Sju minuters läckt beta-gameplay från Mechwarrior Online

Robot
Sju minuters läckt beta-gameplay från Mechwarrior Online

Kan du inte komma in i betan? Well, här serverar vi en läcker gameplay-rulle som läckt ut, så att det svider lite extra!

#mechwarrior-online


Medlem
Sju minuters läckt beta-gameplay från Mechwarrior Online

fap fap fap

Medlem

Har dom gjort så att utomhustempen påverkar tempen på vapnen? Så att man i kallt klimat kan skjuta mer än i varmt klimat?

Hur som helst, ser helt Ok ut. Även om det inte var så spännande med en laserbeam.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Skrivet av IceDusT:

fap fap fap

Svider det?

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av IceDusT:

fap fap fap

Svider det?

Inte ännu. Men innan spelet är släppt ....

Medlem
Skrivet av conthox:

Har dom gjort så att utomhustempen påverkar tempen på vapnen? Så att man i kallt klimat kan skjuta mer än i varmt klimat?

Hur som helst, ser helt Ok ut. Även om det inte var så spännande med en laserbeam.

Man kanske kan lägga sig ner o göra snöänglar för att kyla ner vapnena...Kommer ihåg att man kunde gå ner i vatten för att kyla ner sist jag spelade MW

Medlem

Bara MP och PvP? Bu.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av IceDusT:

fap fap fap

hatar den äckliga kommentaren...

Ontopic så ger det lite nostalgi när man satt på sin windows 95 dator med sitt feta Voodoo 3dfx!!!!

Medlem

Ser sämre ut än legends modet... mycket sämre :/ trist hade förhoppningar men det där såg inte alls bra ut.

kolla in lite av de nya chassina som addat

http://www.youtube.com/watch?v=mm3a7qWOb1w

Medlem

Såg lite tråkigt ut blööö mer tagad på Hawken http://www.youtube.com/watch?v=udEAEARD-Fo eller när kommer dom att släppa MechWarrior 5 http://www.youtube.com/watch?v=ONEjoRQ0Cg8&feature=fvwrel

Medlem
Skrivet av Itchy1:

Såg lite tråkigt ut blööö mer tagad på Hawken http://www.youtube.com/watch?v=udEAEARD-Fo eller när kommer dom att släppa MechWarrior 5 http://www.youtube.com/watch?v=ONEjoRQ0Cg8&feature=fvwrel

Ja alltså du vet att mechwarrior 5 blev ändrat till just mechwarrior online? De fick ingen utgivare och blev tvugna att göra om det till ett f2p.

Medlem
Skrivet av daemonhorde:
Skrivet av Itchy1:

Såg lite tråkigt ut blööö mer tagad på Hawken http://www.youtube.com/watch?v=udEAEARD-Fo eller när kommer dom att släppa MechWarrior 5 http://www.youtube.com/watch?v=ONEjoRQ0Cg8&feature=fvwrel

Ja alltså du vet att mechwarrior 5 blev ändrat till just mechwarrior online? De fick ingen utgivare och blev tvugna att göra om det till ett f2p.

Aha ok annars såg 5:an grym ut inte online utan bara 5:an

Avstängd
Skrivet av conthox:

Har dom gjort så att utomhustempen påverkar tempen på vapnen? Så att man i kallt klimat kan skjuta mer än i varmt klimat?

Hur som helst, ser helt Ok ut. Även om det inte var så spännande med en laserbeam.

Vad jag minns så kan man ställa sig i vatten för att kunna panga på lite mer.

Skulle inte tro att +- 40 grader utomhus kyler jättemycket på en 500 kilos terrawattlaser

Medlem

Mja, ser hyfsat ut men jag är inte så förtjust i f2p-modellen. Ska dock testas, och hoppas det går bra för dem så att folk inser att Mechwarrior-franchisen är älskad och kan vara lönsam.

