Battlefield 3 Premium sålt nästan en miljon gånger

Robot
Battlefield 3 Premium sålt nästan en miljon gånger

800 000 exemplar av Battlefield 3 Premium har sålts sedan det lanserades för två veckor sedan.

#electronic-arts, #battlefield-3


Medlem
Battlefield 3 Premium sålt nästan en miljon gånger

Close Quarters är skit kul

[edit]

får man tummen ner bara för man gillar CQ? Borde inte små barn ligga och sova så här dags?

Medlem

jag köpte det men tycker inte det är värt 500 men tycker spelet e så jäkla kul o vill ju stöda svensk spelutveckling, dessutom finns d f-n inget bättre fps online. (COD-kidz cmon, give me ur best teeny weeny shot ;9 (dessutom spelat alla cod men inse, fordon?))

Medlem
Skrivet av gorman:

jag köpte det men tycker inte det är värt 500 men tycker spelet e så jäkla kul o vill ju stöda svensk spelutveckling, dessutom finns d f-n inget bättre fps online. (COD-kidz cmon, give me ur best teeny weeny shot ;9 (dessutom spelat alla cod men inse, fordon?))

"dessutom finns d f-n inget bättre fps online"
Det finns ju alltid Battlefield 2


signatur

Rwa?

Medlem

Köpte det från spelbutiken, lätt värt 398kr när man får alla Xpacks.

Medlem
Medlem
Citat:

"dessutom finns d f-n inget bättre fps online"
Det finns ju alltid Battlefield 2

Bf2 är helt klart Tidernas bästa fps i min mening.

Medlem

BF2+mods är det bästa

Medlem
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av gorman:

jag köpte det men tycker inte det är värt 500 men tycker spelet e så jäkla kul o vill ju stöda svensk spelutveckling, dessutom finns d f-n inget bättre fps online. (COD-kidz cmon, give me ur best teeny weeny shot ;9 (dessutom spelat alla cod men inse, fordon?))

"dessutom finns d f-n inget bättre fps online"
Det finns ju alltid Battlefield 2

Glöm inte Call Of Duty: Modern warfare 3!

Medlem

400kr hade varit helt ok om man hade fått med bf3 original också.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av gorman:

jag köpte det men tycker inte det är värt 500 men tycker spelet e så jäkla kul o vill ju stöda svensk spelutveckling, dessutom finns d f-n inget bättre fps online. (COD-kidz cmon, give me ur best teeny weeny shot ;9 (dessutom spelat alla cod men inse, fordon?))

"dessutom finns d f-n inget bättre fps online"
Det finns ju alltid Battlefield 2

Instämmer, BF2 är bäst.

Medlem
Skrivet av Siken:
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av gorman:

jag köpte det men tycker inte det är värt 500 men tycker spelet e så jäkla kul o vill ju stöda svensk spelutveckling, dessutom finns d f-n inget bättre fps online. (COD-kidz cmon, give me ur best teeny weeny shot ;9 (dessutom spelat alla cod men inse, fordon?))

"dessutom finns d f-n inget bättre fps online"
Det finns ju alltid Battlefield 2

Glöm inte Call Of Duty: Modern warfare 3!

Kan ju bara finnas ETT spel som är bäst ^^


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av Siken:
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av gorman:

jag köpte det men tycker inte det är värt 500 men tycker spelet e så jäkla kul o vill ju stöda svensk spelutveckling, dessutom finns d f-n inget bättre fps online. (COD-kidz cmon, give me ur best teeny weeny shot ;9 (dessutom spelat alla cod men inse, fordon?))

"dessutom finns d f-n inget bättre fps online"
Det finns ju alltid Battlefield 2

Glöm inte Call Of Duty: Modern warfare 3!

Kan ju bara finnas ETT spel som är bäst ^^

Det ändras när Call Of Duty: Modern Warfare 4 kommer ut.

Ajdå, dessa skämt kommer nog ge mig en rekordlåg (hög?) minusstatistik.

Medlem
Skrivet av Gammaray:
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av gorman:

jag köpte det men tycker inte det är värt 500 men tycker spelet e så jäkla kul o vill ju stöda svensk spelutveckling, dessutom finns d f-n inget bättre fps online. (COD-kidz cmon, give me ur best teeny weeny shot ;9 (dessutom spelat alla cod men inse, fordon?))

"dessutom finns d f-n inget bättre fps online"
Det finns ju alltid Battlefield 2

Instämmer, BF2 är bäst.

Om jag ska vara seriös nu istället för att skämta om COD. Battlefield: Bad Company 1 är det bästa Battlefield som gjorts.

Medlem
Skrivet av Siken:
Skrivet av Gammaray:
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av gorman:

jag köpte det men tycker inte det är värt 500 men tycker spelet e så jäkla kul o vill ju stöda svensk spelutveckling, dessutom finns d f-n inget bättre fps online. (COD-kidz cmon, give me ur best teeny weeny shot ;9 (dessutom spelat alla cod men inse, fordon?))

"dessutom finns d f-n inget bättre fps online"
Det finns ju alltid Battlefield 2

Instämmer, BF2 är bäst.

Om jag ska vara seriös nu istället för att skämta om COD. Battlefield: Bad Company 1 är det bästa Battlefield som gjorts.

Men BC är ju mer en spin off och inte riktigt BF imo (inte direkt för att BF3 känns som ett riktigt bf spel iofs men ändå)


signatur

Rwa?

Medlem

spelar bf 3 dagligen men har inte tyckt att det vart värt att dra ner back to karkand ens sedans de gjorde uppdateringen som krävde ominstallation, kharg island ftw!!


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Jag tycker att det är värt det.

