Warhammer-rea på Steam under helgen

Robot
Warhammer-rea på Steam under helgen

Sugen på exempelvis Space Marine och/eller Dawn of War II med tillägg? 75 procent lägre pris under helgen, kanske något att bunkra upp med inför FZ Community Challenge: Origins?

#relic-entertainment, #warhammer-40000-space-marine, #warhammer-40000-dawn-of-war-ii


Medlem
Warhammer-rea på Steam under helgen

Kul för dom som vill ha det, dock fick jag det gratis via psn+ whee =). Kul spel förmödan =).

Medlem

Se nu för i helsike till att köpa retribution så det blir lite större community! Är trött att få pisk av proffs


signatur

Videomupp

Medlem

Såg detta igår och ja det är riktigt bra pris på vad som verkar vara bra spel. Kan även rekommendera http://www.steamprices.com/eu för att se skillnaderna i pris mellan olika länder. Till exempel så kan man via denna sida se att Warhammer dealen är mest lönande för oss som bor i europa och att vi samtidigt får betala en hel del mer än vad USA får när det kommer till LA Noir.

Medlem

Jag blev glad och skulle köpa de sista dlc jag inte hade, men det visade sig att jag tydligen redan köpt allt den senaste rean på fyllan
Farlig combo

Inaktiv

riktigt bra spel och bra priser

Medlem

Plockade själv hem Spacemarine!

Medlem
Skrivet av Angwold:

Jag blev glad och skulle köpa de sista dlc jag inte hade, men det visade sig att jag tydligen redan köpt allt den senaste rean på fyllan
Farlig combo

Haha, fick för mig att jag gjort det samma. Tur jag dubbelkollade då jag tydligen inte gjort det ;D

Medlem

Steam och reor är inget för mig. Har ju mobilt bredband och alla operatörer har nu tak. Även fast man band sig för att det inte fanns tak. Får backa tillbaka till ADSL hösten 2013

(Värst är Teia med 4G och 10 GB, 200 kr/månad Två och en halv månad för att ladda ner Max Payn 3. Vem annat än en äldre pensionär +90 tar ett sådan abonnemang om man nu inte blir lurad av operatören som sätter taket efter att man bundit sig).


signatur

Det var detta...

Medlem
Skrivet av WildThing:

Se nu för i helsike till att köpa retribution så det blir lite större community! Är trött att få pisk av proffs

Egentligen har jag inte råd, men jag blev tvungen till att köpa det för jag så gärna velat prova det och 50 spänn är det förfasen värt!

Medlem

DoW2 och expansionerna (expansionerna är dock något tamare än originalet) är verkligen värt pengarna, speciellt nu när det knappt kostar något - köp, för bövelen!


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av slarron:

Kul för dom som vill ha det, dock fick jag det gratis via psn+ whee =). Kul spel förmödan =).

Fick du alla de spelen gratis?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

KÖP förresten! Bra spel hela bunten.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av stormense:

Steam och reor är inget för mig. Har ju mobilt bredband och alla operatörer har nu tak. Även fast man band sig för att det inte fanns tak. Får backa tillbaka till ADSL hösten 2013

(Värst är Teia med 4G och 10 GB, 200 kr/månad Två och en halv månad för att ladda ner Max Payn 3. Vem annat än en äldre pensionär +90 tar ett sådan abonnemang om man nu inte blir lurad av operatören som sätter taket efter att man bundit sig).

Jag kör tre, tecknade tre:s "obegränsade" abbonemang innan det blev begränsat och de jävla nötterna ändrar avtalet efterhand och fortfarande samma pris. Kan tanka max 50gb per månad och det kommer jag upp i efter en halv månad sen är det begränsat till 0.200kb/s både upp och ner. Då får man sitta och kolla på filmer eller spela SP spel istället... eller låta bli datorn helt.
Men steamreor lockar ju fortfarande för det
Förövrigt så har Telenor obegränsad surf.

Medlem

Nja, jag fick spelet och något elit DLC bara =).

Medlem

späässs mareeens

Medlem

Jag har ju allt redan


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av slarron:

Nja, jag fick spelet och något elit DLC bara =).

Men lol, vilket spel?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Warhammer 40k spacemarines :). Det var någon super vecka på PSN+ då du fick en 6-7 spel utan kostnad =).

Medlem

Sitter o spelar Dawn of War 2 nu efter att jag köpte det på Steam, tycker fan det är svårt! Är ju ingen van strategispelare dock

Medlem
Skrivet av Paddington:

Jag har ju allt redan

Jag sitter i samma sits


signatur

I drank what?

Medlem

Vet att Relic slopade GFWL i DoW 2 : Retribution men hur är det med de andra spelen?

Medlem
Skrivet av orkamera:

Sitter o spelar Dawn of War 2 nu efter att jag köpte det på Steam, tycker fan det är svårt! Är ju ingen van strategispelare dock

I början kanske det är mycket att ta in. Men det är inte svårt när man väl lärt sig vilka abilities de olika har och vad dom är bra för. Men det tar ju ett litet tag såklart. Ett nybörjarråd är väl att Cyrus scoutar framåt och när man ser att de kommer sätter man upp Ativus till att mangla allt som kommer ens väg och så hugger du alla som är suppressed med force commander och Tarkus kan frilansa lite eller supportera. Du kommer märka. Använd skydd och deras abilites också såklart och läs vad olika wargear gör så kommer det gå galant.

Skrivet av PcGamer:

Vet att Relic slopade GFWL i DoW 2 : Retribution men hur är det med de andra spelen?

Ja det är GFWL i vanilj och Chaos Rising. I DoW(1) vet jag inte. Inte installerat än och Space Marines kör jag på PS3 så det vet jag inte säkert men jag kan aldrig tänka mig nåt annat än att det är Steam som gäller där också. Annars hade jag hört klagomål det är jag helt säker på.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Paddington:

Jag har ju allt redan

Samma här men 90 spänn för hela DoW2 så då blir det en polare eller två som ska ha det vare sig de vill eller inte


signatur

A curse on humanity. A curse of life. A curse on me. A curse on you.

Medlem
Skrivet av Sahsoka:
Skrivet av Paddington:

Jag har ju allt redan

Samma här men 90 spänn för hela DoW2 så då blir det en polare eller två som ska ha det vare sig de vill eller inte

Bra tänkt


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av slarron:

Warhammer 40k spacemarines :). Det var någon super vecka på PSN+ då du fick en 6-7 spel utan kostnad =).

Super vecka?
Tror inte riktigt du håller koll på PSN nyheter x)
De ska låta folk spela fulla spel gratis, de byter ut ett par spel varje månad.

Inaktiv
Skrivet av stormense:

Steam och reor är inget för mig. Har ju mobilt bredband och alla operatörer har nu tak. Även fast man band sig för att det inte fanns tak. Får backa tillbaka till ADSL hösten 2013

(Värst är Teia med 4G och 10 GB, 200 kr/månad Två och en halv månad för att ladda ner Max Payn 3. Vem annat än en äldre pensionär +90 tar ett sådan abonnemang om man nu inte blir lurad av operatören som sätter taket efter att man bundit sig).

Vi bor i Sverige!

1
Skriv svar