Någon som vill spela Borderlands?

Medlem
Någon som vill spela Borderlands?

Jag köpte Borderlands GOTY igår och har spelat lite grann (jag ska precis möta Sledge och är på lvl 16). Det är ett riktigt sköjj spel, men inte så roligt när man spelar själv. Därför undrar jag om det är någon eller några som är sugna på att spela igenom det med mig?

Medlem

Jag är i samma situation efter att kompisen helt plötsligt tröttnade. Vet inte om jag har tid eller ork att ta upp det igen. Gillade det starkt.


signatur

Imperator

Medlem

Hade du spelat på xbox hade jag gärna varit med


signatur

Everybody needs help.

Summer Challenge material

Det är via Steam du kör eller? Skulle kunna tänka mig att lira, men ser helst att alla fyra i gruppen börjar på samma lvl.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Nej, det gick inte att installera via steam som jag hade hoppats. Det var ett impulsköp när jag gick förbi spelståndet i min lokala ICA-affär och såg att de sålde det för 85 kr. Men det ska väl gå att spela tillsammans i alla fall?

Jag kan såklart tänka mig att skapa en ny karaktär och spela ihop. Jag kan ha min nuvarande gubbe som en solokaraktär vid sidan om

Kan alltid pröva, bara att bestämma vilken dag och tid. Kan fråga WildThing om han vill vara med på ett hörn.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Det låter som en plan

Medlem

Kör det på ps3, level 32, klarat spelet men har en del sidequests o dlc:s kvar ^^


signatur

/)(\ BROHOOF /)(\

Medlem

Fast har det också på datan, kanske kan joina jag med?


signatur

/)(\ BROHOOF /)(\

1
Skriv svar