3DS vs. 3DS XL – jämförelsevideon!

Robot
3DS vs. 3DS XL – jämförelsevideon!

Vill du se hur pass stora skärmskillnaderna är i praktiken? Missa i sådana fall inte Nintendos jämförelsevideo!

#nintendo


Medlem
3DS vs. 3DS XL – jämförelsevideon!

Skulle hellre se släpp till våra plattor. Då slipper man en extra spel konsol för dessa spel.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Hoppas det kommer bra deals vart man får byta in sin 3ds mot den större !

Medlem

De kunde väl ha slängt till en andra analog spak

Medlem

400 × 240 på en femtums-skärm blir ingen höjdare, t.o.m. gamla PSP hade högre upplösning :/

Medlem

Måste väl erkänna att jag är lite sugen, mest pga Nintendo och WayForward titlarna. Dock inte till det priset, om den någon gång landar runt 1300:- så kanske.

Inaktiv

Tycker det är så lustigt att för att vara en handhållen spelkonsol så ska den tvunget göras större

Medlem

Hmmm ser verkligen ingen vits med att köpa en handheld längre nu när telefonerna & tablets har så bra hårdvara som dem har. Men detta är ju en kul sak för dem som verkligen gillar nintendo!

Medlem

3DS-Xl. Därför 3DS, DSi, DS-xl,Ds lite,Ds lite plus och DS är inte tillräckligt.

Medlem

Jag ska lätt skaffa en röd 3DS Xl om de kommer ha en inbytes kampanj mot den gamla versionen på gamestop

Inaktiv
Skrivet av Morathus:

Jag ska lätt skaffa en röd 3DS Xl om de kommer ha en inbytes kampanj mot den gamla versionen på gamestop

Lätt att dom kommer ha

Medlem

Gillar inte nintendos ide med att släppa nya versioner av sin DS hela tiden, så att man måste uppgradera gång på gång om man vill ha det bästa.

Tycker man ska släppa en optimal produkt direkt med en livslängd på ett par år som en normal konsol.

3DS var ju (är) snordyr när den kom, inte så kul för de som köpte den och nu något år senare är den helt outdated.

Missförstå mig inte, jag köper själv nytt när det kommer, men det är ett jävla fult sätt att tjäna pengar på sina kunder och mest hängivna fans.

1
Skriv svar