Vita får stöd för PS Classics i sommar

Robot
Vita får stöd för PS Classics i sommar

Firmware-uppdatering 1.8 för med sig stöd för gamla Playstation- och PSP-titlar.

#sony, #alundra, #castlevania-symphony-of-the-night, #chrono-cross, #harvest-moon-back-to-nature, #wild-arms


Redaktör
Ponny
Vita får stöd för PS Classics i sommar

And the Vita got a whole lot zexier!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Detta gjorde faktiskt att jag beställde ett Vita just idag!

Inaktiv

Symphony of the Night finns väl inte på EU Playstation Store?

Blev jätte besviken när jag sökte efter de och hittade inget, tur hade en polare kvar CD'en :p.

Skrivet av Kharif:

Symphony of the Night finns väl inte på EU Playstation Store?

Blev jätte besviken när jag sökte efter de och hittade inget, tur hade en polare kvar CD'en :p.

Jag vet faktiskt inte om det finns där eller ej, men om inte annat är det väl en smal sak att köpa det via amerikanska butiken? It's worth it!

Medlem

Oooh, RE 1 2 3 och FF7 8 9 samt 10?! vitan, som fredrik så snällt sa, "Vita got a whole lot zexier!"

Medlem

Nu finns det ju nästan ingen anledning till att inte köpa en Vita.


signatur
Medlem

Oja man har ju redan handlat ett par till PSP.. lite Resident ska jag minsann spela!!!


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Kharif:

Symphony of the Night finns väl inte på EU Playstation Store?

Blev jätte besviken när jag sökte efter de och hittade inget, tur hade en polare kvar CD'en :p.

Jag vet faktiskt inte om det finns där eller ej, men om inte annat är det väl en smal sak att köpa det via amerikanska butiken? It's worth it!

Funkar inte så... Du kan handla via amerikanska butiken till ps3`an men ej till Vita då måste du ställa tillbaka den till fabriksintällningen och kan ej spela saker från EU butiken.


signatur

You're funny, and you're nicely shaped. It's ludicrous to have these interlocking bodies and not... interlock. Please remove your clothing now.

Medlem

Hm, nu skulle jag kunna tänka mig köpa ett.

Inaktiv
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Kharif:

Symphony of the Night finns väl inte på EU Playstation Store?

Blev jätte besviken när jag sökte efter de och hittade inget, tur hade en polare kvar CD'en :p.

Jag vet faktiskt inte om det finns där eller ej, men om inte annat är det väl en smal sak att köpa det via amerikanska butiken? It's worth it!

Bara de inte kör som Brittländarna, var tvungen att ha ett brittiskt kort för att handla på brittiska PS store för Uncharted 2 DLC.

Men förstår verklingen inte varför de inte släpper SotN på EU PS store, satan vad det spelet är bra.
Kan verkligen inte förstå, jag fick mer spelglädje av SotN än Lords of Shadow och hoppas på en uppföjare till det äldre, men Lords of Shadow sålde mer och får en uppföljare.

Aja, smaken som baken!

Skribent

Blev ju lite sugen måste jag säga, har tyvärr inte råd nu men till hösten så kanske jag slår till. Vad finns det för spelvärt till Vita då?

Medlem
Skrivet av Shadee:

Blev ju lite sugen måste jag säga, har tyvärr inte råd nu men till hösten så kanske jag slår till. Vad finns det för spelvärt till Vita då?

Inte så mycket att hurra över ännu tycker jag.. Uncharted är ju bra förstås.. men silent Hill.. ffx versionen blir kung bara dom:-)


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

Medlem

Tog för givet att den funktionen redan fanns, snacka om ofärdig konsol.

Medlem

Hur många här äger ens PSVita? Jag snackade med killen som stod i kassan när jag hämtade ut mitt Gravity Rush och han personligen hade inte sålt en enda vita, jag totalt älskar min vita. Typ enda konsolen jag har tid att spela på som nybliven pappa och pendlar till jobbet! Om ni inte redan äger en så köp en, ni lär inte ångra er. Spel som är ett måste är Gravity Rush, Wipeout, Uncharted, Rayman, Resistance. Och spelen som kommer ser riktigt lovande ut

Medlem

Jag har en å..


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

1
Skriv svar