Sug blod i Skyrim: Dawnguard imorgon

Robot
Sug blod i Skyrim: Dawnguard imorgon

Innehar du den engelska Xbox 360-utgåvan av The Elder Scrolls V: Skyrim kan du imorgon lägga beslag på vampyrexpansionen Dawnguard. Är du... sugen?

#bethesda-softworks, #the-elder-scrolls-v-skyrim


Medlem
Sug blod i Skyrim: Dawnguard imorgon

Så värdelöst med tidsexklusivitet...

Medlem

Nej tack, de måste göra combat bättre och minska på den enkla följ pilen gameplay.

Medlem

Ja, jag var faktiskt sugen på att bli vampyr ett tag. :-/ kul för folk med 360, mindre kul för oss andra.

Inaktiv

Tidsexklusivitet, störtlöjligt.

Får se när man väl köper Skyrim, provade på broderns steam konto och var inte så imponerad.

Blir nog att vänta till "GOTY" editionen, blev så besviken på Oblivion efter man lirat Morrowind.

Edit: Kommer ihåg det var något liknande med Fallout: New Vegas.
Var några roliga människor som hade fixat DLC'et till de spelet och sen lyckats kopiera över de till PC och det fungerade hur fint som helst, enda skillnaden var textur upplösningen på 360 versionen tror jag.

Inaktiv

Hur funkar spelet på 360 nu? Har gett upp PS3 & Skyrim totallt.

Medlem
Skrivet av Grimley:

Hur funkar spelet på 360 nu? Har gett upp PS3 & Skyrim totallt.

Funkar bra!

Medlem

PC spelare lär ju ändå inte köpa detta.. finns ju 50000000 moddar som är bättre

Medlem

Haha, "kulturellt korrekt sätt" xD

men jag vill inte va vampyr, då är detta DLCt inget för mig?

Medlem

Förmodligen är det väl bara att vänta på den oundvikliga Game of the Year-utgåvan om man vill ha mest av allt. Ska bli skoj att se vad mer Bethesda planerat i tilläggsväg.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem
Skrivet av Rasmus117:

Haha, "kulturellt korrekt sätt" xD

men jag vill inte va vampyr, då är detta DLCt inget för mig?

Du kan även spela som vampyrjägare.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

FUUUUUUUUU Måste vänta...

//PC Användare

Medlem

Intressant att man gör en DLC av något som varit standard i Elder Scrolls sedan Daggerfall.

Medlem

MEN för i helvete !! 30 dagar?! Dra åt helvete

Medlem

Med tanke på alla moddar som vi med PC-versionen kan använda så kan väl Xbox-användarna få en expansion lite före alla andra.

Medlem

Jag återvänder inte förren Sounds of Skyrim: Civilization och den här har släppts, sen får vi se om det finns fler moddar jag anser som ett måste innan jag ger mig ut på ytterligare ett äventyr. Inget emot Skyrim, men suget för moddar, som förgående spel, växer så enormt nu.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Med tanke på alla moddar som vi med PC-versionen kan använda så kan väl Xbox-användarna få en expansion lite före alla andra.

Nej, tidsexklusivitet är bara löjligt. Att PC-versionen kan användas som en PC-version och moddas är väl inget spelarna kan hjälpa direkt. Dessutom måste även PS3-användare vänta.

Skrivet av Grimley:

Hur funkar spelet på 360 nu? Har gett upp PS3 & Skyrim totallt.

Fungerar utmärkt! Inget lagg och inga irriterande FF inspirerade manga moddar


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Nix, jag väntar till GOTY, till PC, då man kan leka med hela kakan istället för med smulorna.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Ja, det är för barnvänligt nu, spelet. Morrowind var bra, inga pilar, utan man fick fråga och leta baserat på det man läst.


signatur

Floffe, stolt elitist och besserwisser. Han anser att företaget bör exproprieras då han är oroad över hur man väljer att begränsa yttrandefriheten.

Inaktiv

Kan inte lösning på navmesh-buggen komma som DLC? Kanske tom gratis? :3


signatur

Förövrigt anser jag att Red Dead Redemption skall släppas till PC.

Medlem
Skrivet av Grottmongo:

Kan inte lösning på navmesh-buggen komma som DLC? Kanske tom gratis? :3

Oj! Är inte den fixad ännu? De prioriterar den tydligen inte.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Värdelöst med denna exklusivitet. Förmodar att asen på microsoft ligger bakom..

Inaktiv

Det ger en indikation om att expansionen blir dålig. Jag vet inga bra spel till konsol, och ännu färre som blivit bättre efter portning till PC.

http://cdn.overclock.net/4/49/49343f48_PC_Gaming_Master_Race.jpeg


signatur

Floffe, stolt elitist och besserwisser. Han anser att företaget bör exproprieras då han är oroad över hur man väljer att begränsa yttrandefriheten.

Medlem
Skrivet av Kaleid:

Nej tack, de måste göra combat bättre och minska på den enkla följ pilen gameplay.

Spelet du söker är ett annat spel, inte Skyrim

Skrivet av Floffe:

Jag vet inga bra spel till konsol

Jag vet inga bra spel till PC, för jag måste hata för det är kul och jag saknar intelligens ..herp

Medlem

Nåväl, vi har åtminstone mods i drivor att underhålla oss i väntan på Dawnguard

Medlem

gött ska liras till helgen


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av Ztreek:

PC spelare lär ju ändå inte köpa detta.. finns ju 50000000 moddar som är bättre

finns det moddar med story och nya röstskådespelare?


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av Ztreek:

PC spelare lär ju ändå inte köpa detta.. finns ju 50000000 moddar som är bättre

finns det moddar med story och nya röstskådespelare?

Japp.
Finns väldigt bra moddare där ute som gjort egna story's och spelat in ljud med hjläp av bra mikrofoner.. det är ju självklart inte topkvalité, men gratis är gott

Medlem

Någon som vet om det kommer över Steam? Ser lite tomt ut på den fronten än så länge, hade juh förväntat mig någon typ av förbokningserbjudande...


signatur

A curse on humanity. A curse of life. A curse on me. A curse on you.

12
Skriv svar