Blizzard: Vi bannar inte Linux-användare från Diablo III

Robot
Blizzard: Vi bannar inte Linux-användare från Diablo III

"Att spela titeln på Linux, fastän det inte stöds officiellt, får dig inte att bli bannad – men fusk är en annan femma".

#diablo-iii, #blizzard


Medlem
Blizzard: Vi bannar inte Linux-användare från Diablo III

Som jag misstänkte.


signatur

MB: ASUS P6TD-DELUXE |CPU: Core i7 960 @ 4.3 Ghz |RAM: 12GB DDR3 CL7 1600MHZ | GPU:RADEON HD 5970 |HD: SSD Corsair Force|

Medlem

Hah! Där fick du faktiskt till det!

"Där har ni det! Fritt fram för Linux-entusiasterna att wajna vidare, alltså."

Me like


signatur

Nämen!

Medlem

Älska bilden!


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Spelar någon D3 fortfarande? Var kul i två veckor ungefär.

Medlem

börjar kännas tråkigt ja inferno är så värdelöst om man inte hittar grymma items..

Medlem

ojoj, vem kunde ana att folk kunde ljuga på blizzard forumet om att bli bannad av ingen anledning ^^

Medlem

Här spelas det hejvilt, men bara på HC.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

börjar kännas tråkigt ja inferno är så värdelöst om man inte hittar grymma items..

Medveten strategi för att få folk att köpa föremål...funkar så i alla "pay 2 win" spel, chansen att kunna få bra gear eller ens ha en chans på hög nivå utan att investera rejält (tid/pengar) är tyvärr inte möjligt.
Å andra sidan får man ju spela de första nivåerna och ha kul innan timmar av gri(nd)ande börjar

Medlem
Skrivet av Grumbledock:
Skrivet av SWEBarb:

börjar kännas tråkigt ja inferno är så värdelöst om man inte hittar grymma items..

Medveten strategi för att få folk att köpa föremål...funkar så i alla "pay 2 win" spel, chansen att kunna få bra gear eller ens ha en chans på hög nivå utan att investera rejält (tid/pengar) är tyvärr inte möjligt.
Å andra sidan får man ju spela de första nivåerna och ha kul innan timmar av gri(nd)ande börjar

Diablo 3, the game that should have stopped halfway through hell.

Burn RMAH Burn.

Medlem

Spelade i ca 200h. Sålde min gear för 1050 spänn. Känner inget sug att återvända precis.

Skrivet av Luciphear:

Spelade i ca 200h. Sålde min gear för 1050 spänn. Känner inget sug att återvända precis.

Grym timlön

Inaktiv
Skrivet av Luciphear:

Spelade i ca 200h. Sålde min gear för 1050 spänn. Känner inget sug att återvända precis.

Blir ju 5,25 kronor i timmen! Bra lön, hehe!

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Luciphear:

Spelade i ca 200h. Sålde min gear för 1050 spänn. Känner inget sug att återvända precis.

Blir ju 5,25 kronor i timmen! Bra lön, hehe!

Vet ja inte om luci spela d3 för pengar, men om man räknar på att man hade kul i 200timmar men sedan tröttnar, och sen får tillbaka dubbla pengarna för det man la ut för det så va det nog värt det ^^

Medlem
Skrivet av ohem:

Älska bilden!

Bör ju också läsas med Marios röst


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem
Skrivet av xermalk:
Skrivet av Grumbledock:
Skrivet av SWEBarb:

börjar kännas tråkigt ja inferno är så värdelöst om man inte hittar grymma items..

Medveten strategi för att få folk att köpa föremål...funkar så i alla "pay 2 win" spel, chansen att kunna få bra gear eller ens ha en chans på hög nivå utan att investera rejält (tid/pengar) är tyvärr inte möjligt.
Å andra sidan får man ju spela de första nivåerna och ha kul innan timmar av gri(nd)ande börjar

Diablo 3, the game that should have stopped halfway through hell.

Burn RMAH Burn.

not true. är snart klar med act3 inferno utan rmah & knappt något ah... lirar max 1h om dagen, om ens det... l2p ffs

Medlem
Skrivet av procyton:
Skrivet av xermalk:
Skrivet av Grumbledock:
Skrivet av SWEBarb:

börjar kännas tråkigt ja inferno är så värdelöst om man inte hittar grymma items..

Medveten strategi för att få folk att köpa föremål...funkar så i alla "pay 2 win" spel, chansen att kunna få bra gear eller ens ha en chans på hög nivå utan att investera rejält (tid/pengar) är tyvärr inte möjligt.
Å andra sidan får man ju spela de första nivåerna och ha kul innan timmar av gri(nd)ande börjar

Diablo 3, the game that should have stopped halfway through hell.

Burn RMAH Burn.

not true. är snart klar med act3 inferno utan rmah & knappt något ah... lirar max 1h om dagen, om ens det... l2p ffs

Sa jag något alls om att det var svårt? själv tagit mig till slutet av act 2 utan rmah, och bara mindre användning av vanliga för vapen.

Vad jag stör mig på är droprates och att svårigheten enbart består av elite packs med löjliga affixes.

Arcane enchanted, vortex, teleporting firechains i grottor/tunnlar. Oh Reeeealy?

Medlem

ja, men hade det varit roligare att klara inferno på en-två veckor och även då ha bästa rustningarna/vapnen?

annars kan jag hålla med om att dom kan hålla randomizern på vissa affixes begränsad...

Medlem
Skrivet av Grumbledock:
Skrivet av SWEBarb:

börjar kännas tråkigt ja inferno är så värdelöst om man inte hittar grymma items..

Medveten strategi för att få folk att köpa föremål...funkar så i alla "pay 2 win" spel, chansen att kunna få bra gear eller ens ha en chans på hög nivå utan att investera rejält (tid/pengar) är tyvärr inte möjligt.
Å andra sidan får man ju spela de första nivåerna och ha kul innan timmar av gri(nd)ande börjar

http://boingboing.net/wp-content/uploads/2012/07/shoppingIII.jpg


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Vem spelar diablo 3 då?

Medlem

Hmm borde kanske klara spelet minst en gång.
Känner dock lite lätt strategi för dem "här ta en kort story, MEN! ni kan spela om den IGEN för att få någon utmaning! Och sedan IGEN för lite svårare, och om ni inte fått nog än kan ni göra det IGEN!!! För ÄNNU svårare!"
Grind, grind och för att runda av lite mer grind. Borde dock som sagt klara det på normal åtminstone en gång först

Medlem
Skrivet av Skjuludde1:

Hmm borde kanske klara spelet minst en gång.
Känner dock lite lätt strategi för dem "här ta en kort story, MEN! ni kan spela om den IGEN för att få någon utmaning! Och sedan IGEN för lite svårare, och om ni inte fått nog än kan ni göra det IGEN!!! För ÄNNU svårare!"
Grind, grind och för att runda av lite mer grind. Borde dock som sagt klara det på normal åtminstone en gång först

Det är så Diablo serien är. Grejer som gör diablo 3 dålig är att det inte finns något replay value som det finns i diablo 2!

1
Skriv svar