Theatrhythm Final Fantasy

Robot
Theatrhythm Final Fantasy

Återupplev de mest ikoniska ögonblicken från Final Fantasy-seriens långa och välrenommerade förflutna i ett musikspel som visar sig vara den mest lyckade FF-titeln på länge.

#final-fantasy-xi, #final-fantasy-x-2, #theatrhythm-final-fantasy, #square-enix


Medlem
Theatrhythm Final Fantasy

Ja det kommer ju även komma mycket DLC tydligen =). Kul för dom som gillar FF och har 3DS :D!

Japp, på torsdag släpps The Archylte Steppe (FF13), Matoya's Cave (FF1), Battle 1 (FF3) och The Final Battle (FF5). Att Matoya's Cave inte är med redan i originalet är synd, men man kan väl inte få allt. Hur många låtar de än tar med lär det alltid finnas någon som saknar något.

Medlem

Låter ju som ett lite intressant spel, värt att testa i alla fall.

Kan ju bara hålla med om One-winged angel, den e go' den.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

Skaffade detta igår och är grymt glad över det. Var så nära på att sälja min 3DS, men detta spelet är ju helt underbart. Ett måste för varje person som har förälskat sig i FF-musiken.

Moderator | Testpilot

Förvånad över ett så högt betyg. Antog bara det skulle vara en Guitar Hero ripoff med FF låtar O_O

Bra skrivet iallafall, blev mycket mer sugen efter att ha läst det här.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

This...I want!
Synd bara att jag inte har ett 3DS. :'(


signatur

I'm just sayin...

Medlem

Ett 3DS köp kryper bara närmre och närmre känner jag.

Final fantasy musik? episkt

3ds? Nope

Detta? nej nej nej och återigen nej


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

En fantastisk spelidé!

Det här hade passat ypperligt på iOS/Android. Även om jag har en 3DS blir det sällan att den tas med nu för tiden då det övriga spelutbudet är lite smalt.

1
Skriv svar