Bloggrelaterad bugg (sen notissystemet infördes)

Medlem
Bloggrelaterad bugg (sen notissystemet infördes)

Har länge uppmärksammat en bugg med notissystemet. Inget direkt allvarligt, men lite synd när det händer.

Om man skriver en kommentar på någons blogg och bloggskaparen själv sen kommenterar så får man aldrig en notis om detta. Det är bara när andra skriver kommentarer i samma tråd som man får notiser.

Det är ju ofta i bloggkommentarerna som de mest intressanta diskussionerna pågår. Som det är nu så måste jag behålla en tab öppen för att inte missa kommentarer (från t ex en viss (W)alter (I)ego m fl.).


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av jonis:

Har länge uppmärksammat en bugg med notissystemet. Inget direkt allvarligt, men lite synd när det händer.

Om man skriver en kommentar på någons blogg och bloggskaparen själv sen kommenterar så får man aldrig en notis om detta. Det är bara när andra skriver kommentarer i samma tråd som man får notiser.

Det är ju ofta i bloggkommentarerna som de mest intressanta diskussionerna pågår. Som det är nu så måste jag behålla en tab öppen för att inte missa kommentarer (från t ex en viss (W)alter (I)ego m fl.).

Jag har upptäckt samma problem.
Hoppas det går att fixa, för lite irriterad blir man.


signatur
Skrivet av jonis:

Har länge uppmärksammat en bugg med notissystemet. Inget direkt allvarligt, men lite synd när det händer.

Om man skriver en kommentar på någons blogg och bloggskaparen själv sen kommenterar så får man aldrig en notis om detta. Det är bara när andra skriver kommentarer i samma tråd som man får notiser.

Det är ju ofta i bloggkommentarerna som de mest intressanta diskussionerna pågår. Som det är nu så måste jag behålla en tab öppen för att inte missa kommentarer (från t ex en viss (W)alter (I)ego m fl.).

Man tackar och bugar

Det bästa sättet att hålla reda på var man kommenterat är att hålla reda på det i huvudet.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Inget svar från FZ:s crew?

Det vore bra att få veta om ni lagt märke till problemet sen tidigare, om det är klurigt att fixa eller rent av funkar som tänkt!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Redaktör

Ber om ursäkt för det extremt sena svaret. Jag har bett onlinefolket ta en titt.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:

Ber om ursäkt för det extremt sena svaret. Jag har bett onlinefolket ta en titt.

Ingen fara, tack för feedback!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Någon måste få sparken, nu!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar