Saker som gått snett i Civilization V rättas till

Robot
Saker som gått snett i Civilization V rättas till

Senaste patchen fixar till de grejer som expansionen Gods & Kings knasade till.

#firaxis, #civilization-v, #civilization-v-gods-kings


Inaktiv
Saker som gått snett i Civilization V rättas till

De fixade inte kraschbuggen med Nvidia 304.48 betadriver. Kanske anser de att det är Nvidias problem.

Inaktiv

Greenmangaming.com säljer nu Civ V för 50% off, ca 15dollars har jag för mig, och Gods and Kings för en ytterligare ca 20dollars.

Medlem
Skrivet av Buio:

De fixade inte kraschbuggen med Nvidia 304.48 betadriver. Kanske anser de att det är Nvidias problem.

Vems problem skulle det annars vara menar du?

Medlem

"betadriver"

...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Har inte drabbats av dessa buggar, men en patch är ju alltid en patch.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Inaktiv

Jag ville bara testa om de gjort en ändring/workaround för det problemet, eftersom många hade betadrivern och problemet när G&K släpptes. Betadrivern fixade ett par andra saker så hade helst kört den, men får vänta ett tag till.

Medlem

Ett problem jag har stött på är att skärmen scrollar runt hejdlöst på kartan när nästa omgång laddas, är fundersam på om bara jag upplever detta.


signatur

Metal is best served heavy.

Inaktiv
Skrivet av Red_warning:

Ett problem jag har stött på är att skärmen scrollar runt hejdlöst på kartan när nästa omgång laddas, är fundersam på om bara jag upplever detta.

nope du jag och ett gäng till enklast att undvika om man inte rör musen/tangentbordet

Medlem
Skrivet av Buio:

De fixade inte kraschbuggen med Nvidia 304.48 betadriver. Kanske anser de att det är Nvidias problem.

NVidia har just släppt nya drivisar som ska fixa Civ 5 buggen, har inte testat dom än men värt en koll kanske Version 304.79 är det på dom finns på NVidias hemsida.


signatur

Never trust a computer you can't throw out a window

Inaktiv
Skrivet av Geforce_SWE:

NVidia har just släppt nya drivisar som ska fixa Civ 5 buggen, har inte testat dom än men värt en koll kanske Version 304.79 är det på dom finns på NVidias hemsida.

Tack för tipset, ska testa dem.

Edit: Fungerar bra, så nu är det bara fördelar med nya betadrivern för min del.

Väntar tills det kommer på rea.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar