Era erfarenheter av Gamereplay.se?

Medlem
Era erfarenheter av Gamereplay.se?

Hej! Vad har FZ (medlemmarna...) för erfarenhet av gamereplay.se? Jag vill byta in spel men kollar även in Retrospelbutiken.
På Gamereplay.se får jag en ny PS3 Slim 160 GB för 1200 inkl. frakt och Xbox 360 ännu billigare, vilket är långt bättre än vad Retrospelbutiken har att erbjuda.

Grejen är att Retrospelbutiken känns som ett säkrare kort med tanke på vad användare har skrivit om gamereplay.se på prisjakt.
Bor tyvärr alldeles för långt i från någon spelbutik för att jag ska kunna byta in där.

Tack

Aldrig hört talas om gamereplay.se, men ett bra tips är väl att alltid hålla sig till de säkra korten. De större webbutikerna som pysslat med spelförsäljning länge är ju stora av en anledning.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Aldrig hört talas om gamereplay.se, men ett bra tips är väl att alltid hålla sig till de säkra korten. De större webbutikerna som pysslat med spelförsäljning länge är ju stora av en anledning.

Men de nya kan väl också bli stora i framtiden, eller?

Sen har jag aldrig hört talas om "gamereplay" heller.

Skribent
Skrivet av jesterhead:

Hej! Vad har FZ (medlemmarna...) för erfarenhet av gamereplay.se? Jag vill byta in spel men kollar även in Retrospelbutiken.
På Gamereplay.se får jag en ny PS3 Slim 160 GB för 1200 inkl. frakt och Xbox 360 ännu billigare, vilket är långt bättre än vad Retrospelbutiken har att erbjuda.

Grejen är att Retrospelbutiken känns som ett säkrare kort med tanke på vad användare har skrivit om gamereplay.se på prisjakt.
Bor tyvärr alldeles för långt i från någon spelbutik för att jag ska kunna byta in där.

Tack

Gärna länk till PS3 slim 160gig för 1200:-. Enligt vad jag hittat är det betydligt dyrare. Länk. I övrigt så ger de bra för inbytta spel men är samtidigt svindyra på alla begagnade spel. Personligen skulle jag hålla mig därifrån, men finns det deals som är bättre där än på andra sidor så är det väl bara slå till (jag har dock ännu ej hittat någon). Jag tror inte de är oseriösa på något sätt.

edit: Du kanske menar om du byter in spel så kan du få det för 1200:-? Kom och tänka på det nu när jag läste ditt inlägg igen.

Inaktiv

Jag har handlat några gånger på Gamereplay.se.
Det har inte varit något problem.

Senast denna veckan handlade jag på SpelLyan,
hittade ett nytt Zelda: Skyward Sword för runt 350kr.
Beställde i söndags och det låg i min brevlåda på tisdagen.

edit: saknat ord fetmarkerat


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Tack för era svar, men tänkte mig mer direkta erfarenheter av någon som handlat där

Skrivet av Shadee:
Skrivet av jesterhead:

Hej! Vad har FZ (medlemmarna...) för erfarenhet av gamereplay.se? Jag vill byta in spel men kollar även in Retrospelbutiken.
På Gamereplay.se får jag en ny PS3 Slim 160 GB för 1200 inkl. frakt och Xbox 360 ännu billigare, vilket är långt bättre än vad Retrospelbutiken har att erbjuda.

Grejen är att Retrospelbutiken känns som ett säkrare kort med tanke på vad användare har skrivit om gamereplay.se på prisjakt.
Bor tyvärr alldeles för långt i från någon spelbutik för att jag ska kunna byta in där.

Tack

Gärna länk till PS3 slim 160gig för 1200:-. Enligt vad jag hittat är det betydligt dyrare. Länk. I övrigt så ger de bra för inbytta spel men är samtidigt svindyra på alla begagnade spel. Personligen skulle jag hålla mig därifrån, men finns det deals som är bättre där än på andra sidor så är det väl bara slå till (jag har dock ännu ej hittat någon). Jag tror inte de är oseriösa på något sätt.

edit: Du kanske menar om du byter in spel så kan du få det för 1200:-? Kom och tänka på det nu när jag läste ditt inlägg igen.

Det stämmer, vid inbyte.
http://gamereplay.se/index.phtml?navid=26&show=7275&PHPSESSID...

edit:

Skrivet av Sipmo:

Jag har handlat några gånger på Gamereplay.se.
Det har varit något problem.

Senast denna veckan handlade jag på SpelLyan,
hittade ett nytt Zelda: Skyward Sword för runt 350kr.
Beställde i söndags och det låg i min brevlåda på tisdagen.

Okej. Har du bytt in spel på gamereplay.se eller bara handlat?

Inaktiv
Skrivet av jesterhead:
Skrivet av Sipmo:

Jag har handlat några gånger på Gamereplay.se.
Det har inte varit något problem.

Senast denna veckan handlade jag på SpelLyan,
hittade ett nytt Zelda: Skyward Sword för runt 350kr.
Beställde i söndags och det låg i min brevlåda på tisdagen.

Okej. Har du bytt in spel på gamereplay.se eller bara handlat?

Bara handlat.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Kolla på prisjakt och dyl. sajter vad köpare säger om sajten.

Jag har aldrig hört talas om den innan.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Okej, blir poäng på spelbutiken istället

1
Skriv svar