Rykte: GTA V visas upp på Gamescom?

Robot
Rykte: GTA V visas upp på Gamescom?

En reklamvideo för årets Gamescom-mässa visar upp en kort snutt ur GTA V – vill Rockstar säga oss något, eller är det bara ett sammanträffande?

#grand-theft-auto-5-2, #rockstar, #take-two


Medlem
Rykte: GTA V visas upp på Gamescom?

GTTV streamade live under E3 och när det blev reklam avbrott så brukade de visa upp GTA V och så sa dem "Want to explore the latest games...blabla"

Medlem

Yes! vid 1:49
me gusta jaao!

Medlem

Hade vart bra fett att glida på gamescom.

Medlem

Åh ja! langa!

Medlem

TF2-hatt och Seine Crossing i en GTA V-nyhet? Ni är något riktigt hett på spåren här FZ! Nä... det var jag som spillde teet från förra tadetlugntet i knät. Så typiskt... Längtar efter Gamescon. Väldigt försiktigt, men ändå!

Skrivet av blashyrkh:

TF2-hatt och Seine Crossing i en GTA V-nyhet? Ni är något riktigt hett på spåren här FZ! Nä... det var jag som spillde teet från förra tadetlugntet i knät. Så typiskt... Längtar efter Gamescon. Väldigt försiktigt, men ändå!

Seine Crossing? Icke! More like, Brunnsparken Crossing.

Medlem

När är Gamescom?

Medlem
Skrivet av fARLIGT:

När är Gamescom?

Har för mig att det brukar vara i augusti nån gång

Medlem

Och frågan alla undrar är: När fan är gamescom? Ge information i era artiklar, herregud...

Inaktiv

Mässor som E3 och Gamescom och resten blir ju inte intressanta då allt redan visas upp och pumpas ut.

Blir inga "nyheter" vilket gör att mässorna och presentationerna blir sämre tycker jag. Det borde komma flera överraskningar.

Medlem
Skrivet av fARLIGT:

När är Gamescom?

Skrivet av FireHam:

Och frågan alla undrar är: När fan är gamescom? Ge information i era artiklar, herregud...

http://lmgtfy.com/?q=Gamescom


signatur

Nämen!

Medlem

Bara de inte tar för mycket från klaustrofobiska rälsskjutaren Max Pay 3. GTA utan slow motion tack (och, jo, jag gillar MP3)

GTA 5 kommer våren 2013 om man ska tro de större amerikanska källorna på nätet vilket i gammal god Rockstar-anda blir till hösten. Om det kommer till PC finns inget skrivet men kanske då till våren 2014?


signatur

Det var detta...

Medlem
Skrivet av Struggle:
Skrivet av fARLIGT:

När är Gamescom?

Skrivet av FireHam:

Och frågan alla undrar är: När fan är gamescom? Ge information i era artiklar, herregud...

http://lmgtfy.com/?q=Gamescom

Informationen hade inte varit speciellt irrelevant i nyheten eller i "Relaterade nyheter", detsamma kan inte sägas om den relaterade nyheten om att "Rockstar-bossen slår rekord på fastighetsmarknaden".

Medlem

Ser ut som GTA vid 3:30 också, fett!

Inaktiv

Hoppas vi får en PC-version högst några veckor efter konsolversionerna. Det får gärna vara lika bra grafiskt anpassat för PC som Max Payne 3 också (på en relativ nivå).

Jag är fortfarande lack för att vi inte fick någon RDR på PC.

Medlem

Till er alla som undrar när gamescom är, så stor det ju faktiskt i slutet av videon, 15-19 Augusti 2012, i Tyskland (tror jag)

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av Struggle:
Skrivet av fARLIGT:

När är Gamescom?

Skrivet av FireHam:

Och frågan alla undrar är: När fan är gamescom? Ge information i era artiklar, herregud...

http://lmgtfy.com/?q=Gamescom

Informationen hade inte varit speciellt irrelevant i nyheten eller i "Relaterade nyheter", detsamma kan inte sägas om den relaterade nyheten om att "Rockstar-bossen slår rekord på fastighetsmarknaden".

Ehm, va?


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Benjie91:

Till er alla som undrar när gamescom är, så stor det ju faktiskt i slutet av videon, 15-19 Augusti 2012, i Tyskland (tror jag)

wow, någon som förstod när det var

Medlem

Kan ni som skriver artiklar sluta skriva "Ta det lugnt" kommentarer. Ni ska bara förmedla storyn, inte ge åsikter om vad vi ska känna eller göra. Ni måste få upp ögonen och inse att ni hela tiden får in rykten så det blir för mycket med att ni skriver ta det lugnt meddelande hela tiden.

Medlem

Kan ju vara smidigt att skriva ut när Gamescom är i artikeln...

KoP
Medlem
Skrivet av condor299:

Kan ni som skriver artiklar sluta skriva "Ta det lugnt" kommentarer. Ni ska bara förmedla storyn, inte ge åsikter om vad vi ska känna eller göra. Ni måste få upp ögonen och inse att ni hela tiden får in rykten så det blir för mycket med att ni skriver ta det lugnt meddelande hela tiden.

Äh, slappna av och ta det lugnt.

Tycker själv det är befriande då en skribent kan skojjar till det lite eller lägger lite personlig ton på en text. Det ska inte behöva. vara så sterilt och skitnödigt jämt.

Speciellt inte då man ägnar sig åt nyhetsrapportering kring spel-och-lek.

Medlem

När är gamescom


signatur

Meep!

Medlem

Vill nog nästan ha info lite tidigare än det


signatur

Du vet att du vill gå med i Church of the Flying Spaghetti Monster o bli en Pastafarian du med.

Medlem

GAMESCOM ÄR 15.-19.08.2012 för er som inte kan googla, alltså 15:e Augusti. Så det är ett tag till

Medlem
Skrivet av WardonE:

GAMESCOM ÄR 15.-19.08.2012 för er som inte kan googla, alltså 15:e Augusti. Så det är ett tag till

Hur länge är det kvar till 15:e Augusti?

Medlem

Kunde ni inte bara gjort en nyhet om att det finns en Gamescom-trailer ute, utan stryker under en enda snuttiputt från ett spel.
Eller är GTA V så fruktansvärt efterlängtat på redaktionen?


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Är bekräftat att det visas upp enligt toppkommentaren på gamescom-videon.

1
Skriv svar