FZ Play – Hetaste spelsläppen i juli

Robot
FZ Play – Hetaste spelsläppen i juli

Ett norskt mmo ger oss – kanske – anledning att fly solen under juli. Redaktionen väljer sina sommarfavoriter.

#the-secret-world, #anarchy-online, #age-of-conan-hyborian-adventures, #square-enix


Medlem
FZ Play – Hetaste spelsläppen i juli

Horribel månad.

Inaktiv
Citat:

inte direkt överhopad av intressanta releaser

Vad är det man brukar säga nu igen, plus ett?

Blir till att spela vidare på Civ5 med G&K. Kanske installera något av allt man har liggandes på Steam och köra.

Medlem

The SW kommer bli ett praktfiasko, spelade hela 40 min innan jag insåg att detta spelade jag 2005 fast med andra skins och upplägg(story lore etc).

Medlem

Wow, det var en kraftigt missvisande rubrik, alla spelen är ju iskalla förutom Secret world som är Pissljummet på sin höjd. Settingen och questarna verkar ok (lite mysteriepussel osv.) men hotkeybaserad combat i cementbyxor är föråldrat.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Inte den hetaste månaden av spelåret direkt..


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av eine_petule:

The SW kommer bli ett praktfiasko, spelade hela 40 min innan jag insåg att detta spelade jag 2005 fast med andra skins och upplägg(story lore etc).

Wow, precis så kände jag med. Det hela kändes stelt, utdaterat, tryck på massvis med knappar tills du får lite combopoints, skjut iväg combopointsen och få mer skada. Alla klasser kändes som en variation av en Rogue, eller något "Blizzard-esque" liknande gojs.

Samt så när man har förbeställt GW2 så kändes det hela lite tamt.

T.o.m "cut-scenen" var tråkiga och stela. Det var i princip en gubbe som var rikligt animerad medan de andra var helt enkelt stela pjäser i hans "Roll". Fick ingen inlevelse, kändes inte som jag var i en "Post-apocalyptisk" värld, och sist men inte minst... Det är utsläppt av EA. Och ni vet vad dem gjorde med SWOTR.

zsm
Medlem
Skrivet av melos555:
Skrivet av eine_petule:

The SW kommer bli ett praktfiasko, spelade hela 40 min innan jag insåg att detta spelade jag 2005 fast med andra skins och upplägg(story lore etc).

Wow, precis så kände jag med. Det hela kändes stelt, utdaterat, tryck på massvis med knappar tills du får lite combopoints, skjut iväg combopointsen och få mer skada. Alla klasser kändes som en variation av en Rogue, eller något "Blizzard-esque" liknande gojs.

Samt så när man har förbeställt GW2 så kändes det hela lite tamt.

T.o.m "cut-scenen" var tråkiga och stela. Det var i princip en gubbe som var rikligt animerad medan de andra var helt enkelt stela pjäser i hans "Roll". Fick ingen inlevelse, kändes inte som jag var i en "Post-apocalyptisk" värld, och sist men inte minst... Det är utsläppt av EA. Och ni vet vad dem gjorde med SWOTR.

Du är jävligt dåligt informerad om du tror att det var EA:s fel att SWTOR floppade.

Medlem

Då får jag be om ursäkt och får kolla upp det. Det var det jag hade hört i alla fall, samt att det var för likt WoW.

Medlem

Perfekt månad, kan jag spela lite spel från min skämshög

Medlem

va som att få en snöboll i skrevet

Medlem

Inversion såg ju riktigt bra ut trots att jag fick känslan att det är precis samma tredjepersonsskjutare som gjorts så många gånger förr. Gamespot tyckte annorlunda... http://www.gamespot.com/inversion/reviews/inversion-review-63...


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Jag spelar ännu Anarchy Online för fulla muggar... tröttnar aldrig på det fantastiska liret

Medlem

the secret world verkar efter 2 dgrs spelande som ett extremt lovande spel,, bla cutscenes är välgjorda,och fångar ens uppmärksamhet, berättelserna är intressanta...
gameplay/combat blabla, känns smidigt, questerna är än så länge roliga och känns annorlunda mot andra spel, den där hemska grind känslan som många spel ofta lider av har inte infunnit sig,..
sen den frihet man har för att "specca" sin karaktär känns bra, det kommer ta lång tid innan man får koll på allting vilket känns skönt..

headstarten har flutit på väldigt bra, inte märkt ngra issues under den tid jag spelat, och döma av forumen så har det inte varit ngt att lägga större uppmärksamhet över.

sist men inte minst så har vi grafiken, ,den är outstanding..

och ja just det,,sex,våld, lemlästade zombies,blodsplatter,, och det kommer mera,:-)

roligaste jag såg idag var zombies som "pippade" ute i en grund sjö, tittade närmare,, och ja där gick det runt ngra hög-gravida äckligt vidriga " zombies" med bristningar över magen som såg ut att sprängas när som helst,inget spel för yngre publik detta

hursom sjukt skön stämmning i spelet såhär lång!:-)...

men man får se kanske tröttnar man efter ngn månad,men inte troligt.. det här känns som en väldigt frisk fläkt på mmo marknaden,

ps!

ni här som skrivit negativt om spelet,, jag kan tänka mig att ni på er höjd testat betan,, och enligt mig så är skillnaden mellan betan och det färdiga spelet väldigt väldigt stor..

Medlem
Skrivet av eine_petule:

The SW kommer bli ett praktfiasko, spelade hela 40 min innan jag insåg att detta spelade jag 2005 fast med andra skins och upplägg(story lore etc).

och vad var det för spel?

Medlem
Skrivet av roftg:
Skrivet av eine_petule:

The SW kommer bli ett praktfiasko, spelade hela 40 min innan jag insåg att detta spelade jag 2005 fast med andra skins och upplägg(story lore etc).

och vad var det för spel?

WoW, fast allt i SW är sämre(det jag fick tadel av i betan)

Gen
Medlem
Skrivet av eine_petule:
Skrivet av roftg:
Skrivet av eine_petule:

The SW kommer bli ett praktfiasko, spelade hela 40 min innan jag insåg att detta spelade jag 2005 fast med andra skins och upplägg(story lore etc).

och vad var det för spel?

WoW, fast allt i SW är sämre(det jag fick tadel av i betan)

Hm jaha du, om du jämför TSW med WoW så är du helt ute och cyklar till riksgränsen, förbi den och ned i havet.

TSW är verkligen inte som WoW, hur kan man ens jämföra båda?

Medlem
Skrivet av eine_petule:
Skrivet av roftg:
Skrivet av eine_petule:

The SW kommer bli ett praktfiasko, spelade hela 40 min innan jag insåg att detta spelade jag 2005 fast med andra skins och upplägg(story lore etc).

och vad var det för spel?

WoW, fast allt i SW är sämre(det jag fick tadel av i betan)

haha, troll..

du skriver i fel tråd, denna tråd handlar inte om rift eller star wars

Medlem
Skrivet av Gen:
Skrivet av eine_petule:
Skrivet av roftg:
Skrivet av eine_petule:

The SW kommer bli ett praktfiasko, spelade hela 40 min innan jag insåg att detta spelade jag 2005 fast med andra skins och upplägg(story lore etc).

och vad var det för spel?

WoW, fast allt i SW är sämre(det jag fick tadel av i betan)

Hm jaha du, om du jämför TSW med WoW så är du helt ute och cyklar till riksgränsen, förbi den och ned i havet.

TSW är verkligen inte som WoW, hur kan man ens jämföra båda?

Jag stannar innan för man kan inte cykla på vattnet.

Nej fightingen i TSW suger tbh

1
Skriv svar