Robot
ZombiU

Hear ye, hear ye – undergången är här. För när helvetet är fullt kommer de odöda till en glänsande vit familjekonsol från supersnälla Nintendo.

#zombiu, #nintendo, #ubisoft, #red-steel, #dark-souls


Medlem
ZombiU

Älskar zombiespel, skulle dock aldrig falla mig in att köpa ett Wii U

Medlem

detta är helt klart intresant äntligen ett riktigt zombie spel bärkar det som.
(dayz är ett mod så jag räknar inte det)


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Klart att dayZ räknas! Håller mig till det istället för att köpa en wiiu.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Ständigt denna moderna zombie!

Inaktiv

Den där videon har man ju redan sett en gång tidigare här på fz, trodde man skulle få se något nytt :S

Medlem

Hur dom hanterar mekaniken med när du dör är något som får mig att vilja köpa spelet men som flera andra redan har påpekat så är jag inte heller intresserad av att köpa ett wii-u.

Medlem

A nuclear error, but I have no fear
London is drowning-and I live by the river.


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem
Skrivet av Amilo:

Älskar zombiespel, skulle dock aldrig falla mig in att köpa ett Wii U

Precis vad jag tänkte. Wii är synonymt med familjespel för mig och jag uppfattar Wii U som minst lika illa. Finns roligare spel att döda zombies i.

Medlem

Trots hur jävla sugen jag är på att spela det här så är jag fortfarande skeptisk till Wii U. Det krävs fler spel för att locka, och framförallt så är priset det viktigaste. Finns inte en chans att jag slänger ut upp emot 4000kr på det, men runt 2000kr skulle kunna vara något. Dock ser det inte ut att bli ett dag 1 köp.

Medlem

Hur man vet att ett spel är till en Nintendo konsoll: Namnet på konsollen finns med i titeln....

Ex.
Super Mario 64
New Super Mario Bros Wii
ZombiU

osv...

Tänk om Microsoft och Sony gjorde likadant och la till 360 och Ps3 efter varje titel, skulle låta ganska fånigt.

Nej, jag har inget emot Nintendo, har wii, xbox360, ps3 och pc att välja mellan eftersom alla har sina fördelar... men nintendos sätt att döpa spel är lite smålustigt

Medlem

Detta ser sjukt lovande ut ett spel där man kanske dör i. Fan va härligt.


signatur

Computer is my home, my girlfriend is my life and my job is my lover!
Some questions just write a PM

Medlem

Stötta Project Zombiod istället och få ett bättre spel samtidigt som du får ett lättare samvete.

Medlem

Spelet verkar helt klart intressant. Det vore riktigt grymt med en pc version, då jag inte tänker köpa Wii U för oavsett pris


signatur

Game long and prosper

ELF
Medlem
Skrivet av Javas:

Spelet verkar helt klart intressant. Det vore riktigt grymt med en pc version, då jag inte tänker köpa Wii U för oavsett pris

Samma här. Dock kan jag tänka mig att lägga ut en tia om jag kunde få ett WiiU för det priset


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av ELF:
Skrivet av Javas:

Spelet verkar helt klart intressant. Det vore riktigt grymt med en pc version, då jag inte tänker köpa Wii U för oavsett pris

Samma här. Dock kan jag tänka mig att lägga ut en tia om jag kunde få ett WiiU för det priset

Haha, jo det hade jag väl också gjort^^


signatur

Game long and prosper

Inaktiv

Kommer verkligen wii u bli en succe, och kommer wii u bli långlivad ?
Tror inte det.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Inaktiv

ONLINE STORE :

====( http://zzb.bz/5meA3 )=====
n2012 comes, in order to thank everyone, characteristic, novel style, varieties, low price and good quality, and the low sale price. Thank everyone

free shipping

competitive price

any size available

accept the paypal

jordan shoes $32

nike shox $32

Christan Audigier bikini $23

Ed Hardy Bikini $23

Smful short_t-shirt_woman $15

ed hardy short_tank_woman $16

Sandal $32

christian louboutin $80

Sunglass $15

COACH_Necklace $27

handbag $33

AF tank woman $17

puma slipper woman $30

====( http://zzb.bz/5meA3 )=====

1
Skriv svar