spelet skulle vara mycket bättre men det var ju inte så himla mycket bättre.

lite småbuggigt. men dom kunde ju tagit bort Aliensarna och då hade spelet fått en stark 9 av mig fast nu ligger den på en svag 7/10


signatur

Jag är inte rädd, Jag kan flyga!

Medlem

Jag lirar ungefär på medium, och grafiken är ändå bland det snyggaste jag sett.
Nanosuit är KUNG!
Miljön är KUNG!
Grafiken är KUNGKENO!
och fysiken är mastodont KUNGKENOSUPER!

Jag gillar oxå storyn, asså det är lixom inte den BÄSTA EVER w00tw00t, men den duger och jag gillar den.
Aliensarna är inte det bästa, men dem ger ändå en skön atmosfär i spelet (kan inte riktigt förklara vad jag menar )
Det ända minuset jag kan ge är att spelet kan vara lite segt ibland, men det beror helt och hållet hur jag spenderar tiden mellan alla uppdrag!

Crysis äger

Edit: Just det, glömde betyget!
Får väl ge det ungefär 9/10

Medlem

9/10 spelet har en otrolig närvaro kännsla! helt underbart
synd bara på alla aliens..


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Mmm aliens finns med i storyn så jag antar att de måste vara med, men det är den tråkigaste delen i spelet, att jaga koreaner i djungeln är hysteriskt roligt.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Inaktiv

detta spel förtjänar en 10a bara pga grafiken och sen att spelet är roligt att spela ger den 5 poäng till.

Medlem

GLöm inte Nano suiten!!! Den förtjänar några poäng också.


signatur

Rawr

Medlem

Mjo nanosuiten var verkligen välgjord, arbetet med den förtjänar enorma mängder cred till utvecklarna Crytek, den är verkligen nyskapande och ger spelet en helt unik dimension vad det gäller att hantera situationer. 10/10 från mig.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Inaktiv

Tycker att Crysis grafiken är riktigt bra. Men spelet har ju ingen bra spelkänsla direkt.

Medlem

Har skitbra spelkänsla. Bättre än call of duty 4... jävla spam.


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Mjo CoD4 var bra, men Crysis var bättre på alla sätt och vis, jag avskyr respawnande fiender CoD4 kändes verkligen som gå - skjuta - gå - skjuta i en aldrig sinnande ström av motståndare som dök fram ur tomma intet.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Inaktiv

Crysis va helt klart ett bra spel, packat med action och coola saker :D. Får lätt ett 4/5 av mig.

Medlem
Skrivet av Hukkie:

Mjo CoD4 var bra, men Crysis var bättre på alla sätt och vis, jag avskyr respawnande fiender CoD4 kändes verkligen som gå - skjuta - gå - skjuta i en aldrig sinnande ström av motståndare som dök fram ur tomma intet.

Får ta och hålla med där, har aldrig förstått det roliga med att fiender kommer upp ifrån tex ett (nyss) tomt rum. Extremt störande, då man inte kan "rensa" en plats. + extremt overkligt fånigt.

Crysis är välldigt verklighets trogen på den punkten, och dess AI underbar.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Precis, i Crysis finns det ett begränsat antal fiender på varje plats och då du dödat alla så är de borta helt enkelt, ingen respawn eller något sådant skit som beror på vart du står för tillfället.

Att älska IceMan's felstavningar för övrigt, ett inlägg från Ice utan felstavningar gör mig ledsen i ögat.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem

Tycker Crysis är ett härligt spel, det var lite spännande lite då och då, men spelet får bara 7/10 av mig för det finns ju lite småfel och sånt.


signatur

Hmmm...

Medlem

Småfelen har tack och lov fixats till nästan helt med patcherna som Crytek snickrat ihop mycket snabbt åt oss.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem

Ärligt talat Skittråkigt... Har kört Warhead nu nån timme och har kommit på mig själv med att tvinga mig att spela vidare... Supersnyggt, men det gör knappast ett spel roligt...

Mitt problem är fömodligen att jag lirat alldeles för mkt. multiplayer genom åren och har därför svårt att uppskatta trista linjära singelplayer-kampanjer?!?

Avinstallerar eländet...


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem

Dedikerade MP-spelare har oftast svårt att uppskatta SP-kampanjer då de är vana att spela mot riktiga personer i matcher avsedda att påvisa vem den bättre spelaren är, medans de som föredrar SP-lir vill föra en historia frammåt och leva sig in i spelen.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

12
Skriv svar