Dead or Alive 5: Collector's Edition ger... baddräkter

Robot
Dead or Alive 5: Collector's Edition ger... baddräkter

Inte riktiga då, utan in-game-baddräkter. Du som är sugen på att gå och bada med din manliga karaktär får dock gå lottlös – baddräkterna är bara för spelets kvinnliga karaktärer.

#dead-or-alive-5, #tecmo


Medlem
Dead or Alive 5: Collector's Edition ger... baddräkter

Amazing

Medlem

Japaner ¯\_(ツ)_/¯

Medlem

Stötte just på en rätt passande video för ett litet tag sedan angående detta ämne:
http://blip.tv/immersion/immersion-fighting-girl-clothes-4503...

Medlem

Det verkar ju synnerligen praktiskt i en handgemängssituation. Gissar på att nästa spel kommer att sikta på extremt avancerad fysik för gyttja, samt ta bort möjligheten att göra något annat än kast och låsningar.

Medlem

Så jävla äckliga japaner är.. ska alltid vara lättklädda tjejer med stora byst. Enligt mig så är det bara omoget. Och sen förstår jag inte mig på hur fan folk kan "tända" på TECKNADE FIGURER... galet.

Medlem
Medlem

Nu blir det ett köp direkt.


signatur

Burn in the light.

Medlem

Oj, har ni inte rapporterat om detta förrens nu... Det är ju gamla nyheter ^^


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Jag bryr mig inte lol, debatten är töntig.

Medlem

Baddräkter?! Yes please!

Medlem
Skrivet av Dunder:

Oj, har ni inte rapporterat om detta förrens nu... Det är ju gamla nyheter ^^

Jag har inte läst den här nyheten, så för mig var det välkommet.
Om det är en gammal nyhet så spelar det inte så stor roll, det är inte direkt så att det är ett fotbollsresultat eller att Usama Bin Ladin har dött.

Medlem
Skrivet av tobiasslimy:

Så jävla äckliga japaner är.. ska alltid vara lättklädda tjejer med stora byst. Enligt mig så är det bara omoget. Och sen förstår jag inte mig på hur fan folk kan "tända" på TECKNADE FIGURER... galet.

Det kallas fantasi, något som du kanske saknar
Vad spelar du för spel?

Team Ninja levererar efter sitt rykte ser jag. Igen. Sjukt och skumt.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Ett plus i min bok!

Medlem

Suck !!


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Catherine och deras pizzabox samt underkläder var mycket mer attraktivt. Men baddräkter? Ja varför inte. Kommer det en utgåva åt män som ger oss en mankini?

Medlem

nice nu tar jag fram den

Medlem

Bästa fighting spelet och nu med bikini tjejer, who could ask for more.

Medlem
Skrivet av tobiasslimy:

Så jävla äckliga japaner är.. ska alltid vara lättklädda tjejer med stora byst. Enligt mig så är det bara omoget. Och sen förstår jag inte mig på hur fan folk kan "tända" på TECKNADE FIGURER... galet.

Om du kan bli upprörd över tecknade figurer så är det ju logiskt att det finns människor som "tänder" på tecknade figurer.

Medlem

Det verkar som att fler drabbats av samma reaktion som jag, jag tycker att jag har ganska "sunda" åsikter när det gäller jämställdhet, exploatering av kvinnorollen i spel et cetera. Jag tycker att det finns en gräns, et cetera. Men så fort dessa dogmatiska vettvillingar börjar skrika och gapa om hur "jävla fel" allt är så blir det nästan som att jag skriver grottmänniskoåsikter bara för att jag är så less på all skitnödighet kring ämnet från vissa individer (läs rabiata feminister (med betoning på rabiata)).


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Medlem
Skrivet av tobiasslimy:

Så jävla äckliga japaner är.. ska alltid vara lättklädda tjejer med stora byst. Enligt mig så är det bara omoget. Och sen förstår jag inte mig på hur fan folk kan "tända" på TECKNADE FIGURER... galet.

Är inte sommarlovsmorgon slut ännu?

Borsta tänderna och hopp i säng igen gubben...
För mkt vuxet att titta på bättre att blunda och räkna får eller nått..


signatur

Riktiga män dansar inte, de har råd att stå i baren..

Medlem
Skrivet av DAoG:
Skrivet av Newklear:

Oj, har ni inte rapporterat om detta förrens nu... Det är ju gamla nyheter ^^

Jag har inte läst den här nyheten, så för mig var det välkommet.
Om det är en gammal nyhet så spelar det inte så stor roll, det är inte direkt så att det är ett fotbollsresultat eller att Usama Bin Ladin har dött.

Fast jag sa ju aldrig att de inte skulle rapportera den alls, bara för att det var en gammal nyhet...

Jag blev bara förvånad att det inte hade skrivits om den redan. Vi behöver inte hetsa upp oss så.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Jag hade hoppats på helt naket men men. Givet köp ändå!


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Värdelöst... speciellt med tanke på att D&A kan leva på sitt kontrollsystem. Sexistiskt och grisigt som fan.

Medlem

Älskade Dead or alive 4, ett spel där det händer grejjer, ingen tråkig 2d-fighter med spelmekanik från 90-talet.

Medlem

Sex säljer.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

KoP
Medlem

Detta lär väl uppskattas av små flåsiga 15-åriga pojkar? Jag menar det är väl åt den publiken som spelet riktar sig? Eller?

Medlem

Ja dom lär väl sälja ett par fler exemplar pga av det. Sex säljer och har alltid gjort, i de flesta sammanhang...

Inaktiv
Skrivet av Tybalt:

Sex säljer.

Hihi

12
Skriv svar