Spana in den nyaste Natural Selection 2-nivån

Robot
Spana in den nyaste Natural Selection 2-nivån

Människor mot rymdslask. Vilken sida väljer du på den nya tillika filmade kartan?

#unknown-worlds, #natural-selection-2, #half-life


Medlem
Spana in den nyaste Natural Selection 2-nivån

har det och det är riktigt bra, det som är synd är att movement systemet är för segt för mitt tycke som marine så kör alltid alien, sen fasiken vad dåligt dom siktade som spelade

Medlem

Hur är nätkoden nu? Har inte kört betan på ett tag men tyckte den var ganska off för länge sedan , speciellt i alphan.

Medlem

Rätt gammal trailer, synd att man inte tipsade om den tidigare.

eller ja, mer än en vecka iaf.

http://www.unknownworlds.com/ns2/news/2012/6/docking_reveal


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av zauii89:

Hur är nätkoden nu? Har inte kört betan på ett tag men tyckte den var ganska off för länge sedan , speciellt i alphan.

Beror på när du spelade sist? Avsevärt bättre flyt än vad det var för ca halvår+ sen

Medlem

Härligt spel!
Har haft det på pre-order en lång tid och spelat enda sen engine test fram tills nu i omgångar.

Det har förbättrats avsevärt och av att döma av senaste sneak peak videon på kommande builden så blir det fler godsaker. B.l.a. att äntligen kan man köra 32spelare på en server (laggade sönder innan)

Medlem

Har provat lite då och då men alltid haft problem med att betat aldrig varit riktigt optimerat. Men det är ju något man får räkna med.

Köpte Natural Selection 2 andra veckan efter att de började med förköp då jag älskade ettan.

I övrigt verkar det bara bli bättre och bättre för varje build och jag vågar nästan säga med säkerhet att det kommer bli lika bra som eller bättre än orginalet.

"We're in this for the species, boys and girls."

Medlem

Vet inte jag, jag gillar banan på videon, och det är sant att spelet blir bättre och bättre för varje patch som kommer, men jag har svårt att se att det kommer bli lika bra eller populärt som ettan. Jag var ett huge fan av ettan, och satt och körde det när resten körde CS. Där var det hyggligt bra balanserat, skarpa kontroller och bara allmänt bra känsla.

Allt hänger nästan på att de kan få till samma flyt och sköna känsla som i ettan. Som det är nu så känns det bara inte bra på något sätt. Kanske är det laggen och ofärdiga animationer som gör det. Det känns bara väldigt stelt, vilket ettan inte gjorde. Aja, hoppas iaf på att det blir bra till slut.

Medlem

Detta påminner väldigt mycket om en quake 2 mod som jag spelade för 12-13 år sedan. Minns dock inte vad modden hette.

Edit: Gloom hette modden.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

Ser riktigt mysigt ut!

Medlem

Riktigt kul spel, har kört det ett tag nu och det börjar flyta på riktigt bra nu enligt mig. Rekommenderar det till de som diggade Ns till HL

Medlem

Ser skoj ut.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Jag väljer inte någon sida, eftersom att det första Natural Selection är ett mycket bättre och roligare spel. I synnerhet de tidiga versionerna innan de la till "combat"-läge för att tillfredställa lolbarn som inte har nog med tålamod att följa order och spela som ett lag.

Medlem

Grymt spel . Lirade ettan som bara den ,
Har kört lite till och från på betan till 2an , men Var ett tag sedan jag testade , brukar bara gå bra halva första kartan sedan blir kontrollerna att kännas sega och efter , samt att jag får framerate dropps . kan vara min hårdvara som failar. men kan hoppas de löses snart efter ett par builds : )


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem
Skrivet av Forcie:

Jag väljer inte någon sida, eftersom att det första Natural Selection är ett mycket bättre och roligare spel. I synnerhet de tidiga versionerna innan de la till "combat"-läge för att tillfredställa lolbarn som inte har nog med tålamod att följa order och spela som ett lag.

Medhåll på det med combat läget... Men i tvåan nu så tar 90% av alla spelare order. Hur bra som helst

Medlem

fett upptagna? fett?

Medlem

Är det bara jag som får gamla tankar till Quake 2 modden: Gloom?

Men för övrigt så ser detta riktigt underhållande ut

1
Skriv svar