Brännhet uppdatering till Team Fortress 2

Robot
Brännhet uppdatering till Team Fortress 2

Jajemen – det är dags att möta pyron!

#team-fortress-2, #valve


Medlem
Brännhet uppdatering till Team Fortress 2

Kanske får användning av alla navelludd/bananskal/guldfiskar nu


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

"That only left the issue of what to call the update. Luckily, at the very moment we were thinking about it, someone turned on the radio. Guess what song was on? That's right: 'Safety Dance'.
"That's a pretty catchy song," we said. "Who sings that?" Well, we don't want to upset you, so we won't type it here, but suffice it to say the band that wrote 'Safety Dance' has the most unthinkably offensive name we've ever heard."

Jag dog skrattdöden när jag googlade vilka som har gjort Safety Dance hahaha Valve är så jävla sköna

Medlem

helt otroligt hur detta spel har spårat


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Hm, undrar hur många saker man har i inventory egentligen? Jag hoppar in och spelar ibland. Har aldrig bytt utrustning. Jo jag satte på en gloria och har aldrig bytt sedan dess.
Blir mest irriterad av folk som vill byta prylar istället för att spela spelet. Hela det här så kallade "hatt systemet" är inget för mig. Skoj spel i alla fall, när folk inriktar sig på spelet och inte på att jaga achievements eller prylar.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Mellansalt:

Kanske får användning av alla navelludd/bananskal/guldfiskar nu

Det hoppas jag verkligen... Har tonvis av den skiten och ingen vet vad det används till

Medlem
Skrivet av Sneo:

Jag dog skrattdöden när jag googlade vilka som har gjort Safety Dance hahaha Valve är så jävla sköna

Samma här, googlade direkt hahaha. Valve <3


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Det roliga med det här spelet är att jaga achievements och prylar

Medlem
Skrivet av gejlemo:

Det roliga med det här spelet är att jaga achievements och prylar

...som de pajade när de hellre fokuserade på hattar, ologiska vapen och skit istället för det roliga grindandet efter achievements. Jag gillade när man fick JOBBA för sina vapen, när man fick plocka så mycket achievements som möjligt för att få ett visst vapen. Men nu så är det så casual-mördat att det inte ens är kul att testa spelet längre.

Nej, RIP Team Fortress 2. Jag kommer alltid ha fina minnen när jag köpte Orange Box och nötte TF2 med vänner. De skulle ha behållt det som payware och tagit bort allt hatt-skit och skräp och låtit det varit som det var förut.

AW8
Medlem
Skrivet av Sneo:

Jag dog skrattdöden när jag googlade vilka som har gjort Safety Dance hahaha Valve är så jävla sköna

Hahaha!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem
Skrivet av Sneo:

"That only left the issue of what to call the update. Luckily, at the very moment we were thinking about it, someone turned on the radio. Guess what song was on? That&#039;s right: &#039;Safety Dance&#039;.
"That&#039;s a pretty catchy song," we said. "Who sings that?" Well, we don&#039;t want to upset you, so we won&#039;t type it here, but suffice it to say the band that wrote &#039;Safety Dance&#039; has the most unthinkably offensive name we&#039;ve ever heard."

Jag dog skrattdöden när jag googlade vilka som har gjort Safety Dance hahaha Valve är så jävla sköna

Helt sjukt va klockrent


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

helt otroligt hur detta spel har spårat

Ja verkligen skulle in och testa det för någon vecka sen(köpte det på release) möts av dropps(????!?!!) vapen crafting och annat trams, NEJ tack!

Dags att plocka fram flamethrowern igen mmmph! Muuuuupff!!


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

1
Skriv svar