Aliens vs. Predator - kampanj?

Medlem
Aliens vs. Predator - kampanj?

Är Aliens vs. Predator värt att köpa om man egentligen bara vill spela single player kampanj?

Det är på Steam-rea så jag undrar.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

För 40 spänn eller vad det går för kan jag tycka att det är värt att inhandla. Inte lika bra som AVP2 kampanjen, men den är decent. MP är dock helt värdelöst ska väl sägas, så luta dig bara på SP delen.


signatur

Videomupp

När det kostar 10:- ska du slå till, Rebellion har klantat sig igen. Det är tyvärr inte värt pengarna eller ens tid.

Som WildThing säger, MP-delen är också helt värdelös. Kanske har du turen att hitta en motspelare.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Skulle säga att turen är om du inte finner någon. MP gameplayet som gjorde AVP så jäkla bra är helt borta. När det här spelet skulle släppas så släppte dom det gamla AVP på steam som hype. Jag och ett par polare köpte det för 20 kronor och hade många gånger roligare med det i MPt. Predator hunt är svårslaget!

"Se vad du kunde ha fått!"


signatur

Videomupp

Medlem

SP-kampanjerna är bra men korta, MP tyckte jag var riktigt roligt när man väl kom in på en match, någonting annorlunda än "snabbast-reflexer-vinner"-stilen som de flesta andra mp-spel baseras på. Helt klart värt priset, särskilt nu när det är så billigt som det är.

Skrivet av WildThing:

Skulle säga att turen är om du inte finner någon. MP gameplayet som gjorde AVP så jäkla bra är helt borta. När det här spelet skulle släppas så släppte dom det gamla AVP på steam som hype. Jag och ett par polare köpte det för 20 kronor och hade många gånger roligare med det i MPt. Predator hunt är svårslaget!

"Se vad du kunde ha fått!"

Senaste gången AvP var kul var när Monolith hade det i sina händer. Jag hoppas Gearbox har gjort ett bra jobb med A:CM.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

För en sådan låg summa kan det vara värt. Håller med ovanstående talare om att de tidigare AVP spelen är betydligt bättre, både på SP och MP.

SP är något man spelar en gång, förmodligen inte mer (inte jag iaf). Den är kort, scriptat och ointressant efter 5 minuter. MP är helt dött förmodar jag. Spelade lite med några vänner vid release, det kan vara rätt kul om man sitter ett gäng i skype/vent/ts. Dock är även det så otroligt begränsat att det inte är något man lägger mer än ett par timmar på.

Medlem

Nej då blir det inget köp. Tack för era åsikter.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar