Prova F1 Online – öppen beta igång

Robot
Prova F1 Online – öppen beta igång

Vill du slira omkring med vrålsnabba motorbestar? F1 Online: The Game har fått grönt ljus för att släppa in alla och envar.

#codemasters, #f1-online-the-game


Medlem
Prova F1 Online – öppen beta igång

Oj vad folk kommer tröttna på detta snabbt.

Medlem

Känner att det inte är så tydligt på namnet, så för att förtydliga är "F1 Online: The Game" ett onlinespel med Formel 1-bilar.

Medlem

Trodde detta var ett management spel? det här ser ju horribelt ut, top view f1 arkad spel. Varför?


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Spelet liknar ett facebook spel. jag testade spelet med det är inget för mej. Det liknar för mycket ett facebook spel, om codemaster lägger ut spelet på facebook många troligen skulle spela spelet. om spelet liknade som dom andra F1 att man sitter i bilen och kör då hade det varit intresangt. Det liknar för mycket ett facebook spel.

Skrivet av SveaRike:

Spelet liknar ett facebook spel. jag testade spelet med det är inget för mej. Det liknar för mycket ett facebook spel, om codemaster lägger ut spelet på facebook många troligen skulle spela spelet. om spelet liknade som dom andra F1 att man sitter i bilen och kör då hade det varit intresangt. Det liknar för mycket ett facebook spel.

Vad var det spelet liknade, sa du?

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av SveaRike:

Spelet liknar ett facebook spel. jag testade spelet med det är inget för mej. Det liknar för mycket ett facebook spel, om codemaster lägger ut spelet på facebook många troligen skulle spela spelet. om spelet liknade som dom andra F1 att man sitter i bilen och kör då hade det varit intresangt. Det liknar för mycket ett facebook spel.

Vad var det spelet liknade, sa du?

Jag tror det liknar ett facebook-spel? Ja, lite för mycket facebook för min smak tror jag. Alltså, för likt ett facebook-spel.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem
Skrivet av Harpa:
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av SveaRike:

Spelet liknar ett facebook spel. jag testade spelet med det är inget för mej. Det liknar för mycket ett facebook spel, om codemaster lägger ut spelet på facebook många troligen skulle spela spelet. om spelet liknade som dom andra F1 att man sitter i bilen och kör då hade det varit intresangt. Det liknar för mycket ett facebook spel.

Vad var det spelet liknade, sa du?

Jag tror det liknar ett facebook-spel? Ja, lite för mycket facebook för min smak tror jag. Alltså, för likt ett facebook-spel.

Håller helt med. Skulle jag tillägga något så är det dock att det liknar ett facebook-spel. Ungefär som spelen på Facebook.

Medlem

Går inte särskrivningar hem hos våra kära journalister på fz?

Skrivet av Parabellum87:

Går inte särskrivningar hem hos våra kära journalister på fz?

Vi spel skrivbenter tvingas tyvärr leva med våra läsares misshagliga språk dag ut och dag in, så det var inte det som åsyftades. Snarare en viss mening som återkom gång på gång på gång. På gång.

Kändes lite stelt va?

Medlem

Vem tyckte egentligen det här var en bra ide från början? Varken racingfans eller F1-fans kan få ut något av det här. Racing handlar om precision, racinglines, teknik och taktik. Ett sånt här spel med musstyrning ger ju verkligen inget av ovanstående. Vilket videon tydligt visar.

Medlem

haha fan va värdelöst

Megadelux

Jag som 10+år fantast av Formel1 på tv och ihärdigt kollande med flera IRL race i ryggen spelar gärna detta. Skönt ombyte från mitt playseat med G25:an på ps3:an...

Medlem

Seriöst... somnar ju när jag kollar på klippet :/

*Yawn*


signatur

//Peace out

Medlem

Sådant här sårar ju F1...

Inaktiv

vad hette den där formel-1 filmen med sylvester stallone?
Det här spelet känns ändå inte som ngt för mig.
Skratt. Körskoleläraren är snart flintskallig .. och han tänker "facepalm" hela tiden ;D

Medlem
Skrivet av riktigninja:

vad hette den där formel-1 filmen med sylvester stallone?
Det här spelet känns ändå inte som ngt för mig.
Skratt. Körskoleläraren är snart flintskallig .. och han tänker "facepalm" hela tiden ;D

Tror den heter Driven

Inaktiv

finns några bilsimulatorer annars där man måste tänka på trafikregler, och draglägen på kopplingen osv?

1
Skriv svar