Simulationen Lords of Football ska ta ett helhetsgrepp

Robot
Simulationen Lords of Football ska ta ett helhetsgrepp

Fotbollsproffset Gianluca Vialli hjälper italienska spelstudion Geniaware med att göra den kompletta fotbolls-livsstilssimulatorn.

#football-manager, #championship-manager, #lords-of-football, #geniaware


Medlem
Simulationen Lords of Football ska ta ett helhetsgrepp

Typ som The Sims för fotbollsfanatiker? Ja det kan ju vara värt att hålla ett öga på i alla fall

FM-guru
F.d. Sisyr

Ptja, det lär ju inte kunna ro på FM, men om dem lyckas med spelet kan det ju i alla fall bli ett kul komplement och variation.

Medlem

Kommer man få hänga på puben och dricka öl hela dagarna gloendes på monitors med en fan-halsduk virad runt halsen och välja mellan olika samtalsalternativ som påverkar storyn? Typ
A) Fy fan den där coachen måste bort han tänker helt fel.
B ) Men skjut då! Skjuuut
C) Vi måste komma runt på kanterna säger jag, det går inte dribbla sig genom mitten med så slitna fotbollskor.

Bonuskommentar som man får vid preorder och som sen släpps som dlc:
*Homer Simpson full*: D) Get away from my wife! *följt av en trött högerkrok som missar totalt*


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Rent skit. Detta har redan gjorts i FM-konkurenten FIFA Manager.
Där får du köpa bil, hus, bilda familj och fan vet vad.

Kan dock tänkta mig att detta går hem hos fotbollsintresserade kvinnor som fastnat i Sims-träsket.

Medlem
Skrivet av Paddington:

Kommer man få hänga på puben och dricka öl hela dagarna gloendes på monitors med en fan-halsduk virad runt halsen och välja mellan olika samtalsalternativ som påverkar storyn? Typ
A) Fy fan den där coachen måste bort han tänker helt fel.
B ) Men skjut då! Skjuuut
C) Vi måste komma runt på kanterna säger jag, det går inte dribbla sig genom mitten med så slitna fotbollskor.

Bonuskommentar som man får vid preorder och som sen släpps som dlc:
*Homer Simpson full*: D) Get away from my wife! *följt av en trött högerkrok som missar totalt*

Hehe. Hoppas på en Swedish edition med "Tjääna" också.

http://www.youtube.com/watch?v=OuR2Q1fxzic

Medlem

Tveksamt om de har modet att simulera verklighetens riktiga skandaler. Ett axplock, ingen speciell ranking:

Hustrumisshandel
Våldtäkt
Transsexualitet (inget brott iofs, men konstigt...)
Misshandel
Fyllekörning
Lyxprostituerade
Bedrägerier
Knarkbrott
Dopning
Läggmatcher
etc..

Få de med lite av det så ska jag köpa

PS. Jag är fotbollsfan 100% och missar inte en lördag eller söndag framför premier league (såvida inte hustrun tycker annorlunda...), så jag är verkligen ingen hater, men börjar man fundera lite på vilka jävla spoiled brats (långt ifrån alla iofs)som rör sig i fotbollselitens absoluta topp så börjar man undra...

1
Skriv svar