Indie Royal Summer Bundle – nio titlar för 40 kronor

Robot
Indie Royal Summer Bundle – nio titlar för 40 kronor

Ännu en månad, ännu en bundle. Vad sägs om Harvester, The Journey Down och Serious Sam II?

#the-journey-down-2


Medlem
Indie Royal Summer Bundle – nio titlar för 40 kronor

En lite märklig samling titlar, må jag säga. Värt att kika närmare på i alla fall.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

Indie Royale gjorde det igen. köpte denna och dessutom Indie Gala Bundle VI härom veckan och fick bonusmaterial till The Void, lite extra musik och spelet TRAUMA som tack för extra betalning. köpt två av Indie Royales senaste tre och Indie Galas alla senaste tre bundles och de är värda pengarna varje gång. Skall tipsa varmt om att följa @BundleTracker på Twitter för att ha koll på alla bundles där ute, det finns gott om dem. Indie Royale, Indie Gala, Bundle in a Box, IndieFort Bundle, Humble Bundle och många fler! Förra månaden inhandlades väl en 60+ spel och inte kostade det mig ens en tusenlapp. och då var det en hel del GOG- och Steamtitlar inräknat i det. Det är mer liv i PC-spelen och -spelandet än folk verkar tro.

Medlem

Köpte detta igår (eller rent av i förrgår?) och Journey Down och Harvest var det som främst lockade mig. AirMech visade sig vara ett riktigt mysigt spel dock även om F2P-modellen där man får köpa paket med nya vapen och byggnader gör grundspelet lite väl begränsat.

/ LordDaimos

Medlem

Kolla in demot till harvest! Det är riktigt kul!
http://www.oxeyegames.com/harvest/download-now/

Får man säga att man tycker det är lite för billigt


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

The Journey Down: Chapter One är som lockar mig främst, äger redan Serious Sam 2.

Blir inget köp.


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

1
Skriv svar