console i crysis

Medlem
console i crysis

Tja.
Vet nån hur man får fram consolen i crysis, och vet nån vad man ska skriva in i den för att se sin FPS?

Medlem

Konsol finns säkert, dock mycket lättare att gå in i sandbox, då står FPS:en uppe hela tiden


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Dumt svar exeron. Fan ska han spela i editorn för? Det blir ju helt vrickat då.

Ett bra svar lyder:

Consollen kommer ner som vanligt när du trycker på den klassiska consoll knappen § och för att kunna använda dig av de olika kommandon som finns måste du först skriva con_restricted 0

Därefter är det bara att använda den. För att få fram FPS i crysis skriver du r_displayinfo 1

Så ska dom tas manne! Ha så kul i Crysis


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av Laxen:

Dumt svar exeron. Fan ska han spela i editorn för? Det blir ju helt vrickat då.

Ett bra svar lyder:

Consollen kommer ner som vanligt när du trycker på den klassiska consoll knappen § och för att kunna använda dig av de olika kommandon som finns måste du först skriva con_restricted 0

Därefter är det bara att använda den. För att få fram FPS i crysis skriver du r_displayinfo 1

Så ska dom tas manne! Ha så kul i Crysis

Han ville ju bara se FPS:en! Då kan han vel lika gärna öppna en bana i editorn och se hur höga/låga dom är? visste att man kunde skriva i konsolen, men visste ej hur man fick upp den så därför svarade jag med det jag redan visste. För det är vel det de handlar om, om någon ställer en fråga? Att ge ett svar, även om det finns andra alternativa lösningar...


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Jovisst, men varför tror du han vill använda editorn när han vill veta sin FPS när han spelar... ofta man spelar i editorn där man inte ens kan köra fullscreen lol. Dessutom får man lite sämre prestanda i editorn än i själva spelet. Därför tyckte jag det var dumt!


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av Laxen:

Jovisst, men varför tror du han vill använda editorn när han vill veta sin FPS när han spelar... ofta man spelar i editorn där man inte ens kan köra fullscreen lol. Dessutom får man lite sämre prestanda i editorn än i själva spelet. Därför tyckte jag det var dumt!

LoL det var ett förslag eftersom man ser FPS:en! Självklart är ju konsolen en bättre lösning. Jag säger bara eftersom jag inte visste kommandot i konsolen för tillfället så gav jag den enklaste lösning jag kunde komma på

BTW den här tråden låses nog snart...


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Japp, tack vare dig. Btw, det var ett ganska dumt förslag ändå, en dryg omväg som ändå inte ledde till det han ville ha.


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv
Skrivet av Laxen:

Dumt svar exeron. Fan ska han spela i editorn för? Det blir ju helt vrickat då.

Ett bra svar lyder:

Consollen kommer ner som vanligt när du trycker på den klassiska consoll knappen § och för att kunna använda dig av de olika kommandon som finns måste du först skriva con_restricted 0

Därefter är det bara att använda den. För att få fram FPS i crysis skriver du r_displayinfo 1

Så ska dom tas manne! Ha så kul i Crysis

O snigsigt! Slipper jag använda Fraps ju!

Medlem

fraps är ändå bättre, för det tar upp mindre plats. displayinfo 1 i crysis tar fan upp skitmycket ju


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Han ställde ju faktiskt 2 frågor. Den ena var hur man fick upp konsollen, den andra hur man fick fram fpsen. Hur fick du (Exeron) då de 2 frågorna till att bli 1 fråga?


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Han var väl hög eller nåt


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

1
Skriv svar