Robot
Spelunky

Utforska djupa grottor, undkom livsfarliga fällor och hitta fantastiska skatter i grottutforskaren Spelunky – ett spel där du kommer att dö tusenfalt, men där utmaningen ligger i att inte vara rädd för att leva.

#spelunky


Medlem
Spelunky

Rick Dangerous 2.0..

Måste testas...

Skribent

Tråkigt att det är Xbox-360 exklusivt

Inaktiv

Jag får såna Spelunker vibbar av spelet, eller är jag helt ute o cyklar?

Medlem
Skrivet av Shadee:

Tråkigt att det är Xbox-360 exklusivt

Spelunky finns redan som freeware till Windows. Skillnaderna i detta Xbox Live Arcade-släpp består främst i upphottad grafik och flerspelarstöd.

Om du klarar av att leva utan det feta grafiken! (Och mp!!!)

Edit: http://spelunkyworld.com/original.html

Skribent
Skrivet av Stjernberg:
Skrivet av Shadee:

Tråkigt att det är Xbox-360 exklusivt

Spelunky finns redan som freeware till Windows. Skillnaderna i detta Xbox Live Arcade-släpp består främst i upphottad grafik och flerspelarstöd.

Om du klarar av att leva utan det feta grafiken! (Och mp!!!)

Edit: http://spelunkyworld.com/original.html

Sedär! Mycket trevligt, hade jag faktiskt ingen aning om. Läste bara lite och blev intresserad för att sen se att det var 360 exklusivt och bli besviken. Bara till att ladda hem och lira, grafiken spelar ingen betydelse, snarare bättre om det är lite kantigt och knackigt (som Tresasure adventure game) och mp har jag inget intresse av i ett sånt här spel.

edit: Hädanefter kanske man ska läsa HELA recensionen eftersom det uttryckligen står att det finns som freeware till Windows i sista stycket :P.

Medlem
Skrivet av Manley:

Rick Dangerous 2.0..

Måste testas...

Exakt min första tanke!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

bara jag som fick för mig att Wii skulle vara en bra plattform ?


signatur

En Gång Pc Alltid Pc.

Medlem

Skulle ju kommit igår måndag, finns fortfarande inte att tillgå :/


signatur
Medlem

Någon som vet om MP är flera på samma skärm eller bara över gold? Hur som helst så låter det intressant.

Edit:
Ja, co-op på samma maskin. Och riktigt roligt är det också. Köp, köp.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Testade demot, föll mig inte i smak alls, förestält mig att det skulle vara roligare och mer äventyr, så var inte fallet.

Medlem

Påminner inte så lite om Rick dangerous till amigan va?

1
Skriv svar