DayZ Hackers

Medlem
DayZ Hackers

DayZ, den underbara nervkrypande zombie survival modden till Arma 2. Har på sistone haft stora problem med hackers som förstör spelandet för alla survivors som bara försöker att överleva zombieapokalypsen.

Spelare har blivit förvandlade till getter, blivit attackerade av helikoptrar eller blivit förflyttade hundra meter upp i luften m.m.

Sen finns det udda hackers som bara gör konstiga saker, som till exempel i detta klipp.

Har någon av er som spelar råkat ut för något liknande?

#blogg

Medlem
DayZ Hackers

Snubben är ju originell iaf.

Har länge varit sugen på att testa DayZ, men känner inget stormsug efter att köpa Arma2 utan att det droppar till ett riktigt lågt pris först.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Har inte mött någon hacker ansikte mot ansikte, men jag har sett en bil som plötsligt ploppade ur verkligheten.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Moderator | Testpilot

Kan man verkligen springa oavbrutet? Blev inte så sugen på att spela DayZ nu.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Kan man verkligen springa oavbrutet? Blev inte så sugen på att spela DayZ nu.

Både spelarna och zombierna kan sprinta oavbrutet. Men man hörs mycket mer om man sprintar, samt så blir man snabbt törstig och måste leta reda på mer vätska.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Räven:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Kan man verkligen springa oavbrutet? Blev inte så sugen på att spela DayZ nu.

Både spelarna och zombierna kan sprinta oavbrutet. Men man hörs mycket mer om man sprintar, samt så blir man snabbt törstig och måste leta reda på mer vätska.

Ja det låter ju mycket bättre, men känns fortfarande som man borde vara bli less om man inte "springer rätt".


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Jag och kompisen råkade ut för en i går. som tog över hela servern, och som gjorde hela skärmen svart och sedan vit. Och skrev någon text över hela rutan. SE3 servern tror jag det var.
För övrigt är det ett riktigt roligt spel. Jäkligt utmanade och oförlåtligt. Jag spelar nästan bara med min kompis då man överlever jäkligt mycket lättare när man är 2.


signatur

Inled oss ej i frestelsen
Utan fräls oss från Ondo

Medlem

Dayz är en av de bästa spelen jag spelat, jag har spelat det oavbrutet i nästan 3 månader. Men idag hände det värsta.

Jag och några kompisar startade en egen server och spelat på den den senaste veckan. Vi hade 10 fordon och otroligt mycket vapen. Men idag kom en hacked med en helikopter och sköt och bombade vår bas.

Alla cod fans som spelar Dayz har tröttnat och börjat hackat.

1
Skriv svar