Honda Shadow 1100cc Classic

Medlem
Honda Shadow 1100cc Classic

Bestämde mig för att skrota baksätet idag och gjorde single seat av åbäket.

Nu vill jag plocka bort framskärmen men frugan säger att jag inte får Attans att det ska vara svärfars hoj. Måste skaffa en egen att skruva på!

#blogg

Medlem
Honda Shadow 1100cc Classic

Fin hoj

Min far hade en sådan innan han bytte nu förra året.


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Skön hoj, Men varför rida en kopia?
Harley Davidson "The Legend Rolls On"

Medlem

Lasse Berghagen kör Harley Davidson.


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

Såg riktigt nice ut singleseated.

Varför plocka bort framskärmen?

Och skit i alla HD fanboys, överskattad hoj


signatur
Medlem
Skrivet av Ramrod:

Såg riktigt nice ut singleseated.

Varför plocka bort framskärmen?

Och skit i alla HD fanboys, överskattad hoj

Klart den är överskattad, men fortfarande hojarnas Hoj.

Medlem

Behöver man inte omregistera den nu?

Edit - Omregistrera*

Mmm får den här på hjärnan

:D:D


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

En HD står alltid på drömlistan, men ser man till hur mycket motorcykel man får för pengarna så är det en rätt pissig deal. Samma känsla och image kan man inte få med något annat märke, det håller jag med om, men ska jag köpa en begagnad hoj blir det antagligen inte HD med tanke på priset. Den här skönheten kan man få för 35-40 000:- och det är lite mer överkomligt

Framskärmens vara eller icke vara har att göra med mitt intresse för Bobber-stukade hojar. Fett backdäck, kort bakskärm, sadel, ingen framskärm och ett kortare styre än det här beach-styret. Men som sagt, det är svärfars hoj och jag kommer nog bara så långt att jag fått honom att ta bort de fula väskorna och nu då baksätet. Han har på eget initiativ strippat den på den lilla gaffelväskan... helt enligt planen

edit: jo det skulle vara att plocka bort stötbågen och extraljusen också... sen så börjar det likna nåt. Annat avgassystem sa jag det förresten?

1
Skriv svar