Castlevania-utvecklarna erkänner: vårt DLC var ett misstag

Robot
Castlevania-utvecklarna erkänner: vårt DLC var ett misstag

DLC-paketen Reverie och Resurrection till Castlevania: Lords of Shadow tvingades ut för att spelet sålde oväntat bra.

#castlevania-lords-of-shadow


Medlem
Castlevania-utvecklarna erkänner: vårt DLC var ett misstag

Det är väl nästan snarare så det ska vara? Det ska inte vara klart när spelet släpps, bara för att kunna släppa DLCs för släppandets skull.

Hur tänkte dem nu?

Medlem

Ja jisses


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Var DLC så pass dåligt eller vad? Har inte spelat spelet men prövade demot och var väl nått i stil med DMC.


signatur
Medlem

Lustigt, jag tyckte båda Reverie och Resurection var hur stadiga som helst. Utan att avslöja alltför mycket så hade C:LoS ett ganska udda slut som Definitivt krävde nån sorts förklaring för att verka ett uns vettigt. Reverie och Resurrection förklarade vad som hände.

Medlem
Skrivet av Duffelbag:

Lustigt, jag tyckte båda Reverie och Resurection var hur stadiga som helst. Utan att avslöja alltför mycket så hade C:LoS ett ganska udda slut som Definitivt krävde nån sorts förklaring för att verka ett uns vettigt. Reverie och Resurrection förklarade vad som hände.

Vet inte om jag håller med - tyckte ettan hade grymt slut. Gillade faktiskt att det lämnade lite frågetecken, och en uppföljare "worth waiting for" kändes ju given efter det.

Har inte kört något DLC ännu, just för att huvudspelet kändes så komplett. Men kanske ska ta och prova på, även om de bara var "misstag". Skönt med självkritiska speltillverkare!

Medlem

Jag har bara ett klagomål på de två DLC:sena: Priset. 800 MS-points styck är för mycket. Jag har inget emot DLC:na annars. Man fick en nice strid mot The Forgotten One och ett

But Enough Talk! Have At You! från The Prince of Darkness himself

Medlem

Jag gillade inte riktigt att från att ha sett cinematics/cutscenes från Lords of Shadows till att få se seriestrips istället va lite sådär... Men DLCna i sig va helt okej, täppte igen många tomrum vad som hände sedan typ.

Medlem

Så med andra ord kommer spelet bli delat, nej tacka vet jag gamla hederliga expansioner. Merparten av de expansioner jag äger har varit värd varenda krona.

1
Skriv svar