förslag till förhandstitt, .. persian gulf soldiers :)

Inaktiv
förslag till förhandstitt, .. persian gulf soldiers :)

Det här spelet verkar mkt intressant eftersom det är ett fps-spel utvecklat i Iran och kommer släppas på steam till hösten. Om ni skickar er mkt kompetente frilansjournalist Sebastian Lind till Teheran för att skriva en artikel om det här så kan inget gå fel..

Hahahaha, jag vet verkligen inte vad jag ska svara på det här... Visst, jag åker. Men bara om jag får ha min bacon-rustning som skydd mot den heta solen.

Medlem

FPS från Iran? Ärligt talat så tror jag det kommer bli öken.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Haha fan vad skön du är riktigninja. Men, Herr Übermensch Lind skulle passa utmärkt för ändamålet. Han är en form av integrationsminister skulle man kunna säga.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Skrivet av Harpa:

Haha fan vad skön du är riktigninja. Men, Herr Übermensch Lind skulle passa utmärkt för ändamålet. Han är en form av integrationsminister skulle man kunna säga.

Pschtt! Don't tell 'em our secret!

Inaktiv
Medlem

LOL, vilken trailer:

Båt, springande, båt, springande, helikopter, springande, båt, helikopter som exploderar, springande, båt, springande, ngn sparkar in en dörr, springande, ännu mer spring...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Antikvitet

Som ansvarig för alla utrikesrelationer kan jag i dag glatt meddela att flygbiljetter är bokade till herr Sebastian Lind för resa från Arlanda till Frankfurt och därefter Teheran. Jag har stora förhoppningar på att han på plats ska kunna lösa den invecklade frågan om spel- och kärnkraftsutveckling och hur de båda samverkar.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Om det brister ut en zombie-epedimi där nere under hans besök, så borde iaf hans bacon-rustning skydda honom då dom inte äter bacon där nere.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Skrivet av John:

Som ansvarig för alla utrikesrelationer kan jag i dag glatt meddela att flygbiljetter är bokade till herr Sebastian Lind för resa från Arlanda till Frankfurt och därefter Teheran. Jag har stora förhoppningar på att han på plats ska kunna lösa den invecklade frågan om spel- och kärnkraftsutveckling och hur de båda samverkar.

SHIT JUST GOT REAL

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Harpa:

Haha fan vad skön du är riktigninja. Men, Herr Übermensch Lind skulle passa utmärkt för ändamålet. Han är en form av integrationsminister skulle man kunna säga.

Pschtt! Don't tell 'em our secret!

Keep it secret, keep it safe


signatur

Everybody needs help.

1
Skriv svar