Rykte: Vivendi vill sälja Activision Blizzard

Medlem
Skrivet av oDIRTDIVERo:

Ska inte vi på FZ gå ihop och köpa? Sen kan vi lägga ner skiten och så slipper vi dom här arga trådarna i fortsättningen?
Bara en tanke...

Låter bra, eller ännu bättre så kan vi då utveckla det ultimata spelet med allas åsikter från medlemmarna här på fz?

Medlem

Tänk om Nintendo skulle köpa upp dom.
World of Super Mario.
Hade lätt köpt!!

Medlem

Dags att dra igång en kicktarter då: Projekt köpa upp (och lägga ner) Activision, samt återföra Blizzard till dess forna glans

Medlem

gör man sådan skit uttav diablo 3 så får man fan ta mig skylla sig själva. dom tjänar nog dock en del på ah:n om det kompenserar för förlusten av spelare av wow tvekar jag på pga diablo 3 har nästan redan dött ut och spelare har gått till d2 igen eller väntar på torchlight 2 sad but true, synd att blizzard har idioter som beta testar spelen(family beta testar) som inte har spelare som jag som kan ge info om göra världs säljande spel men 2 bad hade lätt gjort det på min fritid gratis tom.

Medlem

Eller så har cheferna fått en ordentlig förhandstitt på "Titan" och tänkte oh oh run Forrest ruuuuuun

Medlem
Skrivet av mrbananpappa:
Skrivet av oDIRTDIVERo:

Ska inte vi på FZ gå ihop och köpa? Sen kan vi lägga ner skiten och så slipper vi dom här arga trådarna i fortsättningen?
Bara en tanke...

Låter bra, eller ännu bättre så kan vi då utveckla det ultimata spelet med allas åsikter från medlemmarna här på fz?

haha ja fast det vette fan hur det skulle bli. Åsikterna är ju delade liksom. Men kanske ett FPS i samma takt som CoD fast med one shot one kill, där man låser upp saker som ändå finns tillgängliga från början, och tjänar ihop till killstreaks man inte kan använda... eller nåt...

zsm
Medlem
Skrivet av Pada-chan:
Skrivet av zsm:
Skrivet av Javas:

Jag ryser av tanken att EA skulle köpa upp majoriteten av Activision.
Det är ungefär som när HIV celler utvecklas till AIDS

Jösses, du vet inte mycket om HIV/AIDS.

Det är en helt adekvat beskrivning av det.

Nej. HIV-celler utvecklas inte till någonting. Däremot bryter de ner CD4 (a.k.a T4-celler) som leder till en brist i immunförsvaret och som i sin tur leder till följdsjukdomar. Så nej, inte adekvat någonstans

12
Skriv svar