Robot
Tomb Raider

Det kunde ha blivit magiskt. Laras reboot hade alla beståndsdelar för att bli en mäktig E3-vinnare. Istället grusade pr-maskineriet sönder en del av förväntningarna – men det hindrar inte Tomb Raider från att glänsa.

#tomb-raider, #crystal-dynamics, #square-enix


Medlem
Tomb Raider

Ser verkligen lovande ut.

Medlem

Inget fel med tjejer som stönar...


signatur

Death is the servant of the righteous.

Medlem

Bra skrivet.


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem

Ser framemot det som bara fasen

Medlem

Har sett fram emot detta praktiskt taget sen det utannonserades. Blir bara mer och mer taggad

Jag tänker på det här:


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Hoppas att det uppfyller mina förväntningar.

Medlem

Lara har ju för små bröst


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Hoppas PC inte kommer på efterkälken. Farligt med spel som ska utvecklas på flera plattformar samtidigt, speciellt om de är så här lovande. Jaga... samla material... bygga saker... xp... ja tack!

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Den där förklarar bara det nya Tomb Raider så klockrent, speciellt att björnsaxen är med!


signatur

Nämen!

Jag kunde inte låta bli

Jag tror nya TR blir en blandning av gamla TR och Uncharted.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av KillerErnst:

Inget fel med tjejer som stönar...

Det finns en tid och plats för allt.

Medlem

Ser onekligen bra ut, verkar bli en del utforskande också och inte super linjärt som Uncharted (gillar linjärt också dock)

Medlem

Bra skrivet indeed.
Blir lite kinkig på alla som klagade över "rape-scene", då jag kan knappast tänka mig att de hade varit "pixel-porr".

Hoppas att de inte ger upp och helt tar bort den, då det ska vara första gången hon faktiskt tar ett liv, hade varit ganska tråkigt/löjligt om det bara hade varit "Man hotar att skjuta Lara, Du skjuter honom först"

Klart att de tänker på sin rating med, är ju förståligt.
Men men.

Medlem

Tog mig 5 rader att inse att det var Michael Gill som skrivit artikeln. Helt annan nivå på hans artiklar. Väldigt bra skrivet.

Medlem

Fan, hon ser ut att ha riktigt jävla ont.


signatur

Xboxlive: GeggaSWE
Origin: GeggaSWE

Medlem

BoBLIPP! ... for franks sake.

ontopic:
Fel ansikte och odödlig .. inte ok.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Skrivet av Tobbe:

BoBLIPP! ... for franks sake.

ontopic:
Fel ansikte och odödlig .. inte ok.

Fel ansikte? hon är ju en aningens yngre (21) I rebooten

Medlem

Ser ut att bli riktigt bra!


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Människa, du har tagit en dubbad version...För det, förtjänar du minus poäng, men för att de är "gun" så + +!!

Medlem

Wow trodde det var linjärt. Blir ju verkligen mer och mer Lost det här. Nu gillar jag uncharted också men det här verkar bli något väldigt unikt och spännande. Blir bara mer och mer intresserad för varje detalj jag hör om det. Får snart sluta lyssna och bestämma mig för att det bara är att köpa när det kommer och inte spoilas mer

1
Skriv svar