Letar BF3 klan :) OBS 18-20+ MOGNA SPELARE/KLAN ENDAST!

Medlem
Letar BF3 klan :) OBS 18-20+ MOGNA SPELARE/KLAN ENDAST!

Hejsan söker en ny BF3 klan då jag har börjat med BF3 sen jag köpte premium till det. Är inte speciellt så bra spelare då jag har nyligen börjat lirat igen mina stats ser ut såhär

Kills 5 399
Deaths 6 762
K/D ratio 0.798
Kill assists 1 071
Score/Min 376
Quits 30%

Vehicles Destroyed 473
Vehicles Destroyed Assists 82
Avg. Weapon Accuracy 12%
Longest Headshot 139 m
Kill Streak Bonus 13
Skill

Squad Score Bonus 86 610
Repairs 263
Revives 567
Heals 8 852
Resupplies 1 212
.
Jag kör för det mesta som Assault/support under Rush/TDM som Conquest så blir det mest Engineer. Jag kör för det mesta lag spelare hjälper till ute på fältet slänger ut ammo till dem som behöver. Om vi har tagit över en flagga eller tagit ner en M-COM så slänger jag alltid ut ammo/heal till hela laget.

Jag försöker alltid springa i grupp o täcka lagkamraterna om jag är långt ifrån som assault/support från min grupp så försöker jag kolla minimappen o springa till andra spelare o hjälpa dem om dem befinner sig i krissituation med ammo eller heal packs. Jag försöker vara tillgänglig till alla med den hjälpen jag kan bidra. Är inte en fragkåt spelare som tänker på statsen utan mer en lagspelare som går för objektiven o hjälpa laget framåt hela tiden spottar fienden också. Försöker bidra med information o tips via chatten med om det skulle behövas.

Jag har tillgång till mumble/teamspeak så om nån är intresserad så go ahead skicka ett PM till mig eller skriv här i tråden. Alltid kul att spela med nytt folk kan tillägga även att jag är 20 skriker inte o härjar utan visar en mogen nivå på mumble/teamspeak. Men visst kan ett svärord eller så komma fram om det går lite dåligt o bidrar även med information i mumble/teamspeak om det skulle behövas.

Medlem
Skrivet av GurkaN021:

Hejsan söker en ny BF3 klan....

PS3, PC eller X360 ? : )

Medlem

Ojsan sorry PC

Medlem

Söker du lag för matchspel eller bara ett gäng att lira pub med?


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Både och söker jag

Medlem

Då får du nog precisera dig lite i vad du söker för klan?
4v4, 5v5, 8v8?
Tidigare erfarenhet av matchspel i andra fps?
osv?
Stats på public spelar inte så stor roll i matchspel liksom.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem
Skrivet av daskedennis:

Då får du nog precisera dig lite i vad du söker för klan?
4v4, 5v5, 8v8?
Tidigare erfarenhet av matchspel i andra fps?
osv?
Stats på public spelar inte så stor roll i matchspel liksom.

Har spelat CSS i två klaner som har varit mer seriösa än dem jag gjorde för skoj skull. Under R60 fanns så körde vi för det mesta 4v4 5v5 om jag minns rätt så körde vi även 6v6 vi var inte riktigt samspelade o gick sådär för mig i CSS fast man kan inte jämföra CSS med BF3. Har även kört BF2 med några också fast inga klan matcher eller i nån klan. Den första klanen jag var med i ca 1-2år så hade vi träningsdagar på en av deras servrar sen vart det lite strul med klanledare folk tappade lusten folk lämnade. Detta gäller alltså CSS

Andra klanen gick jag med för steam knasade så fick aldrig nå svar från den klanen jag var aktiv i 1-2 år om inte mer så jag sa att jag hade gått över till en annan då hade han tydligen sagt att han hade skrivit till mig flera gånger men inte fått nå svar därför gick jag över till den andra.

Den andra klanen var väl si och sådär med vart tjafs mellan spelarna o mot klanledaren vilket gjorde att folk lämnade fast den klanen hade aldrig en server utan han hyrde från olika ställen.

Så den klanen som var mest seriös var den jag var med i 1-2 år minns inte riktigt hur länge jag var med i den.

Så jag har lite erfarenhet från PCW/matchspel/public tilldelar även information under matchen vart jag dog senast o vilket håll dem gick. Fick även information från dem vart dem andra var med.

Det går betydligt bättre i BF3 än CSS. Om jag kör TDM/RUSH så föredrar jag assault/support beroende vad det är för bana och om det är fordon just på den banan om det är fordon så kör jag Engineer för att hjälpa till att laga tanksen o annat.

Har kört för det mesta RUSH på metro o conquest på Strike at karkand samt gulf of oman. På sak när jag körde public om vi var ryssarna som är tvunga försvara alla flaggor så samlades vi alltid vid första flaggan man ser inne i stan för att kapa av vägarna för US.

Hur gamla är ni i snitt? För som sagt söker mogna killar att lira med o man kan ha kul i mumble/teamspeak under matcher och sånt. Om det är mer du vill veta så bara höra av dig detta är min battllelog profil btw http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/AeroFrost/stats/...
Glömde tillägga att när jag kör Metro rush när man har tagit ut dem två första m-comsen så brukar jag switcha till reacon med PDW vapen T-ugs Radio Beacon för att få min grupp att spawna inne så dem har närmare till m-comsen.

Medlem

Gurkan du kan kolla här ifall intresserad av en 18+ klan.
http://www.fz.se/forum/battlefield/infinite-sensation-gaming-...


signatur

http://www.youtube.com/watch?v=3yemXL1Em5Y
---Absolution Crew eSport---

Medlem

jag ville bara ge lite allmäna tips.
i matchspel är det i 4v4 sqr som gäller, 5v5 och uppåt är det conquest, och då med fordon först i 8v8.

lycka till med letandet.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem
1
Skriv svar