Left 4 Dead 2: Cold Stream lanseras om några veckor

Robot
Left 4 Dead 2: Cold Stream lanseras om några veckor

Äntligen släpps det nya materialet. Dlc:et har betatestats i över ett år.

#left-4-dead-2, #left-4-dead, #valve, #portal-2, #microsoft


Medlem
Left 4 Dead 2: Cold Stream lanseras om några veckor

Haha, äntligen en förmån för och vara PC användare

Medlem

Tog de bara 3 år att porta 3 kampanjer som fanns med vid L4D släppet.

Tycker fortfarande att Valve gjorde fel när de släppte L4D efter en massa hype om "mer vapen, zombies och maps" och sen släpper L4D2 bara ett år senare, men men folk kommer väl bara se mig som en gnällig liten unge.

Medlem

"och portningar av kampanjerna Death Toll, Dead Air, Blood Harvest och Crash Course från Left 4 Dead."

Som alla varit tillgängliga i L4D2 i evigheter redan??? O.o

Medlem
Skrivet av oisdjfosdflkjio:

Derp derp, Annanaz är bäst

Haha Tackar man tackar, synd att du inte finns kvar här på FZ.


signatur

Rwa?

Medlem

Kanske dags för en catchpa grej

Medlem
Skrivet av Biggles:

"och portningar av kampanjerna Death Toll, Dead Air, Blood Harvest och Crash Course från Left 4 Dead."

Som alla varit tillgängliga i L4D2 i evigheter redan??? O.o

Dom skrev också "Pc-versionen har varit i beta sedan mars 2011"

Medlem
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av oisdjfosdflkjio:

ONLINE STORE :

====( http://zzb.bz/5meA3 )=====
n2012 comes, in order to thank everyone, characteristic, novel style, varieties, low price and good quality, and the low sale price. Thank everyone

free shipping

competitive price

any size available

accept the paypal

jordan shoes $32

nike shox $32

Christan Audigier bikini $23

Ed Hardy Bikini $23

Smful short_t-shirt_woman $15

ed hardy short_tank_woman $16

Sandal $32

christian louboutin $80

Sunglass $15

COACH_Necklace $27

handbag $33

AF tank woman $17

puma slipper woman $30

====( http://zzb.bz/5meA3 )=====

Detta var nytt brukar ju normalt vara Forums trådar man hittar sånt här skit i.

Frågan är ju bara varför du fått 3 tummar ner?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Valve älskar fan PC-gamers ... och jag älskar dom tillbaka

Medlem

Mycket nice, äntligen lite godis till ett höjdarlir ...

Medlem

Ni glömde skriva att alla mutations kommer vara spelbara genom en lista och att något speciellt kommer som man inte ved vad det är just nu.

Medlem
Medlem

kampanjerna Death Toll, Dead Air, Blood Harvest och Crash Course från Left 4 Dead.

har jag haft i något år nu på mitt L4D2 iaf

Medlem

Sjukt vad giriga microsoft är alltså. Tycker synd om er 360 spelare!

Inaktiv
Skrivet av raefzm88:

Sjukt vad giriga microsoft är alltså. Tycker synd om er 360 spelare!

Fast står ju klart och tydligt att Microsoft har speciella regler.

Varför ska man tycka synd om oss? Köper du aldrig DLC eller annat skit idag?

Medlem

Valve - Det absolut lataste spelföretaget i denna värld. Drar in alla sina pengar genom Steam och skiter i resten... Det här är ju inget annat än en ren pungspark, vilket skämt.

Medlem
Skrivet av izayoi:

Valve - Det absolut lataste spelföretaget i denna värld. Drar in alla sina pengar genom Steam och skiter i resten... Det här är ju inget annat än en ren pungspark, vilket skämt.

Say what now? Sist jag kollade så sitter Valves studios konstant med nya projekt.
För att inte tala om Indiesatsningarna (Dota 2, Teamfortress 2, Alien Swarm) som steam erbjuder genom F2P..

Istället för att trolla så var lite mer specifik är du snäll, vad är det du tycker är slött?

Inaktiv

Trevligt, införskaffade mig l4d för inte allt så länge sen, trevligt att dlcs släpps ännu till liret

Medlem
Skrivet av oisdjfosdflkjio:

ONLINE STORE :

====( http://zzb.bz/5meA3 )=====
n2012 comes, in order to thank everyone, characteristic, novel style, varieties, low price and good quality, and the low sale price. Thank everyone

free shipping

competitive price

any size available

accept the paypal

jordan shoes $32

nike shox $32

Christan Audigier bikini $23

Ed Hardy Bikini $23

Smful short_t-shirt_woman $15

ed hardy short_tank_woman $16

Sandal $32

christian louboutin $80

Sunglass $15

COACH_Necklace $27

handbag $33

AF tank woman $17

puma slipper woman $30

====( http://zzb.bz/5meA3 )=====

Kan någon admin banna denna störda persons account? Banna hans IP med..

