The Old Republic offline i minst fyra timmar imorgon

Robot
The Old Republic offline i minst fyra timmar imorgon

Biowares onlinerollspel tas ner inför släppet av patch 1.3.

#star-wars-the-old-republic, #bioware


Inaktiv
The Old Republic offline i minst fyra timmar imorgon

Sluta skriva "nyheter" om Star Wars: The Old Republic, det är ingen som bryr sig.

zsm
Medlem
Skrivet av Riporto:

Sluta skriva "nyheter" om Star Wars: The Old Republic, det är ingen som bryr sig.

Du kanske ska sluta försöka föra allas talan?

Medlem

blir nog att testa när det går F2p

Medlem

Jag kommer börja lira igen när man kan spela rodian eller nån annan cool ras

Skrivet av Riporto:

Sluta skriva "nyheter" om Star Wars: The Old Republic, det är ingen som bryr sig.

Bara för att du tycker att nyheten är ointressant så innebär det inte att alla andra tiotusentals läsare tycker samma sak. Strunta i att läsa om det inte är intressant, helt enkelt.

Sådana där kommentarer sprider bara dålig stämning.

Inaktiv
Skrivet av Ztreek:

blir nog att testa när det går F2p

Skulle inte förvåna mig om det blir det snart.

Läskiga kommentarer man läser en del dock, att det känns som att de spelar ett single player spel när ett mmo liras.

Medlem
Skrivet av Kharif:
Skrivet av Ztreek:

blir nog att testa när det går F2p

Skulle inte förvåna mig om det blir det snart.

Läskiga kommentarer man läser en del dock, att det känns som att de spelar ett single player spel när ett mmo liras.

Njaae, det känns inte riktigt som ett single player spel, då man kan ta med sig en grupp vänner (eller främlingar) och göra uppdrag, även sin class story uppdrag om jag minns rätt.

Det känns istället som man kör ett jävligt dåligt mmo med trist design och gameplay från 2007


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Riporto:

Sluta skriva "nyheter" om Star Wars: The Old Republic, det är ingen som bryr sig.

Sicken missbedömning!
Jag bryr mig...
...och jag spelar inte ens spelet.


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Fniss...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag bryr mig.


signatur

Death is the servant of the righteous.

Medlem

smart att plocka ner servern under dagen.... varför inte köra wow style typ 03.00 till 11.00 tisdag ^^

Medlem

jag kommer resubba när BW fixat pew pew. ¤4 WZ blev lite tradigt. Rejdat nog, orka scriptade box med bossar...

Medlem
Skrivet av Kharif:
Skrivet av Ztreek:

blir nog att testa när det går F2p

Skulle inte förvåna mig om det blir det snart.

Läskiga kommentarer man läser en del dock, att det känns som att de spelar ett single player spel när ett mmo liras.

Stämmer bra det, kändes som ett SP spel i ett MMO skal då man körde storyquesting, sjukt bra STORYQ bästa i något MMO jag någonsin provat.

Inaktiv
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Riporto:

Sluta skriva "nyheter" om Star Wars: The Old Republic, det är ingen som bryr sig.

Bara för att du tycker att nyheten är ointressant så innebär det inte att alla andra tiotusentals läsare tycker samma sak. Strunta i att läsa om det inte är intressant, helt enkelt.

Sådana där kommentarer sprider bara dålig stämning.

Denna är ingen nyhet, varför inte tala om för oss ner andra mmorpgs går offline för patchning o s v?

Skrivet av Riporto:
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Riporto:

Sluta skriva "nyheter" om Star Wars: The Old Republic, det är ingen som bryr sig.

Bara för att du tycker att nyheten är ointressant så innebär det inte att alla andra tiotusentals läsare tycker samma sak. Strunta i att läsa om det inte är intressant, helt enkelt.

Sådana där kommentarer sprider bara dålig stämning.

Denna är ingen nyhet, varför inte tala om för oss ner andra mmorpgs går offline för patchning o s v?

Vi har inte möjlighet (eller viljan) att täcka in alla enorma mängder med onlinerollspel som finns, utan vi fokuserar på de största och mest populära. Där ingår The Old Republic. Skulle vi skriva om precis varenda lilla grej till varenda MMORPG som finns så skulle FZ bli en sajt bara om onlinerollspel, och det är inte ambitionen vi har med sajten.

Inaktiv
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Riporto:
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Riporto:

Sluta skriva "nyheter" om Star Wars: The Old Republic, det är ingen som bryr sig.

Bara för att du tycker att nyheten är ointressant så innebär det inte att alla andra tiotusentals läsare tycker samma sak. Strunta i att läsa om det inte är intressant, helt enkelt.

Sådana där kommentarer sprider bara dålig stämning.

Denna är ingen nyhet, varför inte tala om för oss ner andra mmorpgs går offline för patchning o s v?

Vi har inte möjlighet (eller viljan) att täcka in alla enorma mängder med onlinerollspel som finns, utan vi fokuserar på de största och mest populära. Där ingår The Old Republic. Skulle vi skriva om precis varenda lilla grej till varenda MMORPG som finns så skulle FZ bli en sajt bara om onlinerollspel, och det är inte ambitionen vi har med sajten.

Det är precis så jag tänkte, det finns mmorpg's som är mycket större och mer populärare än The Old Republic de får man aldrig höra något om. Problemet är att ni skriver varenda liten grej som har med The Old Republic att göra, de som spelar vet när servrarna är offline, det är väl ingen nyhet.

Medlem

OFT: Lite nyheter om APB: Reloaded skulle vara trevligt in emellanåt :3


signatur

Med konster och knep kan man få en älg *uk i en get

Ish
Medlem

Tänk om det var en nyhet varje gång D3 låg nere.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

1
Skriv svar