Söker tips på story-lösa FPS spel.

Medlem
Söker tips på story-lösa FPS spel.

Blev sugen på att spela nåt fps men vill helst ha så lite story som möjligt och så få mellan/videosekvenser som möjligt så man inte blir avbruten från skjutandet så mycket.

Någon som har några tips på något sånt spel? Typ Bulletstorm var väl lite åt det hållet.

/Oddjob

Medlem

Quake 2? NOSTALGIAAWESOME!

Annars Painkiller. Bulletstormnissarnas tidigare spel. Originalet plus första expansionen är ren skjutglädje.


signatur

Videomupp

Medlem

Painkiller var ett bra förslag, har det liggandes i hyllan nånstans men aldrig spelat det. Blir att installera det och spela. Tackar!

Medlem

Serious Sam: The Second Encounter


signatur

no remorse

Medlem

Half life och Half Life 2.

Jag håller med, Painkiller är kul än idag.
Kan man hoppa över mellansekvenserna i Call of Duty 1, 2 och 3? Jag kommer inte ihåg.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

inK
Medlem
Skrivet av Oddjob:

Blev sugen på att spela nåt fps men vill helst ha så lite story som möjligt och så få mellan/videosekvenser som möjligt så man inte blir avbruten från skjutandet så mycket.

Någon som har några tips på något sånt spel? Typ Bulletstorm var väl lite åt det hållet.

/Oddjob

Unreal Tournament.


signatur

Every trophy counts...

Medlem

warsow! Snabbt som fan, och skoj som fan!

Instagib ska det vara!

Medlem

UT äger! Trodde dock inte det var sådant du var ute efter då du nämnde Bulletstorm.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Defenetivt Serious Sam spelen, orginal eller remakes beroende på hur krafikkåt du är.

Sjukt skoj mindless shooters.

inK
Medlem
Skrivet av xermalk:

Defenetivt Serious Sam spelen, orginal eller remakes beroende på hur krafikkåt du är.

Sjukt skoj mindless shooters.

https://www.youtube.com/embed/0Un4uzdc1r0

Jag inväntar Serious Sam 3 till PS3.


signatur

Every trophy counts...

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Half life och Half Life 2.

Jag håller med, Painkiller är kul än idag.
Kan man hoppa över mellansekvenserna i Call of Duty 1, 2 och 3? Jag kommer inte ihåg.

Half-Life? Skämtare där.
On-topic, det finns ju massa storylösa uppdrag man kan genomföra i ArmA 2, du kan även skapa egna uppdrag och göra massa roliga saker i editorn. Jag och mina polare skapade en cykel med en 50.cal kanon på varje sida om styret och en ko som satt fast på pakethållaren. Riktigt roligt!

Medlem

Kan ju spela Halo 1,2,3.

Halo universumet har en jäkla massa lore, men spelen är nästan helt fria från mellansekvenser och långa kommetarer


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Eller varför inte denna gamla goding:


signatur

Det var detta...

inK
Medlem

Postal 2 funkar ju också.


signatur

Every trophy counts...

Medlem

Will Rock är väldigt bra ochså


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

1
Skriv svar