Total War: Rome 2 är officiellt!

Robot
Total War: Rome 2 är officiellt!

De envisa ryktena visade sig stämma. Nästa del i Total War-serien heter Rome 2.

#total-war-rome-2, #sega, #creative-assembly


Medlem
Total War: Rome 2 är officiellt!

Najs!

Medlem

Galaxer i mina braxer, en uppföljare!

Medlem
Medlem
Medlem

Nice, ser fram emot detta

Skrivet av Friberg:

*bild*

Vad har den bilden med nyheten att göra? Visar den inte ngn som har ngt fuffens på G?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Ja!


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem

YES!


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Medlem

Ska bli intressant att se om de är kapabla till att skapa en spelmotor som faktiskt är spelbar samma år som det släpps. Jag hade hellre sett att de jobbat vidare på den i Shogun 2.

Medlem

Fan vad trevligt!, hoppas bara de behåller möjligheten att spela kampanjläget i multiplayer.

Medlem
Skrivet av Ondska:

Ska bli intressant att se om de är kapabla till att skapa en spelmotor som faktiskt är spelbar samma år som det släpps. Jag hade hellre sett att de jobbat vidare på den i Shogun 2.

Jag vågar mig på en spekulation om att det precis är vad de har gjort.


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem
Skrivet av conthox:

Nice, ser fram emot detta

Skrivet av Friberg:

*bild*

Vad har den bilden med nyheten att göra? Visar den inte ngn som har ngt fuffens på G?

Inte riktigt.

Fast tja, fuffens. Det ska bli att bränna städer och kanske äntligen inta de där barbariska germanerna!

Medlem

YEEEEES!!!

Official dance of joy

Medlem

Andra gången i år jag blivit tårögd av en spelnyhet. Coh2 och Totalr War: Rome 2. Nu börjar jag känna mig bortskämd

Medlem

Jag är osäker om Fredrik håller på nu, annars hade jag uppat och uppdaterat nyheten, då de första skärmdumparna också dykt upp. Uberläckra måste jag säga (och jag brukar inte bry mig nämnvärt om skärmisar).

Uppdatering: Så, nu finns bilderna åtminstone i nån form längst ner i nyheten.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem
Skrivet av Shimo:
Skrivet av Ondska:

Ska bli intressant att se om de är kapabla till att skapa en spelmotor som faktiskt är spelbar samma år som det släpps. Jag hade hellre sett att de jobbat vidare på den i Shogun 2.

Jag vågar mig på en spekulation om att det precis är vad de har gjort.

Jag håller alla mina tummar för det. Rome var mitt favoritspel under flera år, jag hoppa de kan göra det rättvisa.

Jag hoppas seriöst på en ny engine som är ännu bättre än de senaste. Speciellt på processor sidan

FM-guru
F.d. Sisyr
Medlem

Fyfan vad nice! Älskade 1an!

Medlem
Medlem

Fi faen vad fint!


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Fan vad najs. Längtar redan

Inaktiv

YESSS - MMXIII = 2013

- TRAILER!

Medlem

"Carthage also demonstrates the changes coming to the series. There is now only one battle-type: battles are not split between sieges, naval battles and open field engagements. Naval units can be combined with infantry combat which can be combined with siege combat. Troops can be brought to shore, landed, set up siege towers, and then advance into a city - all while the navy bombards the city walls"

/dör

Medlem

Längtar....:)

Medlem

Levererar de blir det nog fan en hårdvaruuppgradering för att kunna njuta av detta till max Äntligen tillbaka till min favoritepok!

12
Skriv svar