Mechwarrior: Living Legends fortsätter dock expandera, senaste patchen blir en av de största på ett bra tag och inkluderar bland annat följande:

Clan Daishi Assault ‘Mech
Clan Black Lanner Medium ‘Mech
Clan Ryoken Medium ‘Mech
Inner Sphere Avatar Heavy ‘Mech
Inner Sphere Chevalier Light Wheeled Recon Scout
Clan Visigoth Aerospace Fighter
Clan Donar VTOL Fighter
Selectable Camo Paints for Mechs
New legset & animations for Madcat/Vulture/Avatar
Internal Damage Penalties for Mech Legs
Internal Damage Penalties for Hovercraft
a few (several?) other surprises…

Medlem

Blir Hawken för mig. Det där såg för slött ut

Medlem

Så skrivit till 3st i Staff

*spottar på personen som bröt NDA'n*

Gameplay ser väl förövrigt måttligt skoj ut.

Rösta ner så mycket ni vill, men folk som Bryter NDA's bör bli straffade.
Jag förstår inte hur dumma personer det finns, senast med War of the Roses Alphan, så var det nötter som PRECIS accepterat NDA'n som skriver på Wotr's Facebook och twitter och frågar om hjälp med server browser osv....

Och att läcka video material= Idioti

Medlem

Ser riktigt snyggt ut, men är fortfarande lite osäker till detta spel. Det det hänger på för mig är om striderna är taktiska eller inte. Dvs att man behöver ha en commander som ger order, sätta upp ett balanserat team med olika klasser, sen följa olika taktiker och spela som ett lag för att vinna, till skillnad mot t.ex. world of tanks där man hoppar in med en massa random folk och alla åker runt och randomskjuter och gör sina egna race. Sånt blir så sjukt tröttsamt efter 10 rundor.

Medlem
Skrivet av Killbom:

Skulle inte tro att +- 40 grader utomhus kyler jättemycket på en 500 kilos terrawattlaser

Hehe, det har du rätt i.

Och det är inte frågan om att spela på andra planeter med mycket lägre temperaturer antar jag.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Jag har sett fram emot att få testa Hawken.
Detta kände jag inte till men nu är jag lika tänd på det, om inte mer!

Medlem

Någon mer än jag som tycker Hawken har samma stil som COD, men eftersom det är F2p så kan man ju alltid testa? Har iaf MWO-beta och det är roligt, som back in the days! Skulle vara kul om det kommer en SP kampanj eller Co-op missions, men har ingen aning hur det kommer bli hehe,


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Ser för bra ut för att va en leak tror dom släpp den med flit.


signatur

Computer is my home, my girlfriend is my life and my job is my lover!
Some questions just write a PM

Medlem

Någon som minns det spelet som fanns på Playstation 1? Verkar vara exakt som detta, fast jag kan inte minnas ifall det va first person eller third person, kanske va båda...

Medlem

Gillar att man kan gå i 113kmh -.-'
Kolla nere till höger så finns det en mätare!


signatur
Medlem

bibehållen grafik från ps1 och gameplay genom sirap. ser bra ut...

Medlem

Ingen som tycker att spelmotorn gör liret nästan 90-tal?

Medlem
Skrivet av CeveRR:

bibehållen grafik från ps1 och gameplay genom sirap. ser bra ut...

håller nog med, sedan skulle det vara f2p-p2w också? nej tack isf.

ELF
Medlem

Detta videoklipp är privat...


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Tja, jag fattar att hela mechwarrior serien tilltalar en viss sorts personer, men jag undrar ju om det finns tillräckligt av dessa personer för att tillfredsställa ett online-spel.

Jag kan ärligt säga att jag aldrig förstått tjusningen med mechwarrior spelen så från min synvinkel såg detta ut som skräp. Grått, stelt, långsamt och allmänt trist och grafik från ca 2001.

Medlem

klippet är borta nu =(

Medlem

Inte lång kvar tills det kommer ut nu


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

12
Skriv svar