NHL 13 – spana in målvakternas nya moves

Robot
NHL 13 – spana in målvakternas nya moves

Mer rörliga och lätthanterliga målvakter än någonsin ska ge NHL 13 ytterligare en dimension.

#ea-sports, #nhl-13


Medlem
NHL 13 – spana in målvakternas nya moves

nice, så äntligen ser inte målvakterna ut som döda fiskar


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

nice, så äntligen ser inte målvakterna ut som döda fiskar

Är det nå fel på döda fiskar, eller? :evil:

Nädå, men NHL 13 ser ju att bli det bästa spelet på länge i serien. Ska inköpas!

Medlem

Hoppas målvakten kan åka med pucken när han har den. Man känner sig rätt efterbliven när man åker ut och stoppar en puck och har den på klubbladet och ska passa den. Kan inte röra sig bara stå där och snurra runt för att sikta åt vilket håll man vill passa.

Medlem
Skrivet av Corporalen:

Hoppas målvakten kan åka med pucken när han har den. Man känner sig rätt efterbliven när man åker ut och stoppar en puck och har den på klubbladet och ska passa den. Kan inte röra sig bara stå där och snurra runt för att sikta åt vilket håll man vill passa.

Du vet knappen som man använder för att röra sig snabbare som målvakt, kan man inte åka med pucken med hjälp av den då? Fast om det inte fungerar tycker jag inte att det spelar så mycket roll, en målvakt är inte direkt ute och åker med pucken ofta.

Medlem

Nej han åker inte när man har pucken... X på PS3. Rör inte gubben alls.
Och jo, målvakter är ute ofta och stoppar pucken i powerplay tex. Laget i boxplay när de rensar pucken hela vägen ner andra sidan. Så åker målvakten ut och stoppar den och försöker sätta igång spelet uppåt i banan igen eller när anfallande laget dumpar puck runt sargen så åker målvakt ofta ut och stoppar puck.

NHL 13 ser ut som vanligt, lite förbättringar där det behövs och sen lär det väl vara lika många glitches som tillkommer vilket också brukar vara standard Ser mest fram emot nästa konsolgenerations NHL, då utvecklarna får mer prestanda att pressa in och göra saker med, förutom bättre grafik blir det ju lättare fläska på med mer krävande fysik & ai beräkningar t.ex.

Medlem
Skrivet av Corporalen:

Nej han åker inte när man har pucken... X på PS3. Rör inte gubben alls.
Och jo, målvakter är ute ofta och stoppar pucken i powerplay tex. Laget i boxplay när de rensar pucken hela vägen ner andra sidan. Så åker målvakten ut och stoppar den och försöker sätta igång spelet uppåt i banan igen eller när anfallande laget dumpar puck runt sargen så åker målvakt ofta ut och stoppar puck.

Men då åker han ju iväg till pucken, när väl målvakterna har pucken brukar de ju inte röra på sig. De flesta gånger stoppar väl de pucken och åker till mål igen så att en medspelare får ta pucken.

Medlem

Blir nog detta eller nästa års version. Har uppgraderat från 99 till 2004 till 2009, så det är väl dags snart igen.

Medlem

Senaste NHL jag spelade var NHL 98, gamla goda tider det
Kanske ska ta o ge denna ett försök.

Inaktiv

Jäkligt sugen på att köra ett hockeyspel, fast har ingen konsol så det blir lite svårt. Får hoppas att de något år gör en PC-version igen.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Blir nog detta eller nästa års version. Har uppgraderat från 99 till 2004 till 2009, så det är väl dags snart igen.

Jag tycker du ska köpa årets version, mycket är förbättrat sen 2009.

Medlem

Äger samtliga XBOX360 utgåvor från 2007 till dagens datum, NHL13 blir inget undantag, speciellt inte när Claude Giroux är på omslaget Let's go Flyers!


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem

Jag har 2K8 och NHL 11, det duger gott för mig tror jag. Jag spelar inte så mycket hockey så bara om det här blir fantastiskt och utan glitchar så kan jag tänka mig köpa. Men man får ju dröja några månader efter släpp för att höra med hockeycommunity vad de anser först.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

1
Skriv svar