Assassin's Creed III

Robot
Assassin's Creed III

Ubisoft satsar på historierevisionism i Assassin's Creed III – och vi imponeras stort av produktionens skala.

#assassins-creed-iii, #ubisoft, #assassins-creed-brotherhood, #assassins-creed-revelations, #assassins-creed-iii-liberation


Inaktiv
Assassin's Creed III

Hoppas på en bra port

Redaktör
Ponny

Hoppas på ett MÄSTERVERK!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Är helt ointresserad av den tidseran. Nåväl, jag slipper antagligen bli missnöjd med portningen av spelet. Tur i oturen då.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

I de tidigare spelen så smälte han ju åtminstone in någorlunda i sin utstyrsel, men nu börjar det ju bara kännas krystat. Vem skulle se honom och tänka att hans klädstil är ju helt normal?

Medlem

Jag tycker deras port av Revelations har inga problem överhuvud taget i sig. Dock så lirar jag med Gamepad så vet inte hur det är med keyboard men grafiken och hur allt det andra funkar som multiplayer osv fungerar galant IMO. Jag älskar AC serien och jag ser sjukt mycket fram emot AC3! Naval combaten ser ju så sjukt grymt ut! De har även sagt i en intervju att man kommer spendera 10 tals timmar till havs! Epic!

Medlem

Fan måste lira Revelations, hoppas det dyker upp på steam för en billig peng!

Medlem
Skrivet av Intuiz:

Fan måste lira Revelations, hoppas det dyker upp på steam för en billig peng!

Beror ju på vad man ser som billigt men det går ju att få tag på för 150 spänn

Medlem
Skrivet av Intuiz:

Fan måste lira Revelations, hoppas det dyker upp på steam för en billig peng!

Rea på steam på g.

Inaktiv
Skrivet av siZe:

Hoppas på en bra port

http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20120330/ubisoft-assassins-...

"Vi stödjer definitivt pc. --> Vi älskar pc <--" Märkte vi i senaste Ghost Recon.

Medlem
Skrivet av cinort:
Skrivet av siZe:

Hoppas på en bra port

http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20120330/ubisoft-assassins-...

This.

Medlem
Skrivet av cinort:
Skrivet av siZe:

Hoppas på en bra port

http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20120330/ubisoft-assassins-...

"Vi stödjer definitivt pc. --> Vi älskar pc <--" Märkte vi i senaste Ghost Recon.

PC bojkottar i alla fall inte vissa kontroller. Om man nu har böjelse för handkontroll.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Ursäktar nu "utfyllnads " spelen brotherhood och revelation ( som var jäkligt bra bägge två) om det är av anledning att tjäna pengar till att utveckla del 3


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Inaktiv
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av cinort:
Skrivet av siZe:

Hoppas på en bra port

http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20120330/ubisoft-assassins-...

"Vi stödjer definitivt pc. --&gt; Vi älskar pc &lt;--" Märkte vi i senaste Ghost Recon.

PC bojkottar i alla fall inte vissa kontroller. Om man nu har böjelse för handkontroll.

Nä visst. Men jag föredrar att kunna vända mig om snabbt och effektivt än att det ska ta 1-2 sek.

Medlem

Är inget större fan av dom tidigare AssCreed, men det här ser jävligt grymt ut

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Är helt ointresserad av den tidseran. Nåväl, jag slipper antagligen bli missnöjd med portningen av spelet. Tur i oturen då.

Håller med, fast, med ett tillägg att även placeringen får mig än mer ointresserad. Måste till ett antal o-köpta topprecensioner för att få tillbaka mitt intresse ^^

Medlem
Skrivet av deezel:
Skrivet av Tybalt:

Är helt ointresserad av den tidseran. Nåväl, jag slipper antagligen bli missnöjd med portningen av spelet. Tur i oturen då.

Håller med, fast, med ett tillägg att även placeringen får mig än mer ointresserad. Måste till ett antal o-köpta topprecensioner för att få tillbaka mitt intresse ^^

Ja det var faktiskt placeringen jag främst tänkte på.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Nu Ubisoft, nu börjar det likna något!


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

Visste alltid att man kunde lita på Assassins utvecklarna, detta verkar grymt! Bra förhandstitt också!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Jag betalar gärna fullpris för AC:III, projektet är ambitiöst och kittlar historienerven på rätt sätt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Detta spel kommer bli grymt förhoppningsvis bästa AC hittils. Ni får dock inte glömma att Far Cry 3 är också ett av UBI:s kommade trumfkort och inte enbart AC3. Båda spelen ser riktigt grymma ut.

Medlem

Reagerade på en grej. kanske verkar petigt men...
När dom gled runt bland öarna var det skitfint väder, sen när dom kom 2 m utanför så blåste det upp till tornado på nolltid. sånt pajjar upplevelsen, för mig iallafall.

Ish
Medlem
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av cinort:
Skrivet av siZe:

Hoppas på en bra port

http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20120330/ubisoft-assassins-...

"Vi stödjer definitivt pc. --&gt; Vi älskar pc &lt;--" Märkte vi i senaste Ghost Recon.

PC bojkottar i alla fall inte vissa kontroller. Om man nu har böjelse för handkontroll.

Poängen med PC är väl att slippa handkontroll.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av Ish:
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av cinort:
Skrivet av siZe:

Hoppas på en bra port

http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20120330/ubisoft-assassins-...

"Vi stödjer definitivt pc. --&amp;gt; Vi älskar pc &amp;lt;--" Märkte vi i senaste Ghost Recon.

PC bojkottar i alla fall inte vissa kontroller. Om man nu har böjelse för handkontroll.

Poängen med PC är väl att slippa handkontroll.

Poängen med PC är att få välja. Kör de flesta spel med mus&tangentbord, men AC2/Brotherhood/Revelations tyckte jag kändes skönare att spela med en xbox 360 kontroll, likaså batman: arkham city. Kan vara för att de är portade från konsoll iofs.

Medlem

Ser inte ut att kunna misslyckas med denna titel, folk kommer att köpa AC3..


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem
Skrivet av Woffen:
Skrivet av Ish:
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av cinort:
Skrivet av siZe:

Hoppas på en bra port

http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20120330/ubisoft-assassins-...

"Vi stödjer definitivt pc. --&amp;amp;gt; Vi älskar pc &amp;amp;lt;--" Märkte vi i senaste Ghost Recon.

PC bojkottar i alla fall inte vissa kontroller. Om man nu har böjelse för handkontroll.

Poängen med PC är väl att slippa handkontroll.

Poängen med PC är att få välja. Kör de flesta spel med mus&amp;tangentbord, men AC2/Brotherhood/Revelations tyckte jag kändes skönare att spela med en xbox 360 kontroll, likaså batman: arkham city. Kan vara för att de är portade från konsoll iofs.

Precis. PC är frihet. Iofs skulle det inte falla mig in att spela med handkontroll, men det går om man vill.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

jäkligt sugen på detta! håller på med 2an nu.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Riktigt intressant tidsera, fy fasen vad jag längtar!

Medlem
Medlem
Skrivet av Cordayne:

I de tidigare spelen så smälte han ju åtminstone in någorlunda i sin utstyrsel, men nu börjar det ju bara kännas krystat. Vem skulle se honom och tänka att hans klädstil är ju helt normal?

Exakt! jag har tänkt exakt samma sak länge. Han är varken logisk eller praktisk. Dom har sålt ut trovärdigheten från ettan, där dräkten var perfekt, för att uppnå nån slags igenkännande alá Marvel Comics eller nåt. Riktigt synd och tråkigt!

12
Skriv svar