Var är Steams sommar-rea?

Robot
Var är Steams sommar-rea?

Den kommer! utropar Valve, du får bara ha lite tålamod.

#valve


Medlem
Var är Steams sommar-rea?

Tonight's the night.

Medlem

Älskar bilden ^^


signatur

Rwa?

Medlem

Haha härlig bild! "When steam is on super sales your wallet is getting raped O_O!"

Medlem

Steam är sadistiska...


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Det är delvis inlagt i databasen åtminstone, så det är nog inte så långt borta nu.

Medlem

Tror dem väntar tills det blir löning runt månadskiftet

Medlem

hahahahahah! jävlar vad bilden satt! Bra där alltså så sant, så sant.

Men FZ:are, ni har ju redan 50 + spel som ni har köpt på diverse reor redan, varför inte spela dem först


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Medlem

Hög tid för rea nu!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

"Du får helt enkelt ha lite tålamod. Kanske njuta lite av det fantastiska vädret?"

hehe Njae.. Att jobba 8 timmar om dagen med att klippa gräs i den här värmen och sen försöka njuta går inte.

Sitta inne framför datorn med fläkt. Yes please!


signatur

Spelar mest: State of Decay 2

Medlem

Hahahahahahahaha! Den där bilden alltså!


signatur

// Peace

Medlem

Ja man kanske borde börja spela alla de 100 spel man sparar tills man får tid. Får bli när man är pensionär. För alla peka klicka fans måste ja rekommendera detta spelet http://www.wadjeteyegames.com/resonance.html
Fått riktigt fin kritik tog en kille 5 år med
Lite hjälp.

Inaktiv

Tycker steam haft det billigt med spel oavsett. Köpte lir som skulle kanske kostat ca 400 men gick istället på 170 kronor

Medlem

hoppas på lite nya spel som man kan klara ut till FZ community challenge så snart som möjligt!


signatur

Never trust a game master with a big smile on his face

Medlem

Härligt att göra lite humor av kvinno-/barnmisshandel. Precis vad FZ behöver.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Skrivet av StrongBad:

Härligt att göra lite humor av kvinno-/barnmisshandel. Precis vad FZ behöver.

Vet inte om det var sarkasm eller inte, men den bilden har existerat i åratal och används alltid då Steam har en större rea.

Och om det är någon som undrar, den dyker förmodligen upp den tolfte.

En utvecklare sade att sommarrean skulle äga rum från den 12:e till den 23:e.
Elva stycken indie-paket har lagts in i databasen, och ett av dem innehåller Killing Floor, som just nu har ett sommarevenemang som slutar den 23:e. KF brukar ha sådana här evenemang under Steams större reor.
TF2s eget Meet the Pyro-evenemang slutar den 11:e.
Den 12:e är en torsdag, då andra reor brukar sluta.

Medlem

Hoppas det kommer sommarrea på Shogun

Skrivet av Den Lille Grisen:
Skrivet av StrongBad:

Härligt att göra lite humor av kvinno-/barnmisshandel. Precis vad FZ behöver.

Vet inte om det var sarkasm eller inte, men den bilden har existerat i åratal och används alltid då Steam har en större rea.

Och ändå är bilden lika otroligt smaklös varje gång.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Har 156 spel 246 med allt dlc material

Skrivet av Traveller in time:
Skrivet av Den Lille Grisen:
Skrivet av StrongBad:

Härligt att göra lite humor av kvinno-/barnmisshandel. Precis vad FZ behöver.

Vet inte om det var sarkasm eller inte, men den bilden har existerat i åratal och används alltid då Steam har en större rea.

Och ändå är bilden lika otroligt smaklös varje gång.

Vad har du för problem med den?

Medlem

Vore ju kul om man kunde få rean innan semestern var över

Skrivet av Traveller in time:
Skrivet av Den Lille Grisen:
Skrivet av StrongBad:

Härligt att göra lite humor av kvinno-/barnmisshandel. Precis vad FZ behöver.

Vet inte om det var sarkasm eller inte, men den bilden har existerat i åratal och används alltid då Steam har en större rea.

Och ändå är bilden lika otroligt smaklös varje gång.

Skickar du maten som blir över på bordet till barnen i Afrika också?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Man gillar ju rea såklart men det känns inte rätt att det ska bli som julklappar, att folk förväntar sig få dom annars blir dom sura. Tänk er om det kommer en rea som ger mindre rabatt än tidigare. Jag kan ge mig fan på att en hel rad kommer klaga massor. Jag bävar, för det det kommer få mig tappa tron på mänskligheten ännu mer än jag har nu när jag råkat glo på bachelorette på TV där de industrialiserar kärlek. Tur att man ska dricka alkohol ikväll så man kan glömma alltihopa stund lol.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Har uppdaterat deras butik sida flera gånger varje dag i säkert flera veckor nu!

Medlem

Ska bli intressant och se om man hittar nåt saftigt när det blir av

Medlem
Skrivet av ientity:

Ja man kanske borde börja spela alla de 100 spel man sparar tills man får tid. Får bli när man är pensionär. För alla peka klicka fans måste ja rekommendera detta spelet http://www.wadjeteyegames.com/resonance.html
Fått riktigt fin kritik tog en kille 5 år med
Lite hjälp.

Tack för den, inhandlat!

Medlem

Är det något fel på mig om jag köper spel som jag inte ens kan spela under dessa reor?

Medlem
Skrivet av Rasmous:

Är det något fel på mig om jag köper spel som jag inte ens kan spela under dessa reor?

Jag köpte Metro 2033 med för dålig dator och visste om det. Men nån gång ska det ju uppgraderas och då är det nice att ha.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

12
Skriv svar