Sju minuters läckt beta-gameplay från Mechwarrior Online

Medlem
Skrivet av IceDusT:

fap fap fap

Förstår inte, är det "ute" att skriva "fap fap fap" nu eller varför alla thumbs down? Får nog kolla upp denna mycket viktiga fråga på fragbite..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Davwve:

Gillar att man kan gå i 113kmh -.-'
Kolla nere till höger så finns det en mätare!

Ja? Det är enorma mechar som därför tar precis lika enorma kliv. Dessutom är den mech som personen i filmen styr en av de mindre, lättare mecharna och är därför kapabel till högre hastigheter. En mech på 100 ton kommer inte ens i närheten av 113 km/h.

Medlem

Nostalgi! Kommer ihåg att jag spelade Demot till 4an hur många gånger som helst, då man var liten och inte hade några pengar till annat än glass o godis

Medlem

Ge mig ett nytt Shogo: Mobile Armor Division så behöver jag inte fler Mecha spel.


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem
Skrivet av Itchy1:

Såg lite tråkigt ut blööö mer tagad på Hawken http://www.youtube.com/watch?v=udEAEARD-Fo eller när kommer dom att släppa MechWarrior 5 http://www.youtube.com/watch?v=ONEjoRQ0Cg8&feature=fvwrel

Båda spelen verkar bli bra men det rör sig om rätt så olika spel där Hawken handlar om ett mellanting mellan Mechwarrior och japanska spel med mechs och där MW Online verkar ha koncentrerat sig mer på realism och av allt att döma ser ut att bli det MW spel jag och många med mig väntat på.

OT:

Borde ha kollat videon när jag först såg nyheten då den ju nu är borttagen och visst håller jag med om att NDA avtal ska hållas men samtidigt förstår jag inte hur de tänker då dessa videos lär få folk att bli ännu mer sugna på spelet. Nu är det ju dock som så att så fort någon lägger ut det på nätet så kan man räkna med att det knappast lär försvinna och samma sak med denna video som dock numera verkar heta Beta 3.

Medlem

Tja, ingen video tillgänglig så jag blev mest besviken av denna artikel.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Tja, ingen video tillgänglig så jag blev mest besviken av denna artikel.

Jodå men den heter numera MWO beta 3 på Youtube (lär nog dock vara en tidsfråga innan den byter namn igen eller kanske lyckas de få bort den helt;).

12
Skriv svar