Kane & Lynch 2: Dog Days

Robot
Kane & Lynch 2: Dog Days

Efter den mediokra ettan är det inte många som förväntar sig något av Kane och Lynch när de än en gång osäkrar sina vapen och sin instabila mentala ohälsa. Tvivlare, bered er på att bli förvånade.

#kane-lynch-2-dog-days, #io-interactive, #kane-lynch-dead-men


Medlem
Kane & Lynch 2: Dog Days

Det kom som en överaskning må jag säga, trodde att tvåan inte skulle var mycket bättre än ettan.


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

Verkar skoj men 5 timmar är alldeles för lite, det får bli köp när dom rear ut det.

Medlem

Jag är inte särskilt förvånad, demot va inte alls tokigt

Medlem

Det här blir nog att skaffa! Inte så värst förvånad faktiskt.

Medlem

hmm gilalde ettan men saknade en hel del, men verkar ju lovande detta allefall! knakse blir ett köp så fort man får in lönen, jävla semester som suger ur pengar


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Testade demot och offline co-op är alltid skoj.

Medlem
FM-guru
F.d. Sisyr

Var en av få som uppskattade ettan, alla dess brister till trots. Tvåan känns (bara prövat demot) bättre, mer genomtänkt och färdig på alla sätt och vis så det lutar nog åt ett köp. SPeltiden är det enda som skrämmer mig lite, ska snoka reda på mer om MP-lägena innan jag bestämmer mig om det blir köp nu för fullpris eller i framtiden för reapris.

Medlem

http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=259562

8,5 av 10

Destructoid gav en etta, FZ en 4/5. Spel som klyver opinionen är nästan alltid värda att prova åtminstone!

Medlem

WUNDERBAR! Sitter med min PS3 kopia på jobbet och bara väntar... snart..... snaaart! Tack för en riktigt bra recension FZ.
ps. nya designen äger!


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Jag har längtat så länge efter det här spelet känns det som


signatur

Game long and prosper

Medlem

Jag har längtat så länge efter det här spelet känns det som


signatur

Game long and prosper

Medlem

FZ är seeegt, och den nya looken börjar mer och mer likna facebook. Tur att någon kan göra bra spel i alla fall...

Demot var ju helt ok, så man får väl ta och prova det, när det ligger på ett rimligt pris...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Hur fan kan man ge ett spel med 5 timmars SP-tid en 4:a, speciellt när dom vill ha fullpris för skiten, jag tror säkert att storyn osv är bra, men som recensent måste man väl beakta innehållet både kvantitet och kvalitetsmässigt. Tack för en annars bra site!

Medlem

http://www.giantbomb.com/kane-lynch-2-dog-days/61-26394/revie...
Jeff Gerstams recension av spelet (ni vet, han som fick sparken från gamespot.com för att ha sågat ettan)

Medlem

Ah, rätt nice asså

Medlem

Demot var riktigt bra, däremot är multipalyer delen lidande av samma skit som MW2, inga dedikerade servrar. Vill servern inte spela ber, baibai. Samt demot laggade ofta till ospelbarhet. Samt man kunde inte muta folks micar något jag hoppas de har fixat till hela.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Var en av få som uppskattade ettan, alla dess brister till trots.

Samma här! Det hade många brister, men under stora delar av spelet hade jag riktigt roligt.

Tror jag skippar tvåan eller väntar tills det blir billigt. Hatar när kameran skakar och 5 timmar är lite för kort för att jag ska betala fullpris för det.

Inaktiv

Tycker mp läget verkar mycket roligt


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem
Skrivet av båtsman:
Skrivet av Sisyr:

Var en av få som uppskattade ettan, alla dess brister till trots.

Samma här! Det hade många brister, men under stora delar av spelet hade jag riktigt roligt.

Tror jag skippar tvåan eller väntar tills det blir billigt. Hatar när kameran skakar och 5 timmar är lite för kort för att jag ska betala fullpris för det.

Sätt på Steadycam inne på Inställningarna då, så slipper du den skakiga kameran.


signatur
Medlem

Fick 1/10 av Destructoid...

Btw så jag fortfarande gamla FZ...Hade det nya tills jag loggade in


signatur

C OL O R

Medlem

Bra spel som förstörs av små men korkade missar.
Även om du står i cover har fienderna inga problem att träffa dig, WTF?
Dina vapen rymmer imponerande lite ammo, och givet det faktum att du behöver sätta drygt ett mag i huvudet på en fiende innan de dör på hard, så hinner du döda ca 5 fiender innan vapnet är tömt.

Medlem

Bra spel som förstörs av små men korkade missar.
Även om du står i cover har fienderna inga problem att träffa dig, WTF?
Dina vapen rymmer imponerande lite ammo, och givet det faktum att du behöver sätta drygt ett mag i huvudet på en fiende innan de dör på hard, så hinner du döda ca 5 fiender innan vapnet är tömt.

Inaktiv

Får väl hoppas artikelförfattaren inte får sparken från FZ när han kallar spelet för fult xD


signatur

Förövrigt anser jag att Red Dead Redemption skall släppas till PC.

Ish
Medlem

Ettan sög ju.. Spelade igenom det en kväll med en polare å en massa öl. Inte ens full var det kul. Jag ville bara släppa handkontrollen och somna. Han sa att vi minsann skulle spela igenom tåvan när det kom.. Ptja, jag varför inte.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Njae, demot kändes riktigt slibbigt och konsolifierat.

Inget köp för mig iaf.

Medlem

Det här är ju ett DLC till ettan. 4-5 timmar verkar rimligt eftersom flera källor säger samma sak lite beroende på mycket du använder coverfunktionen. Att ha mage att ta fullpris för det är att spotta oss i ansiktet. Big no no!
Hatade ettan, det var det värsta skitspelet jag haft oturen att prova, men jag ville ge tvåan en chans. Synd att de inte tog tillvara på chansen.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Jag måste säga att jag håller helt och hållet med recensenten, spelet är utmärkt, förstår inte varför så många klankar ner på det. Jag kan förstå att folk stör sig på cover-systemet, men om man studerar vad det är man tar skydd bakom så fattar man varför man tar skada, trälådor funkar inte nå bra, väldigt låga kanter exponerar delar av dig.

Jag förstår inte att nån inte har nämnt att musiken är bra?
Riktigt elaka drones och noise gör att man omsluts av en riktigt otäck känsla, i scener där man annars brukar höra peppande rock-musik typ, effekten blir att man nästan ifrågasätter det man gör, musiken blir som ett hallucinatoriskt soundtrack till lynch's dårskap.

12
Skriv svar