Medlem
Skrivet av Msiden:
Skrivet av oisdjfosdflkjio:

text

Kan någon admin banna denna störda persons account? Banna hans IP med..

Suck. Det är en bot.

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av raefzm88:

Sjukt vad giriga microsoft är alltså. Tycker synd om er 360 spelare!

Fast står ju klart och tydligt att Microsoft har speciella regler.

Varför ska man tycka synd om oss? Köper du aldrig DLC eller annat skit idag?

En massa anledningar. Jag handlar sällan DLC, nej

Vad jag menade var att Microsoft är giriga as som ser till att utsuga vid varje möjliga tillfälle. Valve kan släppa detta gratis utan problem, men microsoft måste genast mjölka.

Skribent
Skrivet av dotque:
Skrivet av Annanaz:

Detta var nytt brukar ju normalt vara Forums trådar man hittar sånt här skit i.

Frågan är ju bara varför du fått 3 tummar ner?

Jag gav tummen ner därför att han med sin kommentar om reklamen fått så bra respons att den blivit en toppkommentar vilket var hela ideén med reklamen i första läget. Frågan är ju egentligen varför folk har gett den kommentaren tummen upp? Det är ju i princip bara reklamen med en extra textrad.

Medlem

vet inte vad som är mest irriterande, spamboten eller folk som citerar hela spaminlägget


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Skribent
Skrivet av Fenix:

vet inte vad som är mest irriterande, spamboten eller folk som citerar hela spaminlägget

Precis!
Det är ju bara till att sprida reklamen ännu mer! ignorera eller, om man måste spy sin galla över boten, citera där all text boten skrivits är ersatt av ordet "reklam" "text" "massa skit" "dryg botjävel" osv.

Nu är alltså inlägget boten skrev borttaget men finns ändå kvar på 3 ställen. Boten 1 FZs medlemmar 0. Någonting säger mig dock att fighten inte är slut än

Medlem

glassiiiiigt!

Medlem

Take that, konsolfolk.

Medlem

Tur man inte spelar på konsol.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av raefzm88:

Vad jag menade var att Microsoft är giriga as som ser till att utsuga vid varje möjliga tillfälle. Valve kan släppa detta gratis utan problem, men microsoft måste genast mjölka.

Valve kan släppa det gratis om de vill, "problemet" är bara att MS vill ha betalt för det serverutrymme och den bandbredd som används av de som drar DLCn.
Om Valve betalar för den, precis som de gör på PC (Steam) så kan DLC vara gratis även på konsol, vill de inte betala för distrubitionskotnaderna så kan de ta betalt istället.

Värt att notera är att Homefront som exempel kunde släppa klassiska Mappack DLC för 20-30kr packet istället för den vanliga 100kr, och ändå göra vinst.
Om valve då begär mer än 240-320 points, är det bara de som är giriga och lurar konsolspelarna på pengar, inte MS.

Medlem
Skrivet av Shadee:
Skrivet av dotque:
Skrivet av Annanaz:

Detta var nytt brukar ju normalt vara Forums trådar man hittar sånt här skit i.

Frågan är ju bara varför du fått 3 tummar ner?

Jag gav tummen ner därför att han med sin kommentar om reklamen fått så bra respons att den blivit en toppkommentar vilket var hela ideén med reklamen i första läget. Frågan är ju egentligen varför folk har gett den kommentaren tummen upp? Det är ju i princip bara reklamen med en extra textrad.

Hmm tänkte jag inte ens på
Redigerar första inlägget.


signatur

Rwa?

Skribent
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av Shadee:
Skrivet av dotque:
Skrivet av Annanaz:

Detta var nytt brukar ju normalt vara Forums trådar man hittar sånt här skit i.

Frågan är ju bara varför du fått 3 tummar ner?

Jag gav tummen ner därför att han med sin kommentar om reklamen fått så bra respons att den blivit en toppkommentar vilket var hela ideén med reklamen i första läget. Frågan är ju egentligen varför folk har gett den kommentaren tummen upp? Det är ju i princip bara reklamen med en extra textrad.

Hmm tänkte jag inte ens på
Redigerar första inlägget.

Nu fick du tummen upp

1
Skriv svar