Förvandlingen

Medlem
Förvandlingen

Eftersom jag tjatar så överjävligt om motorcykeln hela tiden så tänkte jag ni skulle få hänga med lite i svängarna. Eller ja inte ute på vägen, det hade iofs varit coolt med en gopro-kamera men det har jag ingen så...

här kommer lite bilder på hur man kan förvandla en vanlig gubb-custom till en lite mer cool custom. I mina ögon i alla fall. Mycket enkla medel ska ju tilläggas.

Tänk också bort stötbågen och att hojen ska sänkas en aning, just nu är dämparna i princip på max. En kortare tightare bakskärm och miniblinkers... suck.. det är så mycket som skulle kunna göras fint

en superredigerad bild för att få lite känsla för hur det skulle kunna se ut:

#blogg

Förvandlingen

Det där är i mina ögon absolut ingen gubb cyckel. Det beror helt på den som sitter på. Det är ju hårdrock som fan \m/ (><) \m/


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Skicka den sista bilden till svärfar! "titta vad vi har gjort"


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Helt sant, det är föraren som sätter tonen. Men det är också en hoj som behöver en förare för att ha en klar ton. Det skulle kunna vara en gubb-hoj men så klart inte när jag kör

Jag ska nog faktiskt maila den bilden till honom hehe

Medlem

Du får berätta sen vad han tyckte om omstylingen av hojen!

Du får köpa den av honom efter alla bröllopsjobb


signatur
Medlem

Jag måste bara övertala honom om att han behöver sälja den. Han kikar på en Suzuki 1500cc men det kan lika gärna ta fyra år innan han bestämmer sig... så länge kan jag inte vänta.

1
Skriv svar