Meet the Pyro – regnbågsklädd pyromani på hög nivå

Robot
Meet the Pyro – regnbågsklädd pyromani på hög nivå

Valve spottar ur sig den sista brännheta delen i deras "möt alla klasser"-serie.

#nyhetstips, #team-fortress-2


Medlem
Meet the Pyro – regnbågsklädd pyromani på hög nivå

Detta var helt ärligt den bästa trailern jag någonsin sätt


signatur

Rwa?

Medlem

Är det därför jag är så förtjust i att spela Pyro?

Medlem

Härligt att vissla under den där masken.

Medlem

Så underbar


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Blev lite besviken faktiskt, visst var den välgjord med skön humor men trots det tycker jag det är en av de sämsta Meet the-video som de släppt :/

/ LordDaimos

Medlem

Kul video, verkligen. Kanske är det så pyromaner ser på världen?

Medlem

Titta på intro-bilden: "copyright lololol"

Haha, de har humor.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Hahaha, jag dör!

Medlem

Att vi komme få se Pyros face är lika troligt som att vi kommer få höra Gordon Freeman prata.

Blandad reaktion, Film med Psykotisk förskräckelse och barnslig förtjusning.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Måste spela igen. Måste börja spela Pyro!


signatur

K9
:.:

Medlem

Pyron är svensk! Det är bevisat! När han säger tack (kanske bara till medicen?) så säger han "Tack ska du ha!".

Valve är fan genialiska!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av qun0:
Skrivet av LordDaimos:

Blev lite besviken faktiskt, visst var den välgjord med skön humor men trots det tycker jag det är en av de sämsta Meet the-video som de släppt :/

/ LordDaimos

Ansök till betan till source filmmaker och gör en bättre video själv då

Vad har de med saken att göra om att han blev besviken på filmen?

Medlem

Fan vilken tur att jag han kolla på videon igår innan FZ spoila det bästa med videon.

Medlem
Skrivet av Remus:

Pyron är svensk! Det är bevisat! När han säger tack (kanske bara till medicen?) så säger han "Tack ska du ha!".

Valve är fan genialiska!

Vad är det med Valve och Sverige? I Half-Life 2 så är det ju svensk valör på bensinpumparna

Medlem
Skrivet av qun0:
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av qun0:
Skrivet av LordDaimos:

Blev lite besviken faktiskt, visst var den välgjord med skön humor men trots det tycker jag det är en av de sämsta Meet the-video som de släppt :/

/ LordDaimos

Ansök till betan till source filmmaker och gör en bättre video själv då

12 år? sånnadär kommentarer är så grymt barnsliga.
Bara för att man inte kan göra något bättre själv så får man inte kritisera andras arbete tycker vissa människor?

Jag tycker att filmen var extremt välgjord och rolig, men den undanhöll saker jag förväntade mig ur Meet The Pyro.

Nej jag är 22 och arbetar, så kan inte vara 12 år. Möjligtvis är det väl en önskan du har att jag skulle varit det, så dina perversa tankar går igång igen.
Aja tänker inte kommentera mer på detta, då du säkerligen är som en annan på denna sida (vars namn jag inte tänker nämna, för då får man den lilla bitska saken efter sig ) och orsakar drama så fort du får mothugg.

Tack för mig

Det går att hålla en diskussion utan att förolämpa andra. Det blir mycket trevligare så, tycker jag.

Avstängd

Äntligen Pyro!

Medlem
Skrivet av Remus:

Pyron är svensk! Det är bevisat! När han säger tack (kanske bara till medicen?) så säger han "Tack ska du ha!".

Valve är fan genialiska!

Hah! Känns iofs som man kan tolka in de flesta av världens språk i det där mumlet.

Medlem
Skrivet av Remus:

Pyron är svensk! Det är bevisat! När han säger tack (kanske bara till medicen?) så säger han "Tack ska du ha!".

Valve är fan genialiska!

Han säger även "Vad fan är det här" vid något röstkommando.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Underbar trailer!

Pyrons identitet skulle de aldrig offentligöra, det är ju en del av charmen med honom (?)...att höra det där dämpade skriket och inte vara helt säker på vad det är där bakom...

Tycker själva idén med att pyron lever i sin egna lilla värld är väldigt bra, och det passar ganska bra in i den värld de är i. Jag menar, Pyron springer runt och bränner ihjäl folk, vilket ju får betraktas som en ganska hemsk sak att göra....Pyron var tvungen att vara antingen fullständigt skoningslöst ond och sadistisk, eller bara fullständigt galen till den punkt där han/hon inte vet vad som händer...det senare passar bättre in på TF2 världens komiska natur!

Det ENDA jag tyckte jag saknade i trailern var lite interaktion med en fientlig spion...jag menar, Pyron och spionen är ju naturliga fiender, tycker nog att de borde haft med en BLU spion där i drömvärlden som han sen kunde skoningslöst förinta utan att ens fatta det...

