Dark days are coming

Medlem
Dark days are coming

I förrgår släpptes äntligen The Secret World, vilket kanske inte har gått helt obemärkt förbi om man kollar till höger och vänster i webbläsarfönstret. Spelet erbjuder ett klasslöst upplägg i modern tid, där allt är sant. Myter, konspirationsteorier och legendariska monster finns att upptäcka till ljuvlig DX11-grafik och en stämning som närmast för tankarna till skräckmästare som Lovecraft och Stephen King. Questerna består för det mesta av pussel, som kräver lite tankekraft att lösa.

Inledningsvis var jag väldigt skeptisk, och hade stora orosmoln inför releasen. Dessa har numera seglat iväg, och spelet har växt och uppdaterats på de punkter jag tyckt att det har fallerat. Testa om du vågar!

Tråden: http://www.fz.se/forum/pc/the-secret-world-236930

Dark days are coming…

#blogg

Dark days are coming

Oh i will!

Och det är inget försök att smikra Blogg ägaren när jag säger att Templars är den faktion som gäller för mig


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Jag tar det som smicker ändå

Konstigt nog så valde jag just den faktionen!

*Gasp*

Hade det funnits en Tidsresar guild så hade mitt val blivit liknande


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Haha, det hade varit roligt om det kom i en framtida (ding!) uppdatering någon gång

ÅÅHH

Två poäng!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Dos calvados!

Medlem

Synd att hälften av alla quests är buggade bara

Moderator | Testpilot

Hur är spelet egentligen? Något att investera i?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

1
Skriv svar