The Last of Us-kampanjen saknar co-op-stöd

Robot
The Last of Us-kampanjen saknar co-op-stöd

Huvudspelet blir strikt en enspelaraffär, avslöjar Naughty Dog.

#the-last-of-us-remastered, #naughty-dog


Medlem
The Last of Us-kampanjen saknar co-op-stöd

Det berör mig inte alls, tycker det är bra att de inte sabbar singleplayer delen med att implementera ett halvdålig Co-Op stöd

samma som med Uncharted serien, jag älskar alla 3 delar, men har inte spelat multiplayer en enda gång i dessa spel

Medlem

Gör absolut inget. Lägg mer krut på SP istället för CO-OP o annan dynga.

Medlem

Bra.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ser inte hur det skulle fungera på något annat sätt. Att få vara tjejen som kastar en tegelsten då och då (av det jag har sett) skulle nog inte ha varit så roligt. Låter som ett vettigt beslut.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem
Skrivet av 4liv3:

Ser inte hur det skulle fungera på något annat sätt. Att få vara tjejen som kastar en tegelsten då och då (av det jag har sett) skulle nog inte ha varit så roligt. Låter som ett vettigt beslut.

Går väl att göra en kort coop kampanj med två andra karaktärer.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

förväntade mig inte co-op i huvudkampanjen, förväntar mig något i stil med Uncharted.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Bra att de ger raka besked så köparna vet vad de får!
Nej det är ingen ironi i mitt inlägg.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Tycker tyvärr att Ellen Pages röst och hennes banala repliker verkar förstöra stämningen i spelet totalt.

Medlem
Skrivet av quilling:

Tycker tyvärr att Ellen Pages röst och hennes banala repliker verkar förstöra stämningen i spelet totalt.

Ellen Page är inte med i The last of us, utan i Beyond: Two souls.

Ashley Johnston är namnet du söker


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av quilling:

Tycker tyvärr att Ellen Pages röst och hennes banala repliker verkar förstöra stämningen i spelet totalt.

Ellen Page är inte med i The last of us, utan i Beyond: Two souls.

Ashley Johnston är namnet du söker

Aha, tackar för informationen. Då stör jag mig istället på Ashley Johnsons röst och repliker.

Medlem
Skrivet av quilling:
Skrivet av Javas:
Skrivet av quilling:

Tycker tyvärr att Ellen Pages röst och hennes banala repliker verkar förstöra stämningen i spelet totalt.

Ellen Page är inte med i The last of us, utan i Beyond: Two souls.

Ashley Johnston är namnet du söker

Aha, tackar för informationen. Då stör jag mig istället på Ashley Johnsons röst och repliker.

Jag spelar aldrig spel jag stör mig på.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Skribent
Skrivet av Neatherblade:
Skrivet av 4liv3:

Ser inte hur det skulle fungera på något annat sätt. Att få vara tjejen som kastar en tegelsten då och då (av det jag har sett) skulle nog inte ha varit så roligt. Låter som ett vettigt beslut.

Går väl att göra en kort coop kampanj med två andra karaktärer.

Ja men det görs ju oftast på bekostnad av originalspelet och används bara som en gimmick vid försäljning. Precis som onlineläge sägs "förlänga ett spels levnadstid" men är oftast bara en sämre version av något som redan finns och tar tid och pengar som kunde lagts på singleplayer kampanjen.

Medlem

Utmärkt!


signatur

Perfekt!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Hade inte ens tänkt tanken =). Det var väll mer possitivt med bra singel player och inte så mycket stök med co-op :). Hurra ^_^.

Inaktiv

och vill man spela själv i co-op spel så är det alltid nån ai-idiot som springer ivägen och dör hela tiden..

Medlem
Skrivet av oijsddfgew:

ONLINE STORE :

==== ( http://zzb.bz/5meA3 ) =====
n2012 comes, in order to thank everyone, characteristic, novel style, varieties, low price and good quality, and the low sale price. Thank everyone

free shipping

competitive price

any size available

accept the paypal

jordan shoes $32

nike shox $32

Christan Audigier bikini $23

Ed Hardy Bikini $23

Smful short_t-shirt_woman $15

ed hardy short_tank_woman $16

Sandal $32

christian louboutin $80

Sunglass $15

COACH_Necklace $27

handbag $33

AF tank woman $17

puma slipper woman $30

==== ( http://zzb.bz/5meA3 ) =====

Det där var ju superpriser. Jag tar två par!


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Co-op är något som jag VERKLIGEN älskar!!! men här blir jag bara glad när det inte är co-op !!

Den här upplevelsen ska upplevas själv !!

Medlem

[quote=Går väl att göra en kort coop kampanj med två andra karaktärer.[/quote]

Du anar inte hur mycket extraarbete det skulle vara. Jobbar själv i spelbranchen som 3d nisse och ser direkt hur mkt extraarbete det skulle bli bara i "art assets".

Medlem

Vilken miss asså...

Medlem
Skrivet av DeFeCT:

Det berör mig inte alls, tycker det är bra att de inte sabbar singleplayer delen med att implementera ett halvdålig Co-Op stöd

samma som med Uncharted serien, jag älskar alla 3 delar, men har inte spelat multiplayer en enda gång i dessa spel

Jag kunde inte bry mig mindre om multiplayer á la Uncharteds men co-op tillsammans med en vän i samma soffa hade varit underbart.

1
Skriv svar