Min favoritdel är precis i slutet, när han eldar upp snipern. Jag älskar sättet han lutar på huvudet direkt efteråt, jag gillar att tänka mig att han ler glatt där bakom, i tron att han just sprutat regnbågsgodis på en gullig liten sniperkerub

Medlem

Tramsinlägg som ej tillförde något till tråden har raderats.


signatur

Have a good time!

Medlem

@Frux

Nej du! Det är garanterat svenska Pyron talar. Jag är bombsäker. Lyssna en massa gånger på "tack" kommandot. Men jag tror det måste vara när Medicen helar han så blir det ju en annan mening. Osäker.

@Boomer. Jaså? Ja, jag tror jag känner igen det. Skall kolla upp detta.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Älskar de här filmerna, min favorit är dock fortfarande 'Meet the Medic'

Medlem

Biggles: Spot on!

Helt underbart klipp, garvade så jag var rädd att väcka grannarna igår natt.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Inaktiv
Medlem
Skrivet av qun0:
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av qun0:
Skrivet av LordDaimos:

Blev lite besviken faktiskt, visst var den välgjord med skön humor men trots det tycker jag det är en av de sämsta Meet the-video som de släppt :/

/ LordDaimos

Ansök till betan till source filmmaker och gör en bättre video själv då

12 år? sånnadär kommentarer är så grymt barnsliga.
Bara för att man inte kan göra något bättre själv så får man inte kritisera andras arbete tycker vissa människor?

Jag tycker att filmen var extremt välgjord och rolig, men den undanhöll saker jag förväntade mig ur Meet The Pyro.

Nej jag är 22 och arbetar, så kan inte vara 12 år. Möjligtvis är det väl en önskan du har att jag skulle varit det, så dina perversa tankar går igång igen.
Aja tänker inte kommentera mer på detta, då du säkerligen är som en annan på denna sida (vars namn jag inte tänker nämna, för då får man den lilla bitska saken efter sig ) och orsakar drama så fort du får mothugg.

Tack för mig

Ta och väx upp är du snäll.

OnT: Kul video, kunde dock varit mer prat i en meet-the-pyro video, tycker jag. Ville jag se action hoppar jag väl in i spelet istället


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Inaktiv
Skrivet av Dunder:
Skrivet av qun0:
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av qun0:
Skrivet av LordDaimos:

Blev lite besviken faktiskt, visst var den välgjord med skön humor men trots det tycker jag det är en av de sämsta Meet the-video som de släppt :/

/ LordDaimos

Ansök till betan till source filmmaker och gör en bättre video själv då

12 år? sånnadär kommentarer är så grymt barnsliga.
Bara för att man inte kan göra något bättre själv så får man inte kritisera andras arbete tycker vissa människor?

Jag tycker att filmen var extremt välgjord och rolig, men den undanhöll saker jag förväntade mig ur Meet The Pyro.

Nej jag är 22 och arbetar, så kan inte vara 12 år. Möjligtvis är det väl en önskan du har att jag skulle varit det, så dina perversa tankar går igång igen.
Aja tänker inte kommentera mer på detta, då du säkerligen är som en annan på denna sida (vars namn jag inte tänker nämna, för då får man den lilla bitska saken efter sig ) och orsakar drama så fort du får mothugg.

Tack för mig

Ta och väx upp är du snäll.

OnT: Kul video, kunde dock varit mer prat i en meet-the-pyro video, tycker jag. Ville jag se action hoppar jag väl in i spelet istället

Vad jag vet har jag vuxit upp, annars skulle jag inte få jobba om jag var yngre.

Medlem
Skrivet av qun0:
Skrivet av Newklear:
Skrivet av qun0:
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av qun0:
Skrivet av LordDaimos:

Blev lite besviken faktiskt, visst var den välgjord med skön humor men trots det tycker jag det är en av de sämsta Meet the-video som de släppt :/

/ LordDaimos

Ansök till betan till source filmmaker och gör en bättre video själv då

12 år? sånnadär kommentarer är så grymt barnsliga.
Bara för att man inte kan göra något bättre själv så får man inte kritisera andras arbete tycker vissa människor?

Jag tycker att filmen var extremt välgjord och rolig, men den undanhöll saker jag förväntade mig ur Meet The Pyro.

Nej jag är 22 och arbetar, så kan inte vara 12 år. Möjligtvis är det väl en önskan du har att jag skulle varit det, så dina perversa tankar går igång igen.
Aja tänker inte kommentera mer på detta, då du säkerligen är som en annan på denna sida (vars namn jag inte tänker nämna, för då får man den lilla bitska saken efter sig ) och orsakar drama så fort du får mothugg.

Tack för mig

Ta och väx upp är du snäll.

OnT: Kul video, kunde dock varit mer prat i en meet-the-pyro video, tycker jag. Ville jag se action hoppar jag väl in i spelet istället

Vad jag vet har jag vuxit upp, annars skulle jag inte få jobba om jag var yngre.

Då får du nog ta dig en titt till.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

1
Skriv svar