Medlem

Grattis, mjölkade snorisar.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem
Skrivet av Cyberz:

Close Quarters är skit kul

[edit]

får man tummen ner bara för man gillar CQ? Borde inte små barn ligga och sova så här dags?

Det kan du ge dig på att man får! USCH!


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem
Skrivet av Cyberz:

Close Quarters är skit kul

[edit]

får man tummen ner bara för man gillar CQ? Borde inte små barn ligga och sova så här dags?

Jo det är dem vuxna som surar för att de bara vill


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

400miljoner för ett par banor fniss!

Medlem

Nice, då kan de sänka priset till 100:- så köper jag direkt.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

499:- x 800.000= shitload of doe! Räkna med ett Battlefield 4 kommer inom två år.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

499:- x 800.000= shitload of doe! Räkna med ett Battlefield 4 kommer inom två år.

http://www.webhallen.com/se-sv/spel/pc/144226-battlefield_4/

hihihi

Skrivet av BlaKer:
Skrivet av walter_iego:

499:- x 800.000= shitload of doe! Räkna med ett Battlefield 4 kommer inom två år.

http://www.webhallen.com/se-sv/spel/pc/144226-battlefield_4/

hihihi

Har du förbokat?

Jag har förbokat Bioshock 9 :=


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Det är synd att EA´s girighet har tagit över Battlefield serien. Jag minns Bad Company 2 som fick GRATIS kartpaket........


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av BlaKer:
Skrivet av walter_iego:

499:- x 800.000= shitload of doe! Räkna med ett Battlefield 4 kommer inom två år.

http://www.webhallen.com/se-sv/spel/pc/144226-battlefield_4/

hihihi

Har du förbokat?

Jag har förbokat Bioshock 9 :=

Nää känns lite onödigt då de säkert inte kommer komma förens 2015 tror jag.

jag tror mer på att dom nu jobbar på ett 2142 eller 1942.

Medlem
Skrivet av Javas:

Det är synd att EA´s girighet har tagit över Battlefield serien. Jag minns Bad Company 2 som fick GRATIS kartpaket........

Var ju inga kartpaket. Dom hade tagit bort vissa gamemodes från banorna så la dom till de vart eftersom.

Sen om de var 3 bc1 maps men inget mer.

Medlem
Skrivet av BlaKer:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av BlaKer:
Skrivet av walter_iego:

499:- x 800.000= shitload of doe! Räkna med ett Battlefield 4 kommer inom två år.

http://www.webhallen.com/se-sv/spel/pc/144226-battlefield_4/

hihihi

Har du förbokat?

Jag har förbokat Bioshock 9 :=

Nää känns lite onödigt då de säkert inte kommer komma förens 2015 tror jag.

jag tror mer på att dom nu jobbar på ett 2142 eller 1942.

För EA handlar det enbart om mängden intäkter. Därmed är det mycket troligt att vi får se en BF4 release redan nästa år. De kommer att släppa en halvfärdig produkt som saknar content (detta får man betala extra för i form av DLC, från dag 1) och sedan kommer de att hetsa alla som spelar bf3 att skaffa fyran, för det lönar sig inte för dem att folk spelar 3an.

Det är precis så EA fungerar. All kostnad åt sidan, låt oss säga att jag inte har några problem med att betala 500:- för ett spel vid release, sedan 200 per dlc som släpps från dag 1, trots att inte bas-spelet hade nog med innehåll, så anser jag fortfarande att det är lönlöst att skaffa ett spel i Mp syfte (för det är just Mp man skaffar det för, Sp i BF serien är skräp, scriptat skit, var bättre när de erbjöd botmatcher i det äldre spelen) då man vet att Mp kommer att vara död inom en iaf 2års period. Inte nog med det, EA kommer att göra _ALLT_ de kan för att döda de gamla liren, så att folk blir tvingade till att köpa nästa version. Precis detta pågår i Bc2. De har slutat med support, de har stängt ned samtliga officiella servrar + massvis med icke-officiella (ja detta stämmer, servrar som folk hostar själva, de betalar i övrigt en stor summa varje månad till just EA för att få hosta) de har slutat med uppdateringar (big surprise, det är Ea, content patch vet dem inte vad det är, det tror dem inte på, däremot bugfixes etc existerar inte heller. Bc2 har varit ute sedan 2010 och det finns massvis med buggar kvar som existerade då. )
De låter folk som fuskat få finnas kvar på leaderboards, de bryr sig inte det minsta om att få fuskare bort från servarna (det skulle inte ens förvåna mig om EA själva / folk de betalat går in i bc2 för att fuska så att flera ska tröttna och skaffa bf3! #foliehatt#) .

Tro mig, det dröjer inte länge innan rykten om BF4/BC3 börjar dyka upp. Några fler DLC till BF3 sedan är det tack & hej - nästa spel! EA tror inte på att låta spelen utvecklas, finnas kvar massvis med år och ha ett hängivet community som dedikerat arbetar med 3rd party mods och ... nej.. ingen profit, ingen lust! Kan slå vad om att 2015 har BF4 garanterat redan släppts. Förmodligen även BF5.

TL:DR - Köp aldrig ett MP spel utgivet utav EA.

Tbh, köp aldrig spel utav EA ._.

Medlem

hehe, såg att det blev en redig text här ovan. Blir lätt så, svårt att låta bli att säga vad man tycker. Som gammal BF-lirare tycker jag det är så sorgligt att se vad EA har gjort med Battlefield serien. Folk klagade(:klagar) på Activsion (ja även dem är horribla) och hur de trycker ut ett nytt COD varje år, där alla är i princip identiska och alla har samma mängder utav problem , men sanningen är att EA idag är exakt likadana.

Skriv svar