Meya fyller 9 månader

Medlem
Meya fyller 9 månader

Egentligen behöver jag inte skriva ett eget inlägg, min fru har skrivit ett så fint redan här Meya 9 månader

Men jag gör det ändå, för om ni inte orkar läsa det så kan ni i alla fall få ta del av bilderna jag tog idag.

Hon står ju modigt med lite stöd och vem blir inte glad över att lära sig något nytt och spännande?

Jag har sagt det förr och jag säger det igen, höftskott är inte att tycka illa om... de blir ofta spontana och bra om man lär sig lite hur man ska sikta.

Då så, nu ska jag upp och ge det lilla odjuret välling. Have a nice weekend all of you... själv börjar jag helgen med lite airsoft i morgon. tata.

#blogg

Meya fyller 9 månader

Oj, vad tiden går fort.

Av första bilden att döma tänker hon:

"Ge mig flaskan för f-n!"

- och andra bilden:

"Huddle up!"


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Jätte gulliga bilder!

Grattis!!

Snart ett år gammal, snart har ni en riktig sprinter, den där bilden skriker "Huddle up". Dags för pappa att investera i Amerikansk fotboll utrustning, Hjälm till Meya och Knäskydd till pappa och mamma.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Skrivet av Traveller in time:

Snart ett år gammal, snart har ni en riktig sprinter, den där bilden skriker "Huddle up". Dags för pappa att investera i Amerikansk fotboll utrustning, Hjälm till Meya och Knäskydd till pappa och mamma.

Om jag vore katt i den familjen skulle jag springa


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Eller hund för den delen och hon springer! Det är fart på lillan nu. Kryper lite som en spindel med ena benet ut.

Idag hade hon dock behövt ha hjälm, alldeles nyss så körde hon munnen i ovan sedda barstol och slog ut en flisa på en tand... ajajaj sa hon och grät en stund. Men nu är allt bra och tanden verkar sitta kvar i alla fall. Fläskläpp går ju ner till man gifter sig lovar pappa så då kändes det lite bättre.

Varje gång jag ser en liten parvel på Tv och i verkliga livet, nyligen fick bästa bardomsvännen en egen liten dotter. så blir jag lika förvånad över hur fort de kan averka korta sträckor. Föräldrarna kanske borde ID chippa dem för säkerhets skull.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

ge barnet en iPhone tidigt så kan du följa dem via gps'en

1
Skriv svar